Farkun nepparin kiinnitys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fanta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fanta

Aktiivinen jäsen
26.02.2005
14 738
1
36
Irtosi uusien farkkujen neppari tuosta vaan, muistatteko miten se varaneppari laitetaan kiinni? Semmoinen tuli mukana, en ole sellaista koskaan laittanut. Napautetaanko nurjalta puolelta vasaralla, vai meneekö se käsivoimin? Olen laittanut vain ohuisiin kankaisiin pieniä neppareita.

Napauttaisin vasaralla (oletus on että vahva neppari ja kaksiosainen) . Ei varmasti käsivoimin mene. Moniosaiset nepparit taas joskus menevät helposti lyttyyn ellei sulla ole niitä pieniä asennusvälineitä, joilla ohjataan se vasaran voima oikeaan kohtaan.

Joo, olettaisin että tuo pitäisi onnistua ilman sellaista ohjainta, mikä kaupasta ostettavissa nepparipakkauksissa on. Eli pistän ne osat kohdakkain ja nurjan puolen pienempää kantaa napautan? =) Ja sormet pois välistä.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Joo, olettaisin että tuo pitäisi onnistua ilman sellaista ohjainta, mikä kaupasta ostettavissa nepparipakkauksissa on. Eli pistän ne osat kohdakkain ja nurjan puolen pienempää kantaa napautan? =) Ja sormet pois välistä.

Minustakin olen just farkkunapit laittanut ilman ohjaimia. siis sellaiset mitkä menee napinläven kanssa kiinni. Lyö suoraan...

Napinompeluksi meni, olin hukannut sittenkin sen varanepparin ja nuo mitä löysin olikin erilaisia, sellaisia takin neppareita, jotka painetaan semmoiseen vastakappaleeseen, eikä laiteta napinläpeen... Höh, no kai tuolla napillakin poika pärjää. =)

Uusimmat

Yhteistyössä