Facebookissa kummallista käytöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ilona"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Ilona"

Vieras
Minua pyysi Tunisialainen nainen kaveriksi n. 2 kk sitten ja ajattelin, että vaan muuten pyytää kun toisilla tapana ja hyväksyin hänet koska hän on nainen. Olen varma, että hän on nainen koska hänen veljensä jolla on sama sukunimi kommentoi häntä siskokseen jne...
Hän alkoi chattailemaan minulla ja ajattelin, että hän on vaan ystävällinen, mutta ihmettelin kun hän n. 2 minuutin chattailun jälkeen pyysi luokseen hänen taloonsa Tunisiaan ja laittoin flirttailevaan tyyliin, että ei ole mitään taka-ajatuksia ja puhutteli minua koko ajan my dear jne... Olen käsittänyt, että Tunisiassa ei ole lesboja koska se on suuri rikos siellä.
Mitähän nainen oikein meinasi? Ihan uteliaisuudesta kyselen täällä ja en ole itse naisista kiinnostunut ja olen 40-vuotias avoliitossa oleva nainen:)

ja kun se on suuri rikos se eliminoi kaikki lesbot?

Murhakin on suuri rikos, taitaapa olla vielä joka maassa silti murhia tapahtuu ihan päivittäin ympäri maailmaa.

Ehkä sinuna nyt vaan poistaisin hänet kavereistasi, tai voisin vaikka veikata että pian kaverisi pyytää rahaa tai jotain muuta..

Muuten olisin sitä miettinyt, mutta olen vaalea, pitkähiuksinen. Minua on sanottu todella naisellisen näköiseksi...Mutta eipä sitä ikinä tiedä, kerta se ensimmäinenkin:)

joko se tykkää naisista, ettii veljelleen vaimoa tai sit on oikeesti mies.
Kuvia on helppo nappailla mistä vaan ja esittää niitä ominaan.
Siellä on näitä naistenmetsästäjiä liikenteessä paljon.

Jos kaveri ei miellytä niin niistä pääsee yhdellä klikkauksella eroon jos haluaa. Olen poistanutkin kavereita niin. Pelaan facebookissa pelejä joista saa pisteitä enemmän kun on paljon pelikavereita, joten on tuntemattomista ollut hyötyäkin minulle;)

[QUOTE="sohvi";26096432]no kuka hyväksyy?[/QUOTE]

Itse olen ainakin hyväksynyt. Milläs muuten voi ihmisiin tutustua, jos aina torppaa kontaktiyritykset, reaalimaailmassa tai virtuaalimaailmassa esim. FB???

[QUOTE="sasa";26096513]Itse olen ainakin hyväksynyt. Milläs muuten voi ihmisiin tutustua, jos aina torppaa kontaktiyritykset, reaalimaailmassa tai virtuaalimaailmassa esim. FB???[/QUOTE]

niin, monelle facebook ja koko internet on vielä vaan reaalimaailman verrattuna laiha kuvatus. Ehkä ne ei pysty tutustumaan facebookissa, vaan tutustuminen tapahtuu reaalimaailmassa. Toisilla taas facebook elää myös ja on tavallaan "rinnakkaiselämä".

[QUOTE="sohvi";26096557]niin, monelle facebook ja koko internet on vielä vaan reaalimaailman verrattuna laiha kuvatus. Ehkä ne ei pysty tutustumaan facebookissa, vaan tutustuminen tapahtuu reaalimaailmassa. Toisilla taas facebook elää myös ja on tavallaan "rinnakkaiselämä".[/QUOTE]

Näin se taitaa olla. Ja samalla pelkäävät omaa varjoaankin.

Mä kyllä ihmettelen kans tuota, että miks joku hyväksyy tuollaasen ylipäätään kaveriksi. On mullekin tullu kaveripyyntöjä täysin oudoilta ulkomaalaasilta ihmisiltä, mutta kaikki oon hylänny.

Yhteistyössä