Farkkujen napeista ja nikkeliallergiasta

Onko kellään hyvää vinkkiä millä nikkeliallerginen voi pitää farkkuja? Mulla tulee farkun napista ihan kauhee ihottuma tuohon navan seutuville ja kutisee hirveesti.

Olen käyttänyt napin taustalla kangaslaastaria, mutta jos ei muista ottaa pesuun pois niin pyykkii suttaantuu :/ Eikä se laastari tahdo enää auttaakaan.

Millä muut nikkeliallergiset ratkaisevat tämän ongelman? Vinkkejä vastaanotetaan :wave:
 
Ootko koittanut laittaa kynsilakkaa napin sisäpiolelle? Vaikka väritöntä, niin ei näy. En tiedä, miten kestää pesua, mutta itse joskus nuorempana käytin sitä korujen sisäpuolella, ja toimi siellä hyvin.
 
tutteri harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2004 klo 20:48 Unna kirjoitti:
Ootko koittanut laittaa kynsilakkaa napin sisäpiolelle? Vaikka väritöntä, niin ei näy. En tiedä, miten kestää pesua, mutta itse joskus nuorempana käytin sitä korujen sisäpuolella, ja toimi siellä hyvin.
Kävi muuten eilen illalla mielessä tuo kynsilakka itellänikin. Täytyy kokeilla jotain kirkasta versiota niin ei ainakaan kovin sotke vaatteita pesussa. Kiitti vinkistä!
 
Myytävänä on sellasta teippilaastaria mitä käytetään jääkiekkomailojen päällystämiseen. Se on ihan ku laastaria, mutta ilman sitä ilma-aukko reikiä.
Minulle suositeltiin tätä, ja sitä saa apteekista ainakin.
Ilmeisesti sitä myy myös leveämpänä versiona urheiluliikkeet?

Se olikin huippujuttu. Sillä liimasin kaikki farkkujen napit, ja kauluspaitojen nepparit myös. Ja muuten pysyy pesusta pesuun todella hyvin!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2004 klo 15:28 Enni kirjoitti:
Myytävänä on sellasta teippilaastaria mitä käytetään jääkiekkomailojen päällystämiseen. Se on ihan ku laastaria, mutta ilman sitä ilma-aukko reikiä.
Minulle suositeltiin tätä, ja sitä saa apteekista ainakin.
Ilmeisesti sitä myy myös leveämpänä versiona urheiluliikkeet?

Se olikin huippujuttu. Sillä liimasin kaikki farkkujen napit, ja kauluspaitojen nepparit myös. Ja muuten pysyy pesusta pesuun todella hyvin!!
Täytyykin koittaa!! :whistle:
 
tutteri harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2004 klo 15:28 Enni kirjoitti:
Myytävänä on sellasta teippilaastaria mitä käytetään jääkiekkomailojen päällystämiseen. Se on ihan ku laastaria, mutta ilman sitä ilma-aukko reikiä.
Minulle suositeltiin tätä, ja sitä saa apteekista ainakin.
Ilmeisesti sitä myy myös leveämpänä versiona urheiluliikkeet?

Se olikin huippujuttu. Sillä liimasin kaikki farkkujen napit, ja kauluspaitojen nepparit myös. Ja muuten pysyy pesusta pesuun todella hyvin!!
Mie kokeilen myös, kun nyt olen laastarista leikannu sen haavatyynyn pois ja käyttäny vaan sen liimaosan.
 

Yhteistyössä