Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Meillä ei ollut edes kahvia. :saint: Mentiin salaa vihille.
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:me mentiin naimisiin maistraatissa jolloin oli perjantai päivä, juhlat pidettiin seuraavana päivänä ja "oikeaa" ruokaa" ei tarjoiltu, toki suolasena oli sitten karjalan piirakoita voileipäkakkuja ym ja vieraita oli n40kappaletta.
eikä mitään nurinoita tullut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:me mentiin naimisiin maistraatissa jolloin oli perjantai päivä, juhlat pidettiin seuraavana päivänä ja "oikeaa" ruokaa" ei tarjoiltu, toki suolasena oli sitten karjalan piirakoita voileipäkakkuja ym ja vieraita oli n40kappaletta.
eikä mitään nurinoita tullut![]()
teittekö ite vai tilasitteko jostain leipomosta tms.?
En tiedä, ei kysytty.Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Meillä ei ollut edes kahvia. :saint: Mentiin salaa vihille.
ai, se ois kyllä kans ihana vaihtoehto![]()
mitäs sukulaiset ja ystävät tykkäsivät kun menitte salaa?
Alkuperäinen kirjoittaja kesänainen:meillä "kahvihät+ristiäiset" eli sai kahvia ja voileipäkakkuja, pasteijoita, kakkua, keksejä, piirakkaa, suolaista piirakkaa.. vaikka mitä yritin laittaa tarjolle. tyytyväisiä olivat!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miete:Alkuperäinen kirjoittaja kesänainen:meillä "kahvihät+ristiäiset" eli sai kahvia ja voileipäkakkuja, pasteijoita, kakkua, keksejä, piirakkaa, suolaista piirakkaa.. vaikka mitä yritin laittaa tarjolle. tyytyväisiä olivat!!!![]()
Melkee tolla vaivalla on helpompi laittaa ruuat sitte.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:En tiedä, ei kysytty.Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Meillä ei ollut edes kahvia. :saint: Mentiin salaa vihille.
mitäs sukulaiset ja ystävät tykkäsivät kun menitte salaa?Mutta seuraavana päivänä oli tytön ristiäiset, siellä saivat kahvia ja kakkua. Alunperin molemat kemut piti olla samana päivänä, mut mä jänistin.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Meillä oli pelkät kahvit, vieraita joku 50. Laitettiin jo kutsuun, että seremonian jälkeen kahvitilaisuus, nii ei tullu mitään nurinoita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen ollut yksissä, joissa vieraita oli n.600. Juhlat alkoi vasta 18, eikä kukaan odottanut ruokaa. Suolaista ja makeaa oli kuitnkin kahvipöydässä.
Alkuperäinen kirjoittaja miete:Alkuperäinen kirjoittaja kesänainen:meillä "kahvihät+ristiäiset" eli sai kahvia ja voileipäkakkuja, pasteijoita, kakkua, keksejä, piirakkaa, suolaista piirakkaa.. vaikka mitä yritin laittaa tarjolle. tyytyväisiä olivat!!!![]()
Melkee tolla vaivalla on helpompi laittaa ruuat sitte.
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:En tiedä, ei kysytty.Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Meillä ei ollut edes kahvia. :saint: Mentiin salaa vihille.
mitäs sukulaiset ja ystävät tykkäsivät kun menitte salaa?Mutta seuraavana päivänä oli tytön ristiäiset, siellä saivat kahvia ja kakkua. Alunperin molemat kemut piti olla samana päivänä, mut mä jänistin.
![]()
okei. meillä oli kans suunnitelmissa mennä naimisiin tytön ristiäispäivänä ja pappi se siitä jo vitsailikin että kysyykös hän samassa tilaisuudessa että tahdottekomutta niin se oli meilläkin minä joka sitte jänistin... kun pitää saaha semmonen kiva mekko häihin ja eihän sitä 2 kuukautta synnytyksestä mitenkään edukseen noissa häämekoissa oo
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:En tiedä, ei kysytty.Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Meillä ei ollut edes kahvia. :saint: Mentiin salaa vihille.
![]()
okei. meillä oli kans suunnitelmissa mennä naimisiin tytön ristiäispäivänä ja pappi se siitä jo vitsailikin että kysyykös hän samassa tilaisuudessa että tahdottekomutta niin se oli meilläkin minä joka sitte jänistin... kun pitää saaha semmonen kiva mekko häihin ja eihän sitä 2 kuukautta synnytyksestä mitenkään edukseen noissa häämekoissa oo
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:En tiedä, ei kysytty.Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Meillä ei ollut edes kahvia. :saint: Mentiin salaa vihille.
![]()
![]()
Mä en ole vieläkään edukseni vaikka kuopus on jo 1v3kk.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Meillä ei ollut edes kahvia. :saint: Mentiin salaa vihille.