Minä tulen käymään sinun työhuoneeseen ja en voi sinua vastustaa. Suutelen sinun niskasi ja kaula. Tuokust hyvälle. Käteni hyväilee sinun rintojasi puseron päällä... Näen kuinka sinä nautit...
Eli haluat sitten kun on noin pitkä aika... Minulla kassit täynnä ja sinulle antasin.. Käteni menekin sinun puseron alla ja rohkeasti hyväilen sinun rintojasi...aaah.. Kuulen kuinka hengität raskasti. Toinen käsi siirtyy alemmas ja nostelen hamettasi...
Huomaan kuinka levittelet jalkojasi ja käteni pääsee helposti sinne. Kosketan sinun pimpsa ja tunnen kuinka kosteat pikkarit ovat.. Saan ne vedetty sivuun ja hellästi leikin sormellani sinun pimpsan huulilla...Oi miten kostea olet sanon...
Huomaan miten kiimainen ja miten puutteessa olet. Käännyt ympäri tuolissa ja levittelet jalkojasi. Nostelen hamettasi ylös... Vedät pikkarit sivuun ja sanot nyt teke mieli kun viimeksi on niin kauan. Levittelet pimpsasi, näytät koko pillusi.. ja minä tulen sinun eteen ja rohkeasti nuolen pillusi...
Se on kiihottavaa nuolla sinun pillusi kun sinulla on karvoja, kiihdytän vauhtini, näykin ja imen sinun klitorista...mmm. Levittelet jalkojasi niin paljon kun pystyt ja sinun pillusi on aivan minun edessäni. Työnnän sormeni hitaasti sisään samaan aikaan. Miten sinä voihkit... Otat päästäni kiinni ja painaat sen tiukasti sinun pilluun...