Facebook-merkitseminen -apuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jos haluan merkitä kuvaan kaverin X, niin tuleeks mun merkata ittenikin siihen vai tuleeko julkaisemisen yhteydessä automaattisesti teksti että minä (siis mun nimi) henkilön X kanssa? Tai pitääkö erikseen laittaa vielä sijaintitetoihin, kenen seurassa olin?

Siis miten teen merkitsemisen niin, että kuvan viereen tulee teksti "Matti Meikäläinen henkilön X kanssa"?

Silloin kun et merkitse itseäsi kuvaan, näkyy kuvatekstissä ilmoittamasi nimi "-henkilön kanssa". Kun merkitset itsesi lukee kuvatekstissä sinun ja ystäväsi nimet.

Helpommin sanottuna: Jokaisen, jonka kuvaasi merkitset, tulevat saamaan siitä ilmoituksen, ja se kuva tulee näkymään jokaiselle heidän kaverilleen. ( elleivät he ole asettaneet niin, että merkityn kuvan näyttäminen on sallittua vasta merkityn hyväksynnän jälkeen). Vaikka et merkitsisi itseäsi lataamaasi kuvaan, tulee se silti näkymään profiilissasi, kansiossasi, aikajanallasi, kavereittesi etusivulla.

Valitse "Merkitse kuva" klikkaa omaasi, tai kaverisi kasvoja ja valitse tai kirjoita kaverisi nimi tekstikenttään. Sen jälkeen paina "valmis" ja kyseisen kaverisi nimi lukee kuvan yhteydessä

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä