Facebookin yksityisyys voi olla petollista!

Tuohon uutiseen kommentoisin sen verran että eihän tuo yllätä, ainakaan mua. Kyllähän aina pitää vastuu kantaa omista sanomisistaan, puhuit sit kahdestaan kaverisi kanssa tai netissä tuhansille.

Ei ehkä huonoa tekisi täälläkin muutamien miettiä mitä sieltä näppikseltä eetteriin lähtee :p

pikkis
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi lnkitit tämän tänne?
Jokaiinen osaa itse hakeutua Iltalehden sivuille!
Toi on turhin kommentti ikinä!

:LOL:
Tervens Dude!
Tuot noinnii..Naamakirjasta kun on puhe, niin mahtaako sulla olla kaverina sellainen ihastuttava Turkulaistyttönen, jolla 3 pikkuprinsessaa...?

Alkuperäinen kirjoittaja pikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi lnkitit tämän tänne?
Jokaiinen osaa itse hakeutua Iltalehden sivuille!
Toi on turhin kommentti ikinä!

:LOL:
Tervens Dude!
Tuot noinnii..Naamakirjasta kun on puhe, niin mahtaako sulla olla kaverina sellainen ihastuttava Turkulaistyttönen, jolla 3 pikkuprinsessaa...?
En käytä.

:)

En pidä facebookin toteutustavasta.

A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Tuohon uutiseen kommentoisin sen verran että eihän tuo yllätä, ainakaan mua. Kyllähän aina pitää vastuu kantaa omista sanomisistaan, puhuit sit kahdestaan kaverisi kanssa tai netissä tuhansille.

Ei ehkä huonoa tekisi täälläkin muutamien miettiä mitä sieltä näppikseltä eetteriin lähtee :p
niin totta.
Monet kun tuntuvat unohtavan että samat lait ne pätee täälläkin..
Että joku voi ihan hyvin tehdä rikosilmoituksen herjaavasta kirjoituksesta jos kokee sen asiakseen.
Ei se netti ole lintukoto missä saa kirjoittaa mitä sattuu.

"Jos joku kirjoittaa nettiin, että professori Kemppisen mielipiteet ovat ihan syvältä, se on sitten hänen mielipiteensä. Jos taas kirjoittaa, että professori Kemppinen on tunnettu alaikäisiin sekaantuja, se on aika vakava juttu."

No eiköhän tuo ole aika itsestäänselvää kaikille...

Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:

Näin. Tämäkin sivusto antaa välillä hieman valheellisen kuvan 'suljetusta yhteisöstä', totuus kuitenkin on, että käyttäjiä täällä on tuhansia ellei jopa satoja tuhansia viikossa.

Yhteistyössä