Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi lnkitit tämän tänne?
Jokaiinen osaa itse hakeutua Iltalehden sivuille!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi lnkitit tämän tänne?
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi lnkitit tämän tänne?
Toi on turhin kommentti ikinä!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikkis:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi lnkitit tämän tänne?
Toi on turhin kommentti ikinä!
![]()
Tervens Dude!
Tuot noinnii..Naamakirjasta kun on puhe, niin mahtaako sulla olla kaverina sellainen ihastuttava Turkulaistyttönen, jolla 3 pikkuprinsessaa...?
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Tuohon uutiseen kommentoisin sen verran että eihän tuo yllätä, ainakaan mua. Kyllähän aina pitää vastuu kantaa omista sanomisistaan, puhuit sit kahdestaan kaverisi kanssa tai netissä tuhansille.
Ei ehkä huonoa tekisi täälläkin muutamien miettiä mitä sieltä näppikseltä eetteriin lähtee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Tuohon uutiseen kommentoisin sen verran että eihän tuo yllätä, ainakaan mua. Kyllähän aina pitää vastuu kantaa omista sanomisistaan, puhuit sit kahdestaan kaverisi kanssa tai netissä tuhansille.
Ei ehkä huonoa tekisi täälläkin muutamien miettiä mitä sieltä näppikseltä eetteriin lähtee![]()