Farkkuhame HÄIHIN???

No, mä ajattelin oikeesti lähtee farkuissa häihin! Enkä voi vedota ees raskauteen, raskauskiloihin kylläkin. Mut ei mun mielestä ole ollenkaan tyhmää. Mä pistän päälleni just sellaset vaatteet missä mun on hyvä olla.

No mulle käsi hiukan samoin raskaanaollessa, olin suunnitellut laittavani aivan muuta kummipojan ristiäisiin, mutten sinä aamuna mahtunutkaan siihen joten laitoin sellaisen tylsemmän harmaan mekon, mutta kukaan ei kiinnittänyt hameeseen huomiota vaan mun somasti pyöristyneeseen mahaan.

Siis jos oikeesti ei MITÄÄN muuta ole niin sitten, mutta jos miehellä on puku päällä niin en kyllä todellakaan kehtaisi edes farkuissa häihin mennä. Oli sitten maha tai ei.

Toisaalta varmasti kutsu häihin on tullut jo aikaisemmin kuin tänä aamulla, joten olisit varmasti ehtinyt hankkimaan mustan hameen tai siistit suorat huosut ajoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
raskaana olevalle ei löydy juhlavaatteita normi vaatekaupoista, oon kiertänyt kaikki...laitan tuon hameen.

netistä saa tilattua kyl kivoja vaatteita, mutta olen sun kanssa samoilla linjoilla, ettei pienenhetken takia viitsi koko vaatevarastoo uusia. Sinne vaan!

Yhteistyössä