Facebookista, onko muillakin näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Eli jos joku kaverini on kommentoinut jonkun oman kaverinsa tilaa (siis semmoisen kaverin jonka kaveri minä en ole), niin etusivullani näkyy ensinnäkin mitä tämä kaveri on kommentoinut ja klikkaamalla auki pääsen sitten näkemään vaikka koko tämän kaverin kaverin seinän jota siis muuten en näkisi.
Ja tämä siis kaikkien kaverien kavereidensa kommentoinnin kohdalla eli en jaksa uskoa että kaikilla olisi asetukset sellaiset että kavereiden kaverit voivat kaiken nähdä.
Onko muilla nykyään samoin?

Eli mistä voin varmistaa että jos itse kommentoin jonkun kaverin tilaa niin sen jälkeen kaverien kaverit eivät pääse minun seinälleni?
Joka paikassa asetuksissani mielestäni on että "vain kaverit" mutta silti en oikein pysty luottamaan onko noin, mikä kohta pitää olla ja miten jotta pystyn varmasti tuon edelläkuvatun tilanteen estämään?

Mä poistan aina omalta seinältä varmuuden vuoksi sen "blaablaa kommentoi blaablaan linkkiä/kuvaa/statusta". Muuten en osaa kommentoida johtuuko muiden asetuksista vai mistä.

kyllä se silloi toimii jos sulla on yksityisasetukset omilta kohdilta kunnossa.. mun juttuja omallaseinälläni ei ole kukaan "ulkopuolinen" päässyt kommentoimaan vain ystävät.

tosin mä en ole kaverin kaverien seinille kommentoinut vaikka niiden asetukset ois allinutkin joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:
kyllä se silloi toimii jos sulla on yksityisasetukset omilta kohdilta kunnossa.. mun juttuja omallaseinälläni ei ole kukaan "ulkopuolinen" päässyt kommentoimaan vain ystävät.

tosin mä en ole kaverin kaverien seinille kommentoinut vaikka niiden asetukset ois allinutkin joskus.

Ei niitä kommentoimaan pääsekään, mutta katsomaan pääsee, jos on yhteinen tai yhteisiä kavereita.

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:

Ei niitä kommentoimaan pääsekään, mutta katsomaan pääsee, jos on yhteinen tai yhteisiä kavereita.

Nimenomaan näin, ja juuri tämän haluaisin varmistaa että omien kavereideni kaverit eivät pääse katsomaan seinääni jos kaverinsa seinälleni jotain kirjoittaa.

Kuinkahan moni fb:n käyttäjä on ylipäätään huomannut että nykyään tosiaan kavereiden kaverit pääsevät seinää lukemaan jos joku yhteinen kaverinne seinäänne kommentoi?
Minuakin kiinnostaisi millä asetuksilla tuon voi varmasti estää?

Yhteistyössä