Facebook moka, neuvoja kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei facebook
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei facebook

Vieras
Olen yksi niistä harvoista jotka ei ole facebookissa enkä ole siitä ollut kiinnostunut muutenkaan. Nyt tuli tarve saada viesti eräälle henkilölle ja en keksinyt muuta reittiä kuin facebookin kautta. En ymmärrä juurikaan tuon paikan viestittelystä ja koska en kuulu tämän miehen kavereihin laitoin vaan viestin hänelle kun löysin oikean henkilön.
Luulin miehen siis viestin lähetyksen aikaan olevan sinkku, mutta vasta kun olin laittanut viestin huomasin hänen sivuiltaan tiedon jonka mukaan hän on ehkä naimisissa. Kääk!! Viesti oli onneksi neutraali, mutta nyt hävettää.
Kertokaa facebook konkarit:
1) Onko viestini mennyt johonkin ö-kansioon koska en kuulu kavereihin eli hän ei sitä näe?
2) Hänen facebook etusivulla oli monta kuukautta vanhoja juttuja, voiko sivusto olla kuitenkin aktiivi käytössä?
3) Miten teillä näkyy viestit jotka tulevat muilta kuin kavereilta?
4) Näkyykö viesti kaikille hänen sivuillaan?
Poistaisin viestin jos pystyisin....book

ei Facebookiin voi laittaa kenellekään viestiä, jos et itse kuulu sinne. Vai tarkoititko, että et itse käytä sitä, vaikka kuulut sinne? Sitten ymmärtäisin pointtisi paremmin...eli käytitkö vain tässä tapauksessa?

Niin tosiaan jos tulee viestejä henkilöiltä, jotka ei oo kavereita, ne viestit menee yleensä "Muut" kansioon, mutta ei aina. Sieltä Muut kansiosta kaikki ei aina hokaa katsoa niitä viestejä, mutta kyllä ne sieltäkin näkee.

Facebook tili voi hyvin olla aktiivikäytössä vaikka sivulla olisikin kuukausia vanhoja päivityksiä. Tyyppi voi olla muuttanut esim. yksityisyysasetuksiaan, jolloin aikaisemmat päivitykset ovat jääneet näkyville kaikille, mutta uudet päivitykset näkyy esim. vaan sen tyypin kavereille.

Jos laitoit inbox viestin, niin ei näy viesti kaikille kavereille.

Mutta tosiaan jos ei ole facebookiin rekisteröitynyt, ei siellä voi viestejä laitella.

Rekisteröidyin ihan sen takia, että kokeilen sitä viestin laittoa. Viestiä laittaessa en huomannu mitään inbox tai private viestiä vaikka sellaisena oisin sen halunnut laittaa. Valitsin viestit ja siihen hain sen tyypin tiedot ja send. Voiko yksityistä viestiä laittaa jos ei kuulu kavereihin?

Rekisteröidyin ihan sen takia, että kokeilen sitä viestin laittoa. Viestiä laittaessa en huomannu mitään inbox tai private viestiä vaikka sellaisena oisin sen halunnut laittaa. Valitsin viestit ja siihen hain sen tyypin tiedot ja send. Voiko yksityistä viestiä laittaa jos ei kuulu kavereihin?

Sen saa jokainen itse määritellä, että kuka pystyy laittamaan itselleen viestejä. Aika yleinen asetus taitaa kuitenkin olla että kaikki pystyy laittamaan viestejä, vaikkei olisikaan kavereita. Ei siis pystyy.

Ja kyllä tuo kuulostaa just yksityisviestiltä, eli ei hätää.

Satun olemaan tyypin ns."asiakas", mutta en vältämättä tule onneksi jatkossa näkemään. Kohtaaminen oli vaan sen laatuinen, että siinä helposti syntyy tunteita toista kohtaan. Itse olen sinkku ja en tullut katsoneeksi sormus asiaa edes Olin niin paniikissa sen jälkeen kun huomasin hänen olevan varattu, että poistin koko facebook sivustoni toistaiseksi. Viesti kuitenkin on varmaan mennyt, mutta jospa hän ei sitä huomaa. Nimestä kyllä tunnistaa minut.

Yhteistyössä