Farkkuasiaa vol2. farkkujen pituus 30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tappi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tappi

Vieras
Tuli tuosta toisesta farkkukeskustelusta mieleen, että mistä te joilla farkkujen/housujen pituus on 30, ostatte housunne? Vai olenko ainut tällainen "pers´jalkainen"? ;) Todella vaikea on löytää ja housujen malli usein kärsii kun joutuu lyhentämään.

Ostan paljon Espritin farkkuja, niissä on tuo lyhyempi lahjepituus. Ja hiljan tilasin Ellokselta farkut, joissa tuo pituus. Ovat olleet todella hyvin istuvat. :) Niitä paljon siellä sivuilla kommenteissa kehuttiinkin, kommenttien perusteella tilasin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hopping:
Ostan paljon Espritin farkkuja, niissä on tuo lyhyempi lahjepituus. Ja hiljan tilasin Ellokselta farkut, joissa tuo pituus. Ovat olleet todella hyvin istuvat. :) Niitä paljon siellä sivuilla kommenteissa kehuttiinkin, kommenttien perusteella tilasin.

Saako niitä 25" vyötäröllä? Onko nuorekkaita malleja? :)

Tuolta Onlysta minäkin olen viime vuosina farkkuni ostanut, tuppaa vain olemaan niitä yksiä ja samoja malleja vuodesta toiseen. :( Kaipaisi vaihtelua. Täytyypä käydä tuolla Spirit Storessa, se ei ole käynyt mielessä. Kiitos vinkistä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Saako niitä 25" vyötäröllä? Onko nuorekkaita malleja? :)

Saa niitä ja nimenomaan tuota kokoa on mun mielestä tosi paljon alessa aina. Ei taida monikaan siihen mahtua. ;) Itse olen 30v ja mä ainakin löydän mielestäni hyvin iälleni sopivia farkkuja... Kato tuolta http://www.esprit.fi Toimitus ilmainen...

Tuo Espritin lyhyt-lahje on usein aavistuksen liian pitkä ( ainakin matalapohjaisten kenkien kanssa ). Tuo Ellos yllätti! :) Käympä hetimiten katsomassa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tuo Espritin lyhyt-lahje on usein aavistuksen liian pitkä ( ainakin matalapohjaisten kenkien kanssa ). Tuo Ellos yllätti! :) Käympä hetimiten katsomassa! :)

Ne on nämä farkut, mitkä mä oon todennut hyviksi. :)

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=48839&productId=232409&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Yhteistyössä