Fairyn haju muuttunut?

Ihan nopea pieni kysymys. Onko joku huomannut sitruunantuoksuisen Fairyn tuoksun muuttuneen? Kun uuden aloitin niin haisee kaikkea muuta kuin sitruunalle (en tiedä haisko edellinenkään niin sitruunalle mutta paljon paremmalle kuin tämä). Pullossa ei lue edes "uusi parempi haju" tai muuta mainintaa muutoksesta. Tai sit on hajuaistissa mulla jotain häikkää.

Tiedän tiedän, ei ole iso asia mutta kun häiritsee joka kerta kun sitä käytän. :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:
Saanen suositella Ajaxin omenan tuoksuista tiskiainetta.. Ihanan tuoksuista.. :D
se ei pese astioita kunnolla puhtaaksi :|
...kyllä mulla pesee.... Tosin en tota omppua tykkää käyttää (siitäkään tuoksusta en pidä..) mut sitruunaa vai mitä toi on.. (en vissii turhan usein käytä sitä.. :ashamed: )
 
Mä huomasin ihan saman kun ostin uuden, pienen pullon sitä sitruunafairya.
Ennen pidin siitä tuoksusta tosi paljon ja oli aika pettymys kun tuoksuukin ihan erilaiselle. Eikä kyllä ollut mitään mainintaa muutoksesta :/
 
anu
Mun mielestä Fairy on huonontunut, ootteko huomannut saman? Ennen riitti pari pisaraa ja nykyään tarvii laittaa puoli pulloa, että vaahtoaa tarpeeksi.. Ei ole yhtä riittoisaa kuin ennen. :/
 
Aloin jo epäillä omaa nenääni. :D Pitäsköhän antaa vähän negatiivista palautetta valmistajalle?

Oon tuota Tolua joskus kokeillutkin, mutta tyystin unohtanut kun ei sitä lähikaupasta löydy. Muistaakseni ompun tuoksuista.
 

Yhteistyössä