Facebookin rasistiryhmä poistettiin.

Lilii lisänimetön

Aktiivinen jäsen
08.05.2008
30 970
-26
36
Helsinki
Eli enää eivät pääse "auttamaan somaleita takaisin kotiinsa".
Kiitos ja kumarrus :whistle:

Monikos täällä kirjoittelevista kuului kyseiseen ryhmään??

Ja tässä vähän taustaa poistolle, aiheesta tietämättömille:

Rami Sipilä (Finland) kirjoitti
21:47

mutta eihän tässä ryhmässä oo kyse rasistisuudesta sen nyt kaikki osaa lukee
-----------------------------------

Ja Ramin omalta seinältä:

Rami hyvää keskiviikko päivää kaikille isänmaallisille ystävilleni!!!!!! onko pakolaiset löytäneet tien jo kotiin?????

Lassi Mikkola 11. helmikuuta klo 14:47
mää voisin vaikka lähtee sun ja pesismailan kanssa ajaan niitä sinne..

Rami Sipilä 11. helmikuuta klo 14:48
pommin ne tarvii!!!!!!!! saatanan mokkakullit!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ai niin, mä kuulun tähän. Onkohan tämäkin ihmisoikeuksien vastainen :whistle:
http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=49403739891

Tähän mäkin kuulun B)

Miten tämä eroaa tosta somalit takaisin kotiin- ryhmästä? Mikä tekee siitä hyväksyttävämmän? (ellei sitten ajatella että toinen on huumoria ja toinen ei) mutta noin periaatteessa?

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ai niin, mä kuulun tähän. Onkohan tämäkin ihmisoikeuksien vastainen :whistle:
http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=49403739891

Tähän mäkin kuulun B)

Miten tämä eroaa tosta somalit takaisin kotiin- ryhmästä? Mikä tekee siitä hyväksyttävämmän? (ellei sitten ajatella että toinen on huumoria ja toinen ei) mutta noin periaatteessa?

Kyllähän rasistius ja somalius on eri asioita. Jos joku on somali, ei hän voi sille mitään, mutta jos joku on rasisti, niin se ois pikaisen asennemuutoksen paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hyi! Ei kai nyt kukaan tunnustais kuuluvansa tommoseen? :$

No, eikös siellä ollu jopa kymmeniä (?) tuhansia suomalaisia ihan omalla nimellä ja kasvoillaan?? että aika moni tunnusti. pelottavaa.

Typerää. :$

Tässä parin valioihmisen tekstiä:

"mun mielestä tässä ei oo yhtään kyse mistään rasismista.tän ryhmän jäsenet haluaa vaan "siivota" noi pienet paskakikkareet pois kuleksimasta.sit kun on saatu nurkat puhtaaks niin eiköhän täällä sitten oo mukava elellä."

"olli anna viherpiiperöiden ja kettutyttöjen jutella keskenään kuka niitä hipin retkuja nyt ottaa vakavasti... kohta varmaan perustaavat ryhmän "somalien salarakkaat" somalit ei varmaan pistä pahakseen onko kyseessä mies tai nainen kunhan vaan saa ajankuluksi raiskata jonkun."

"I am happy too see that soon The White Race will finally get its place as the Master Race. Thank you Finland for leading the way."

Ryhmässä taisi olla lopulta yli 20 000 jäsentä omilla nimillään mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Mikä toi toinen ryhmä on? En nää ku en kuulu lärvikirjaan.

AUTETAAN RASISTI-YSTÄVÄMME AVARUUTEEN
Tavoitteenamme on organisoida kansallinen projekti oheisen ryhmän (autetaan somaliystävämme takaisin kotiin) auttamiseksi.

Tarkoituksena olisi järjestää kyseisen ryhmän jäsenille MENOMATKA KUUHUN, esimerkiksi kotimaisen avaruusohjelman avulla. Mikäli hanke on menestyksekäs, kuusta voi jatkaa vaikka pidemmällekin ulkoavaruuteen.

Avaruuden suuressa tyhjyydessä nuo rasistiystävämme saisivat nauttia toistensa homogeenisestä seurasta vailla pelkoa kontaktista minkäänlaiseen erilaisuuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Mä en kyllä kuulunut siihen ryhmään, mutta hengessä olin ja olen edelleen mukana.

Olet hengessä siinä hengessä mukana että rasismi on ok ja hieno juttu??? hoohhhoiiijjaaa

Hohhhoijaa vaan itsellesi.
Oletko hengessä mukana: "I am happy too see that soon The White Race will finally get its place as the Master Race. Thank you Finland for leading the way."
"mun mielestä tässä ei oo yhtään kyse mistään rasismista.tän ryhmän jäsenet haluaa vaan "siivota" noi pienet paskakikkareet pois kuleksimasta.sit kun on saatu nurkat puhtaaks niin eiköhän täällä sitten oo mukava elellä."

Yhteistyössä