Miksi se sinua vaivaa mitä muut tänne linkittää?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi lnkitit tämän tänne?
Jokaiinen osaa itse hakeutua Iltalehden sivuille!
Toi on turhin kommentti ikinä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi lnkitit tämän tänne?
Tervens Dude!Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Toi on turhin kommentti ikinä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi lnkitit tämän tänne?
![]()
En käytä.Alkuperäinen kirjoittaja pikkis:Tervens Dude!Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Toi on turhin kommentti ikinä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi lnkitit tämän tänne?
![]()
Tuot noinnii..Naamakirjasta kun on puhe, niin mahtaako sulla olla kaverina sellainen ihastuttava Turkulaistyttönen, jolla 3 pikkuprinsessaa...?
niin totta.Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Tuohon uutiseen kommentoisin sen verran että eihän tuo yllätä, ainakaan mua. Kyllähän aina pitää vastuu kantaa omista sanomisistaan, puhuit sit kahdestaan kaverisi kanssa tai netissä tuhansille.
Ei ehkä huonoa tekisi täälläkin muutamien miettiä mitä sieltä näppikseltä eetteriin lähtee![]()
Näin. Tämäkin sivusto antaa välillä hieman valheellisen kuvan 'suljetusta yhteisöstä', totuus kuitenkin on, että käyttäjiä täällä on tuhansia ellei jopa satoja tuhansia viikossa.Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Tuohon uutiseen kommentoisin sen verran että eihän tuo yllätä, ainakaan mua. Kyllähän aina pitää vastuu kantaa omista sanomisistaan, puhuit sit kahdestaan kaverisi kanssa tai netissä tuhansille.
Ei ehkä huonoa tekisi täälläkin muutamien miettiä mitä sieltä näppikseltä eetteriin lähtee![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel