Facebookin käyttäjiä paikalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Mietin vaan:
Että jos näin moni halus paljastaa todellisen nimensä ja yhteystietonsa (eli tuol facebookissa kaikkien nähtävinä, oli ryhmässä tai ei), miksi ihmeessä teil on nikit täällä...?
Hmm..
No en mä kelle vaan paljastaisi...
Mutta osaan kyllä valikoida ne kenet hyväksyn kavereiksi :)
Ja käytän facebookia paljon, toisaalta aika moni tunnistaa jo niiden tietojen perusteella mut mitä olen täällä kertonut :)

Mietin vaan
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Mietin vaan:
Että jos näin moni halus paljastaa todellisen nimensä ja yhteystietonsa (eli tuol facebookissa kaikkien nähtävinä, oli ryhmässä tai ei), miksi ihmeessä teil on nikit täällä...?
Hmm..
No en mä kelle vaan paljastaisi...
Mutta osaan kyllä valikoida ne kenet hyväksyn kavereiksi :)
Ja käytän facebookia paljon, toisaalta aika moni tunnistaa jo niiden tietojen perusteella mut mitä olen täällä kertonut :)
Tarkoitinkin noita henkilöitä, jotka ovat siel Plussalaiset "wall":ille kirjoittaneet nikkinsä, niitä on aika paljon ja sieltä kyllä pääsee aika monelta näkemään paljon tietoja...

liityin facebookiin lähinnä että saan jotakin valokuvia jakoon tyttäreni ja muutaman muun kanssa (toki muutkin ne kuvat näkee). Mutta tuntemattomia en facebookiin ota, pohjana pitää olla sähköpostin vaihtoa jonkun aikaa ja luottamus toiseen (vaikka joku raja on siinäkin mitä facebookiin kirjoitan).
Tässä haaveilen että facebookissa kun voisi keskustella tuntemattomatkin keskenään sen yhteisen ystävän sivulla eikä se olisi kahdenkeskistä keskustelua monessa tasossa tai sitä että on vain sitä mitä itse tekee.
eli en nyt facebook tietojani täällä jaa, mutta sähköpostiosoite on profiilissa. Tulipahan todettua vaikka olenkin aika pihalla tämän palstan keskustelusta muutenkin... ;)

Yhteistyössä