Faktaa palstalaisista

  • Viestiketjun aloittaja STT
  • Ensimmäinen viesti
maijon: karsastus pahempi kuin salsailla ja paavo väyrysellä yhteensä. maijon kuitenkin odottaa leikkausjonossa innoissaan sairaalavuodetta, vapaa lapsista tekisi hyvää. Ainoa pätevä syy voi olla vain sairaalaan pääsy. maijon onkin harjoitellut ahkerasti peilin edessä silmien vääntelyä vastakkaisiin suuntiin, ja harjoitus on todella tuottanut tulosta.
maijonin poika on saksinut äitinsä tukan ja tytär sytyttänyt töllin tuleen, kotivakuutusta odotellessa maijon asuu lapsineen havumajassa kotikaupunkinsa laitamilla. Onneksi on kesä. maijonin ex-mies on nykyään naimisissa maijonin entisen bestiksen kanssa.
maijonilla on lättäjalat ja hän käyttää aina keltaisia haisaappaita.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 23:31 vieras kirjoitti:
maijon: karsastus pahempi kuin salsailla ja paavo väyrysellä yhteensä. maijon kuitenkin odottaa leikkausjonossa innoissaan sairaalavuodetta, vapaa lapsista tekisi hyvää. Ainoa pätevä syy voi olla vain sairaalaan pääsy. maijon onkin harjoitellut ahkerasti peilin edessä silmien vääntelyä vastakkaisiin suuntiin, ja harjoitus on todella tuottanut tulosta.
maijonin poika on saksinut äitinsä tukan ja tytär sytyttänyt töllin tuleen, kotivakuutusta odotellessa maijon asuu lapsineen havumajassa kotikaupunkinsa laitamilla. Onneksi on kesä. maijonin ex-mies on nykyään naimisissa maijonin entisen bestiksen kanssa.
maijonilla on lättäjalat ja hän käyttää aina keltaisia haisaappaita.
:LOL: :LOL: :LOL: Ainut mikä osui, niin ex on avoliitossa erään vanhan kaverini kanssa. Ja kavereita ollaan kyllä edelleenkin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 23:44 HillaHillo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 20:06 Helmi-Kana kirjoitti:
Noin pitkä lista oli eikä mua missään! KUINKA kauan tääl pitää oikein roikkua? :whistle:
Juu, ei muakaan listalla näy..... :D
No se listahan on siis alunperin vinttunaisen alottama lista, siihen jokainen sai laittaa nimensä. Siitä listalta tahtoi vaan tippua kun tuli yhtaikaa monta lisäystä. Siksi minä rupesin emännöimään sitten samaa listaa ja lisään nimiä kun ilmottautuu itse listaan. Minä en ole siis itse niitä kerännyt sattumanvaraisiesti vaan itse jos on tahtonut listaan niin on ilmottautunut.
Elikäs kaikille tiedoksi, ilmottautukaa siihen listaan jos haluatte siinä olla.
Nyt kuitenkin otin vapauden ja keräsin tästä viestistä nimiä ja lisäsin listaan. Mutta tavallisesti siis en tee niin.

Laitan linkin listasta:
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&pid=6558396#6558396

On tämä lista kulkenut täällä kuitenkin aika monta kuukautta, kyllä siihen luulisi joskus törmänneen. ;) :whistle:

Ap:lle, mitäs sulla on minusta sanottavaa? =) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 08:08 Ellida kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 23:44 HillaHillo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 20:06 Helmi-Kana kirjoitti:
Noin pitkä lista oli eikä mua missään! KUINKA kauan tääl pitää oikein roikkua? :whistle:
Juu, ei muakaan listalla näy..... :D
No se listahan on siis alunperin vinttunaisen alottama lista, siihen jokainen sai laittaa nimensä. Siitä listalta tahtoi vaan tippua kun tuli yhtaikaa monta lisäystä. Siksi minä rupesin emännöimään sitten samaa listaa ja lisään nimiä kun ilmottautuu itse listaan. Minä en ole siis itse niitä kerännyt sattumanvaraisiesti vaan itse jos on tahtonut listaan niin on ilmottautunut.
Elikäs kaikille tiedoksi, ilmottautukaa siihen listaan jos haluatte siinä olla.
Nyt kuitenkin otin vapauden ja keräsin tästä viestistä nimiä ja lisäsin listaan. Mutta tavallisesti siis en tee niin.

Laitan linkin listasta:
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&pid=6558396#6558396

On tämä lista kulkenut täällä kuitenkin aika monta kuukautta, kyllä siihen luulisi joskus törmänneen. ;) :whistle:

Ap:lle, mitäs sulla on minusta sanottavaa? =)
:attn:
 
STT
Ellida: Kypsän iän saavuttanut käsistään kätevä suurperheenäiti.

Madicken04: Lahden toisella puolella asuva keräilyharvinaisuuden ja pienen tytön äiti.

RouvaRajatapaus: 5 lapsen topakka äiti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 22:50 vieras kirjoitti:
Scarlett-79: Työssäkäynnistään ja koulustaan papattava ahkera yh-äiti, joka haluaa lisää lapsia. Muistuttaa aina että läpikäydyn syövän takia ehkä ei saakaan koskaan lapsia enempää. Mikä on ihan p.askapuhetta!
Niin mikä on p.askapuhetta :whistle: Mä oon nimenomaan kirjoittanut, että en ehkä saa lisää lapsia. Eikä ole mikään mun keksimä juttu vaan ihan lääkärin sanoma tosiasia. :kieh: Eikä se mahdollinen hedelmättömyys siitä syövästä johdu vaan niistä hoidoista!

Mutta onneksi mulla on oma elämä eikä tarvi olla noin tylsä kuin tämä arvoisa vieras. :LOL: :LOL: Jonka mielestä on näköjään väärin, että käyn koulua ja teen töitä, olis paljon parempi maata kotona, syljeskellä kattoon ja lapsi olis silti täyspäiväisesti hoidossa. :xmas: :p <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 08:57 STT kirjoitti:
Ellida: Kypsän iän saavuttanut käsistään kätevä suurperheenäiti.
Kiitos analyysistä! Tuosta käsistä kätevyydestä voi olla montaa mieltä, no syntyyhän minulla vaikka mitä mutta kutomiset ja virkkaukset ei ole minun juttu. Oon ihan liian laiska niihin. Mutta käsistään kätevä voi olla muutenkin, leipomukset, puutarhassa möyriminen, askartelut jne. niistä minä pidän.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 08:08 Ellida kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 23:44 HillaHillo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 20:06 Helmi-Kana kirjoitti:
Noin pitkä lista oli eikä mua missään! KUINKA kauan tääl pitää oikein roikkua? :whistle:
Juu, ei muakaan listalla näy..... :D
No se listahan on siis alunperin vinttunaisen alottama lista, siihen jokainen sai laittaa nimensä. Siitä listalta tahtoi vaan tippua kun tuli yhtaikaa monta lisäystä. Siksi minä rupesin emännöimään sitten samaa listaa ja lisään nimiä kun ilmottautuu itse listaan. Minä en ole siis itse niitä kerännyt sattumanvaraisiesti vaan itse jos on tahtonut listaan niin on ilmottautunut.
Elikäs kaikille tiedoksi, ilmottautukaa siihen listaan jos haluatte siinä olla.
Nyt kuitenkin otin vapauden ja keräsin tästä viestistä nimiä ja lisäsin listaan. Mutta tavallisesti siis en tee niin.

Laitan linkin listasta:
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&pid=6558396#6558396

On tämä lista kulkenut täällä kuitenkin aika monta kuukautta, kyllä siihen luulisi joskus törmänneen. ;) :whistle:

Ap:lle, mitäs sulla on minusta sanottavaa? =)
kiitti! olitkin minut jo sinne lisännyt. en ollut tuollaiseen ketjuun törmännyt.
 
Kirsikka: Täydellisyyttä tavoitteleva, ei voi myöntää jos joku asia ei heidän perheessä ole täydellisesti.

Hay-D: Iki-teini, valittaa rahan puutetta,rahat tuhlaa omiin vaatteisiin ja baariin.

Helmiäinen: Vain minun tapani toimia on oikea. Ei hyväksy muita, suvaitsematon.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 23:07 vieras kirjoitti:
salsai: Toinen silmä sojottaa itään toinen länteen, karsastusleikkaukseen ei suostu, koska vastustaa lasten yökyläilyä henkeen ja vereen. Punanen sojottava tukka ja pottunokka, jossa mustapäitä. 2 finniä vasemmassa kankussa, joita miehensä iltaisin kuulemma puristelee, ja epäilee visvasyyliksi.
Tää oli ihana :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä