E
ei facebook
Vieras
Olen yksi niistä harvoista jotka ei ole facebookissa enkä ole siitä ollut kiinnostunut muutenkaan. Nyt tuli tarve saada viesti eräälle henkilölle ja en keksinyt muuta reittiä kuin facebookin kautta. En ymmärrä juurikaan tuon paikan viestittelystä ja koska en kuulu tämän miehen kavereihin laitoin vaan viestin hänelle kun löysin oikean henkilön.
Luulin miehen siis viestin lähetyksen aikaan olevan sinkku, mutta vasta kun olin laittanut viestin huomasin hänen sivuiltaan tiedon jonka mukaan hän on ehkä naimisissa. Kääk!! Viesti oli onneksi neutraali, mutta nyt hävettää.
Kertokaa facebook konkarit:
1) Onko viestini mennyt johonkin ö-kansioon koska en kuulu kavereihin eli hän ei sitä näe?
2) Hänen facebook etusivulla oli monta kuukautta vanhoja juttuja, voiko sivusto olla kuitenkin aktiivi käytössä?
3) Miten teillä näkyy viestit jotka tulevat muilta kuin kavereilta?
4) Näkyykö viesti kaikille hänen sivuillaan?
Poistaisin viestin jos pystyisin....book
Luulin miehen siis viestin lähetyksen aikaan olevan sinkku, mutta vasta kun olin laittanut viestin huomasin hänen sivuiltaan tiedon jonka mukaan hän on ehkä naimisissa. Kääk!! Viesti oli onneksi neutraali, mutta nyt hävettää.
Kertokaa facebook konkarit:
1) Onko viestini mennyt johonkin ö-kansioon koska en kuulu kavereihin eli hän ei sitä näe?
2) Hänen facebook etusivulla oli monta kuukautta vanhoja juttuja, voiko sivusto olla kuitenkin aktiivi käytössä?
3) Miten teillä näkyy viestit jotka tulevat muilta kuin kavereilta?
4) Näkyykö viesti kaikille hänen sivuillaan?
Poistaisin viestin jos pystyisin....book