B
"brit"
Vieras
"Olet väliaikaisesti estetty Olet yrittänyt kirjautua sisään liian monta kertaa. Yritä myöhemmin uudelleen"
Noin tulee heti jos yritän facebookiin! Just heräsin ja yhden kerran yritin. Tota tullut muutaman kerran ennenkin. Sähköpostini, tunnukseni siis, ei näy muille enkä käytä sitä mihinkään muuhun eli en ole antanut sitä kellekään. Facee varten tekastu. Jotain hakkereita taas liikkeellä??
Noin tulee heti jos yritän facebookiin! Just heräsin ja yhden kerran yritin. Tota tullut muutaman kerran ennenkin. Sähköpostini, tunnukseni siis, ei näy muille enkä käytä sitä mihinkään muuhun eli en ole antanut sitä kellekään. Facee varten tekastu. Jotain hakkereita taas liikkeellä??