Facebook viestit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Missä vika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Missä vika

Vieras
Miten saa lähetettyä henkilölle joka EI ole FB:ssä kaveri viestin FB:n kautta? Onko asetuksissa joku kohta vai miten? Olen yrittänyt lähettää viesitin, muttei se mene perille?

Mene sen henkilön profiiliin ja etsi sieltä viesti kohta ja klikkaa siitä.
Saattaa myös olla että henkilön asetukset on niin että vain kaverit voi viestin hänelle lähettää. Silloin ei onnisu mitenkään.

Mistä tiedät ettei viesti ole mennyt perille? Vai etkö vaan ole onnistunut? Onko mahdollista että vastaanottaja ei vaan reagoi mitenkään viestiin?

No testasin sitä, yhdelle kaverille joka ei ole FB kaverini ja viesti ei saapunut perille, eikä edes hänelle näyttänyt että mitään viestiä olisi tullut

Alkuperäinen kirjoittaja Missä vika;26049317:
No testasin sitä, yhdelle kaverille joka ei ole FB kaverini ja viesti ei saapunut perille, eikä edes hänelle näyttänyt että mitään viestiä olisi tullut

Ihan normaalia: ei-kavereiden viestit menevät viestit-kansion alla olevaan "muut"-kansioon, eikä niistä tule näkyvää ilmoitusta. Viesti silti menee sinne. (Sitten jos siihen vastaa, niin se viestiketju siirtyy viestit-kansioon ja ilmoituksetkin alkavat tulla normaalisti.)

Alkuperäinen kirjoittaja Missä vika;26049317:

ei siitä tulekaan mitään ilmoitusta, sitten kun/jos tajuaa painaa sitä "viestit" kohtaa niin näyttää sen muut-alakansion johon viestisi on mennyt.

Mulla tuli ihan normaalisti ei-kaverin viesti sinne viestilaatikkoon, ja ilmoitus näkyviin. Mitenkähän tää nyt sitten lie, arpooko se face laittaako se ne muut kansioon vai viestikansioon, vai suoraan bittiavaruuteen?

[QUOTE="mää";26049992]Mulla tuli ihan normaalisti ei-kaverin viesti sinne viestilaatikkoon, ja ilmoitus näkyviin. Mitenkähän tää nyt sitten lie, arpooko se face laittaako se ne muut kansioon vai viestikansioon, vai suoraan bittiavaruuteen?[/QUOTE]

Mä laitoin kerran yhdelle ei-kaverille viestin. Oli vastannut ihan pian sen jälkeen, joten luulisin että oli saanut ilmoituksen viestistä?

Joo "muut" kansiossa se viesti oli =D huono homma sinänsä et voi mennä tärkee viesti ohisilmien ellei hokaa katsoa tuota muut kansiota... Ihme juttu sinänsä =D KIITOS vastauksista =D

Yhteistyössä