Faktaa palstalaisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja STT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 20:37 Inkivääri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 20:35 mutzi81 kirjoitti:
Ei ollut muakaan listalla! ;)

En itseänikään huomannut mutta enhän olekaan vasta kuin reilut kuusi vuotta samalla nikillä palstaillut :D

Mä olin listalla enkä oo pyöriny ku vasta 3.5 vuotta... :whistle: :D

*lällläälläääääää*

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 20:13 Loreliina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 20:06 Helmi-Kana kirjoitti:
Noin pitkä lista oli eikä mua missään! KUINKA kauan tääl pitää oikein roikkua? :whistle:

elä välitä, ei muakaan :laugh: :laugh:
Tuo lista taitaa olla kopioitu siitä aloituksesta, johon jokainen palstalainen sai käydä lisäämässä itse nimensä. Siitä siis puutteet. :)

Emilyn: Kaikkitietävä ikuis-imettäjä. Halveksii muiden tapoja olla äiti, kaikkien tulisi elää hänen tavallaan, koska se on oikea tapa. Ainakin Emilynin mielestä.

Scarlett-79: Työssäkäynnistään ja koulustaan papattava ahkera yh-äiti, joka haluaa lisää lapsia. Muistuttaa aina että läpikäydyn syövän takia ehkä ei saakaan koskaan lapsia enempää. Mikä on ihan p.askapuhetta!

äitipeikko: Vastustaa aborttia ja petti miestään 3 kertaa, joista potee huonoa omatuntoa. Epäilee miestään pettämisestä oman petollisen luonteensa vuoksi. 3 lasta ja neljäs tulossa, isä epäselvä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 22:53 vieras kirjoitti:
äitipeikko: Vastustaa aborttia ja petti miestään 3 kertaa, joista potee huonoa omatuntoa. Epäilee miestään pettämisestä oman petollisen luonteensa vuoksi. 3 lasta ja neljäs tulossa, isä epäselvä.

Ei kai sentään :\| :xmas:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 22:53 vieras kirjoitti:
tätä en ois tienykkään? :o

salsai: Toinen silmä sojottaa itään toinen länteen, karsastusleikkaukseen ei suostu, koska vastustaa lasten yökyläilyä henkeen ja vereen. Punanen sojottava tukka ja pottunokka, jossa mustapäitä. 2 finniä vasemmassa kankussa, joita miehensä iltaisin kuulemma puristelee, ja epäilee visvasyyliksi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 23:07 vieras kirjoitti:
salsai: Toinen silmä sojottaa itään toinen länteen, karsastusleikkaukseen ei suostu, koska vastustaa lasten yökyläilyä henkeen ja vereen. Punanen sojottava tukka ja pottunokka, jossa mustapäitä. 2 finniä vasemmassa kankussa, joita miehensä iltaisin kuulemma puristelee, ja epäilee visvasyyliksi.
:laugh: :laugh: :laugh:
Mä en pysty lopettamaan tätä hirnumista!!
Aivan mainio, vaikka päin mäntyä! :laugh: :laugh: :laugh:

Aurinkokunta: Kun tällaista kysytään niin kaikki muut ainakin muistavat hänet aina täydellisenä suurperheen äitinä. Itselläni ei mielikuvaa hänestä.

Piip: Positiivinen pieni ihminen.

Kookosta: Rokkimamma jota luultiin mieheksi jonkun kuvan perusteella.

Ai tää olikin FAKTAA ketju eikä mielikuva -ketju, enpäs valehtelekaan sitten enempää. :o

Inker Imatralta: Tatuoitu uskovainen prätkämummo, jolla yleensä 3 lastenlasta sivuvaunussa mukana. Inkerin lempiharrastuksiin kuuluu kinkereiden pito lähipiirille ja kepaplihapiirakoiden leipominen salaisella reseptillä. Inkerille lastenlapset ovat tärkeämpiä kuin 2v lapsensa, joka on kuopus toistaiseksi. Inker odottaa lasta pastori Kuikkalaiselle, ja suhde on pidetty salassa aina näihin päiviin asti. Inker kuitenkin paljastaa salarakkaansa nimen uusimmassa tatuoinnissaan, joka koristaa hänen vauvamasuaan navan alapuolella.
Inkerillä on tumma kaljuuntunut harva tukka ja tuuheahkot viikset.
Maksaläiskät kämmenissä.
Inkerin dekoltee on aina hyvin antava, tissivako on näkyvä osa imagea.

Miikuli: Liikaa surua yhdelle ihmiselle.

Loreliina: Käsitöitä harrastava 2 lapsen äiti.

Saapasjalkakissa: Nukkekoti ihminen.

Huom! Nuo muut analyysit jotka on kirjoitettu eri nikillä kuin tämä ei ole minun kirjoittamia. Tarkoitus ei ole kirjoittaa ilkeään sävyyn vaan kertoa faktaa!

Yhteistyössä