juuhAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Varmaan olit tuo S.L., jonka lisäsin juuri?Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:sul on kansio täys, mut pyyntö laitettuAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Nostan. :wave:
juuhAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Varmaan olit tuo S.L., jonka lisäsin juuri?Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:sul on kansio täys, mut pyyntö laitettuAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Nostan. :wave:
Hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:juuhAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Varmaan olit tuo S.L., jonka lisäsin juuri?Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:sul on kansio täys, mut pyyntö laitettuAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Nostan. :wave:
Menkää sit sinne fb vai unohtuko viinan kanssa et ootte 2+!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:juuhAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Varmaan olit tuo S.L., jonka lisäsin juuri?Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:sul on kansio täys, mut pyyntö laitettuAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Nostan. :wave:
Viinan. Selvä...Alkuperäinen kirjoittaja pahvit hei:Menkää sit sinne fb vai unohtuko viinan kanssa et ootte 2+!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:juuhAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Varmaan olit tuo S.L., jonka lisäsin juuri?Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:sul on kansio täys, mut pyyntö laitettuAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Nostan. :wave:
???Alkuperäinen kirjoittaja pahvit hei:Menkää sit sinne fb vai unohtuko viinan kanssa et ootte 2+!!!!!!!!!!
Tä ei o fb jos et sattunu huomaan!Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:???Alkuperäinen kirjoittaja pahvit hei:Menkää sit sinne fb vai unohtuko viinan kanssa et ootte 2+!!!!!!!!!!
Mikäs on mun viimeisin tilapäivitys?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanaa olis lukea sinun tilapäivityksiä, yritän aborttia juomalla yrttiteetä Nöy tänks
Jessus. Mene juomaan kotiviinis loppuun tai ota pari unipilleriä...Alkuperäinen kirjoittaja pahvit hei:Tä ei o fb jos et sattunu huomaan!Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:???Alkuperäinen kirjoittaja pahvit hei:Menkää sit sinne fb vai unohtuko viinan kanssa et ootte 2+!!!!!!!!!!
Hiertääkö sun persettäs oikeesti jokin? Vai onko sulla kenties tylsää?Alkuperäinen kirjoittaja pahvit hei:Tä ei o fb jos et sattunu huomaan!Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:???Alkuperäinen kirjoittaja pahvit hei:Menkää sit sinne fb vai unohtuko viinan kanssa et ootte 2+!!!!!!!!!!
Mä oon selvä shorry.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Jessus. Mene juomaan kotiviinis loppuun tai ota pari unipilleriä...Alkuperäinen kirjoittaja pahvit hei:Tä ei o fb jos et sattunu huomaan!Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:???Alkuperäinen kirjoittaja pahvit hei:Menkää sit sinne fb vai unohtuko viinan kanssa et ootte 2+!!!!!!!!!!
Noh, se on vain harmaa. Tai musta leikkimässä harmaata.Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Hiertääkö sun persettäs oikeesti jokin? Vai onko sulla kenties tylsää?Alkuperäinen kirjoittaja pahvit hei:Tä ei o fb jos et sattunu huomaan!Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:???Alkuperäinen kirjoittaja pahvit hei:Menkää sit sinne fb vai unohtuko viinan kanssa et ootte 2+!!!!!!!!!!
Sellaisia, jotka on tullu tutuksi edes jollain tavalla vaikkapa palstalla. Kui?Alkuperäinen kirjoittaja siis:haluutteko te ihan täysin tuntemattomia ihmisiä fb-kavereiksi?
Juu ei ookkaan vakava asia, mä oon vaan niin vähän aikaa vasta ollut facebookissa, että en oikein vielä hiffaa kaikkea Kun tosi pitkään olin sitä mieltä, että fb on samanlainen ku irc-galleria, eli teinien mesta. Että sinne en mene vaikka mikä olis. No eipä se sit ihan niin ollutkaan, ja hyvä niinAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Sellaisia, jotka on tullu tutuksi edes jollain tavalla vaikkapa palstalla. Kui?Alkuperäinen kirjoittaja siis:haluutteko te ihan täysin tuntemattomia ihmisiä fb-kavereiksi?
Mulla on ihan muut tiet kommunikoida oikeasti IRL ihmisten kanssa useimmiten. Ei tuo ole oikeasti niin vakava asia.