Fantasiat naapurista?

Onko pettämistä, jos fantasioi naapurista?

Vaimoni sai tietää, että olen haaveissani rakastellut monen monta kertaa naapurin rouvan kanssa. On muuten todella kuuma pakkaus. Lisäksi jäin kiinni, kun kerran hivelin rouvan takapuolta (vaimo näki!). Kamala riitä tietysti!

Mitään todellistahan emme oikeasti ole tehneet. Luulen kyllä, että naapuri voisi olla siihenkin valmis, jos vaan olisi sopiva tilaisuus.

Hän on mun päiväuneni vaikka olenkin uskollinen vaimolleni. Mitä mieltä miehet ja naiset olette? Onko nämä fantasiat pahasta vai normaaleja?

Ongelmahan siitä tuli, kun vaimoni sai tietää, kuinka kovasti naapurin rouvasta unelmoin. Minusta en ole kuitenkaan tehnyt mitään väärää. Onko vaimon tunteet normaaleja vai onko hän vain yliherkkä/sairas mustasukkaisuudesta???
Nyt ei saa seksiä, kääk!

Naurattaa
siis mielestäni olet lapsellinen ja petät vaimoasi. En itsekään tykkäsi pätkääkään jos mieheni sivelis naapurin takapuolta. Mene itseesi ja mieti olisitko itse mielissään, jos kumppanisi tekisi samoin sinulle??

mä vaan
Siis mun mielestä tuo on pettämistä pahimmasta päästä! Mitä ajattelet vaimostasi seksi mielessä? Onko hän haluttava vai ei? Meillä ainakin on niin, että olemme toistemme seksielämän täyttymys ja suurin intohimo! Naapurin rouvilla on vain leveämmät takapuolet, eli ruoho on oman aidan sisäpuolella vihreintä! Heittäisin mieheni heti pellolle, jos tuollaista tapahtuisi, mitä kuvailit! Käsittämätöntä! Oletko koskaan sanonut vaimollesi, kuinka kovasti haluat häntä? Saattaisi helpottaa tilannetta, jos hän kokisi olevansa haluttu eikä pelkästään panopuu naapurin vaimo puutteessa olevalle miehelleen.

mun mielipide
unelmoit naapurin vaimosta! Kuulostaa siltä, että haluaisit oikeasti, etkä vain fantasioissa. Fantasiat on fantasioita, mutta sun kuvailu viittaa siihen, että himoitset oikeasti. Ymmärrän täysin jos vaimosi on loukkaantunut. Ja mikäli toisen peppua on tultu hiveltyä, miten se menee enää fantasian piikkiin?

No,fantasiat on ihan ok, kaikilla niitä on, eikä niistä tarvii edes välttämättä toiselle kertoa.Mut jos aletaan vieraan ahteria hipelöimään tai todelakin oikeasti haluamaan toista, niin ei mun mielestä enää ok.

No kyllähän tuollasia "haaveita"/fantasioita mitä nyt onkaan, on varmaan kaikilla. Mulla tosin ei naapurista ainakaan... Mutta aikuinen normaali ihminen, joka haluaa ne pitääkin fantasiana/haaveena, ei todellakaan mene kertomaan niistä puolisolleen! Koska kyllä se loukkaa, vaikka sen järjellä tajuaiskin, että ne on vaan ajatuksia. Vai mitä sanosit, jos vaimo kertois aina teidän nusastessanne, että hän ajattelee naapurin setää, ja fantasioi hänestä jatkuvasti ja haluaisi panna sitä, mutta aikoo silti olla sulle uskollinen?? Äly hoi, vaikka rehellisyys on parisuhteen perusta, minusta tuommoset on parempi pitää omana tietonaan, kun kumpikaan ei siitä yhtään hyödy, vaikka vaimo asian tietää. Eikä kertomatta jättäminen ole kyllä pettämistä, jos vaimoa rakastat, ja haluat ja aiot kuitenkin uskollinen olla. Ihminenhän ei ajatuksilleen/tunteilleen/haaveilleen mitään voi,joten huono sitä on kieltää toista fantasioimastakaan.

Yhteistyössä