A
Apuva
Vieras
Aika uusi juttu mulle, toi facebook. Vasta opettelen käyttämään.
Neuvoisko joku kokenut että miten sinne saa laitettua tuoreimmat kuulumiset? Mihin kohtaan pitää kirjoittaa?
Kun monilla siellä lukee, esim.: Tiina viettelee juuri viimeisiä kesälomapäiviään.Ym.
Entäs sitten noista ystävistä, näenkö jostakin onko ne juuri silloin linjoilla?
Neuvoisko joku kokenut että miten sinne saa laitettua tuoreimmat kuulumiset? Mihin kohtaan pitää kirjoittaa?
Kun monilla siellä lukee, esim.: Tiina viettelee juuri viimeisiä kesälomapäiviään.Ym.
Entäs sitten noista ystävistä, näenkö jostakin onko ne juuri silloin linjoilla?