Facebookin Happy Aquarium - Millä tasolla saa laajentaa akvaariota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurkkunaamio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kurkkunaamio

Aktiivinen jäsen
04.09.2008
1 889
0
36
Ollaan lasten kanssa hurahdettu tohon akvaarioon. =)

Millä tasolla saa laajentaa akvaariota? Peli ilmoittaa, että en ole tarpeeksi korkealla tasolla laajentaakseni. Mutta kaloja on 10 ja enempää ei mahdu.

No sitä rahaa saa ainakin niin, että kun sulla on kavereita siinä akvaariossa, niin käyt klikkaamassa niiden aarrearkuista kerran päivässä rahaa. Niiden akvaarioiden putsaamisesta tulee myös vähän pisteitä. Kalan myymisestäkin saa muuten vähän rahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:
No sitä rahaa saa ainakin niin, että kun sulla on kavereita siinä akvaariossa, niin käyt klikkaamassa niiden aarrearkuista kerran päivässä rahaa. Niiden akvaarioiden putsaamisesta tulee myös vähän pisteitä. Kalan myymisestäkin saa muuten vähän rahaa.

no eilen kävin ryöväämässä niitten arkut mutta vielä ainakaan ei voi tehdä samaa :D No meen sitten siivoomaan niiden akvaariot

kiitos sulle, sua en kyllä osaa neuvoa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja niina22:
Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:

no eilen kävin ryöväämässä niitten arkut mutta vielä ainakaan ei voi tehdä samaa :D No meen sitten siivoomaan niiden akvaariot

kiitos sulle, sua en kyllä osaa neuvoa :ashamed:

No mä myin yhden kalan ja laitoin munan kasvamaan uutta kalaa varten, niin siitä tuli pientä voittoa ja sain jotain tehdä siellä. :D

Akvaarion voi laajentaa 100 litraseks, kun on 10 leveliä. 150 litraisen voi ostaa 500§ kun on 20 levelinen. Toi kalojen myyminenhän on ihan turhaa, ensiksi ostat ne kovemmalla hinnalla ja sitten myyt ne pois halvemmalla hinnalla, eli niitä ei kannata myydä :D Rahaa saa tosiaan muiden arkuista ja toisten akvaarioiden pesemisestä. Kaloja voi kouluttaa (0/7) myös, kun klikkaa kalaa ja painaa "Train" nappulaa, pelissä voi saada rahaa osumalla kolikkoihin, siinä saa myös ruokaa kaloille ja tietysti xp:tä levelien korottamista varten.

Mulla meni peli viimeviikolla jotenkin "tilttiin", sain rahaa niin paljon kuin halusin,n.30kolikkoa kerralla,ja naputtelin sitten 4000 kolikon edestä,joten nyt on rahaa :D Toista kertaa sitä ei ole tapahtunu.

Alkuperäinen kirjoittaja Fadvekta:
Akvaarion voi laajentaa 100 litraseks, kun on 10 leveliä. 150 litraisen voi ostaa 500§ kun on 20 levelinen. Toi kalojen myyminenhän on ihan turhaa, ensiksi ostat ne kovemmalla hinnalla ja sitten myyt ne pois halvemmalla hinnalla, eli niitä ei kannata myydä :D Rahaa saa tosiaan muiden arkuista ja toisten akvaarioiden pesemisestä. Kaloja voi kouluttaa (0/7) myös, kun klikkaa kalaa ja painaa "Train" nappulaa, pelissä voi saada rahaa osumalla kolikkoihin, siinä saa myös ruokaa kaloille ja tietysti xp:tä levelien korottamista varten.

iha btw että jos ostat kalan kasvatat sen nii sitä saa enemmä rahaa

Alkuperäinen kirjoittaja heeh:
Alkuperäinen kirjoittaja Fadvekta:

iha btw että jos ostat kalan kasvatat sen nii sitä saa enemmä rahaa

Joo, yhden mun kalan hinta oli alkuperäsenä 28, nyt sen level on 7/7 ja se on niin iso kuin pelissä vain voi olla ja siitä saa 32 kolikkoa :D Ehkä on kuitenkin jotain nopeampiakin rahan saamis tapoja ;) Voi ostaa vaikka 60 §:lla uuden arkun, missä lukee "Click here!", sekin tulee pitkällä tähtäimellä tuottosammaksi.

sitten kun oot levelillä 32, vit ostaa 950 kolikolla sellasen simpukan mistä saa niitä helmiä. sitä en tiedä että kunika monta. ja tosiaan, kun painat kalaa siinä näkyy sen kasvu ja montako tuntia sen aikuistumiseen on. kun kala on aikuinen, siitä saa rahaa enemmän kuin mitä se kaupassa maksoi =)

Alkuperäinen kirjoittaja berlios:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruthvena:
miten saan niit helmiä?

MISTÄ PIRUSTA NIITÄ HELMIÄ SAA!!! :D

Visaa vinguttamalla. Kätevää.

EUKÖ MITENKÄÄ MUUTEN?

Minäkin haluaisin tietää miten niitä saa kun en oo ostanu mutta mulla on nyt 21 helmeä?=o

Alkuperäinen kirjoittaja happy aquarium 22level:
miten saan niit helmiä?

EUKÖ MITENKÄÄ MUUTEN?

Minäkin haluaisin tietää miten niitä saa kun en oo ostanu mutta mulla on nyt 21 helmeä?=o

Joo,eilen oli tosiaan tullut mullekkin noita helmiä 29 kpl.
Lisäksi näkyi olevan ilmoitus että jokaisesta kerrasta,kun siirtyy seuraavalle tasolle saa yhden helmen.Tasolla 32 voi tosiaan ostaa tuon simpukan joka luultavimmin antaa niitä helmiä samaan tapaan kun arkkukin.Itse oon nyt tasolla 31,joten kohta pääsen sitä testaamaan.
Kalojen kasvatuksessa kannattaa yleensä teettää kalliimmilla kaloilla poikasia,niissä suhteessa voitto on sitten myydessä suurempi.Toki tuohonkin ovat keksineet sen että joka kerran ei tuo "mate" onnistu vaan rahat menee hukkaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Alkuperäinen kirjoittaja happy aquarium 22level:
miten saan niit helmiä?

EUKÖ MITENKÄÄ MUUTEN?

"Tasolla 32 voi tosiaan ostaa tuon simpukan joka luultavimmin antaa niitä helmiä samaan tapaan kun arkkukin.Itse oon nyt tasolla 31,joten kohta pääsen sitä testaamaan."

Nykyään siitä arkusta ei saa kuin 100 kolikkoa, se poistui listoilta muutama päivä sitten ja nyt se on muutettu.

mulla akvaario tökkii pahasti... oon 20 levelillä ja kalat ui nykimällä eikä koulutettaessa oikein hiirikään toimi... onko muilla ongelmia? foorumissa neuvottiin klikkaamaan "silmäikonia", mut ihan sama onko se low, high, auto tai mikä vaan. Oon päivittäny abode readerin ja javan ja vaikka mitä muttei auta... auttakaa!!!

Yhteistyössä