Facebookiin yrittänyt liian monta kertaa??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "brit"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"brit"

Vieras
"Olet väliaikaisesti estetty Olet yrittänyt kirjautua sisään liian monta kertaa. Yritä myöhemmin uudelleen"

Noin tulee heti jos yritän facebookiin! Just heräsin ja yhden kerran yritin. Tota tullut muutaman kerran ennenkin. Sähköpostini, tunnukseni siis, ei näy muille enkä käytä sitä mihinkään muuhun eli en ole antanut sitä kellekään. Facee varten tekastu. Jotain hakkereita taas liikkeellä??
 
Kellään nyt 2020 vuonna tullut tuo teksti?

Mulle tuli eilen tällainen:

"Olet yrittänyt kirjoittaa liian monta koodia. Yritä myöhemmin uudelleen."

Pitääkö tuossa nyt odottaa se 24 tuntia, että voi yrittää uudelleen? :D
 

Yhteistyössä