Mitä ihmettä päälle häihin? Vihkiminen ulkona!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Ulalla

Vieras
Minut on kutsuttu häihin parin viikon päästä ja vihkiminen tapahtuu ulkona. Mitä ihmettä päälle? Näillä pakkasilla ei vissiin hamosilla tarkene... Housut ja paita? Millaiset housut ja millainen paita? Jakkupuku? Onko vähän tylsä häihin?

Miten olis ihan ne vaatteet mitä laittaisit häihin ja siihen päälle pitkä takki? Kyllähän te meette varmaan johonkin sisätiloihin juhlimaan kumminkin? Vedät vaikka villapökät sukkisten päälle ja saappaat jalkaan. :)

Karvahaalari ja karvalakki?:D

Ei varmaan kovin pitkä ole tuo tilaisuus,tai siis se ulkona olo aika.
Ainkaan yleensä se ei kestä kovin kauaa.Jos hääparilla on yhtään hoksottimet pelanneet.

Jos lähdette iltaa viettämään jonnekin baariin tms. Niin aika moni käy illan aikana ulkona. Huomaamatta tulee siellä seisottua aika pitkään kavereiden kanssa juoruilessa. Ei se kylmyys niin nopeasti tule. Eikä vihkiminen mitään kauhean kauan kestä.
Hääjuhlapaikan sijainnistakin voi vähän miettiä, että millainen juhla on. Sekä hääparista. Että onko oikein iltapukujuhla vai sitten vaan vähän rennommat juhlat.

Kiitos vastaajille! =)

Jotenkin ajattelin, että jäädyn pystöön hame päällä, mutta eihän se itse vihkiminen tosiaan tuntikausia kestä, kyseessä vielä siviilivihkiminen, eikö siinä ole lyhyempi kaava?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vastaajille! =)

Jotenkin ajattelin, että jäädyn pystöön hame päällä, mutta eihän se itse vihkiminen tosiaan tuntikausia kestä, kyseessä vielä siviilivihkiminen, eikö siinä ole lyhyempi kaava?

Riippuu siitä, puhuuko vihkijä vai ei. Meillä piti puheenkin, mutta silti kesti n. vartin. Etukäteen oltiin sovittukin niin... Just siks, et en mä itsekään olkaimettomassa hääpuvussani (vaikka takki päällä olikin) olis siellä kauaa voinu seisoskella. ;)

Yhteistyössä