F
farmari
Vieras
Niin eli siinähän se kymysys tulikin. Kuinka monta seteliä sen lennätys maksaa, ekahan on ilmainen?
t. farmville-addikti
t. farmville-addikti
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:1 setelin kustantaa. Mä ostin sen lentsikan pihakoristeeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai yhden vaan... miten oln kattovinani et yksi kerta kustantais 18 seteliä?
Alkuperäinen kirjoittaja täti:mut minne sillä lennetään? mittaillaan tiluksia? ostin kyllä mutta jos setelillä maksaa pitää ni eipä tu paljon käytettyä
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:En tiedä mutta harmittaa kun pitää maksaa seteleillä. Eipä tule käytettyä sitä ollenkaan. :/
Alkuperäinen kirjoittaja x:En osta edes koristeeksi! Pelinkehittäjien ahneus alkaa ärsyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja suski:Alkuperäinen kirjoittaja x:En osta edes koristeeksi! Pelinkehittäjien ahneus alkaa ärsyttää.
Mikä ihmeen ahneus? Farmville on kiva peli, vaikka siihen ei sijoittaisi senttiäkään.
Ja mun mielestä sitä paitsi satojen pikakypsennys vie pelistä idean samalla tavalla kuin se sormus, joka estää pysyvästi sadon pilaantumisen.
Alkuperäinen kirjoittaja suski:Alkuperäinen kirjoittaja x:En osta edes koristeeksi! Pelinkehittäjien ahneus alkaa ärsyttää.
Mikä ihmeen ahneus? Farmville on kiva peli, vaikka siihen ei sijoittaisi senttiäkään.
Ja mun mielestä sitä paitsi satojen pikakypsennys vie pelistä idean samalla tavalla kuin se sormus, joka estää pysyvästi sadon pilaantumisen.
Alkuperäinen kirjoittaja suski:Voi sitä kerran käyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja suski:Alkuperäinen kirjoittaja x:En osta edes koristeeksi! Pelinkehittäjien ahneus alkaa ärsyttää.
Siis mä pelaan ja innolla, mutta mua ärsyttää se, että lähes kaiken minkä voi tehdä työllä, voi myös ostaa nopeasti ja valmiina rahalla!
Alkuperäinen kirjoittaja lilli:Alkuperäinen kirjoittaja suski:Alkuperäinen kirjoittaja x:En osta edes koristeeksi! Pelinkehittäjien ahneus alkaa ärsyttää.
mikä sormus?
Alkuperäinen kirjoittaja suski:Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja suski:Alkuperäinen kirjoittaja x:En osta edes koristeeksi! Pelinkehittäjien ahneus alkaa ärsyttää.
Siis mä pelaan ja innolla, mutta mua ärsyttää se, että lähes kaiken minkä voi tehdä työllä, voi myös ostaa nopeasti ja valmiina rahalla!
Kyllähän Farmvilleen löytyy huijauskoodeja, joilla saa esim. rajattoman määrän seteleitä eli ei siihen rahaa tarvita.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:miten noita seteleitä ostetaan.
on varmaan luottokortti pakollinen.
harmi. mulls n. viikko sitten hävis kaikki 32 seteliä eikä oo tullut takaisin.
tyhjensivät varmaan ihan kiusalla kun sit aattelivat että ihmiset ostaa sit pakostakin seteleitä.
Alkuperäinen kirjoittaja suski:Alkuperäinen kirjoittaja mä:miten noita seteleitä ostetaan.
on varmaan luottokortti pakollinen.
harmi. mulls n. viikko sitten hävis kaikki 32 seteliä eikä oo tullut takaisin.
tyhjensivät varmaan ihan kiusalla kun sit aattelivat että ihmiset ostaa sit pakostakin seteleitä.
Voi käyttää myös Paypalia. Paina pelin ylälaidassa "Add coins/cash" ja sieltä löydät ohjeet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai yhden vaan... miten oln kattovinani et yksi kerta kustantais 18 seteliä?
Piti käydä varmistaa. Se on 13 ja eka on ilmainen.
Eipäs kun 40!Alkuperäinen kirjoittaja puppua:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai yhden vaan... miten oln kattovinani et yksi kerta kustantais 18 seteliä?
ei todellakaan ole 13
vaan 5
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai yhden vaan... miten oln kattovinani et yksi kerta kustantais 18 seteliä?