A
ap
Vieras
Miksi se tekee silleen, että mitään muuta en pysty mihinkään kirjoittamaan ja kaikki muut välilehdet menee jumiin, kun joku mulle sieltä kautta jotain kirjoittaa? Ärsyttää todella paljon. Ite käytän edelleen aina meseä, mutta suurin osa kavereista käyttää vaan tota Facen chattia ja mua ärsyttää se pätkiminen... Tekeekö muilla samaa?