Facebook-kysymys: Miks jonkun nimi ei löydy sieltä, vaikka hlö on siellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli tuttuni on Facebookissa ja olen nähnyt hänen sivunsakin kun olin kylässä. Mutta kun nyt laitan hakusanaksi hänen nimensä, henkilöhakuun, niin sitä ei löydy. Ja tiedän että sen on siellä... Onko siellä joku sellainen valikko että voi laittaa nimensä ns. piiloon ettei sitä tule näkyviin kun tekee nimi haun?

Joo ja voi laittaa ihmisiä "estolistalle". Mulla esim listalla yks mulkero, jonka en halua pyytävän mua kaveriks..enkä näkevän mun tietoja. Silloin ko ihmisen ei tosiaan pitäisi löytää mua mitenkään sieltä..Tosin tietty jonkun toisen tunnuksilla voi nähdä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mitäs järkeä tuossa on? Eihän silloin kukaan vanha kaveri voi hakea sua ja pyytäää kaveriksi jos ei oo missään nimeäkään??

No jospa ei halua että tulee niitä kaveriehdotuksia 10vuoden takaisilta tutuilta.

no miksi henkilö haluaa sitten olla facebookissa?? Ja miten hänet saa ystäväkseen? Pitääkö siis hänen aina ottaa joku ystäväkseen? eikä kukaan voi etsiä häntä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no miksi henkilö haluaa sitten olla facebookissa?? Ja miten hänet saa ystäväkseen? Pitääkö siis hänen aina ottaa joku ystäväkseen? eikä kukaan voi etsiä häntä?

Tuttujen kaverilistalta voi lisätä, tai "ihmisiä, jotka tunnet-sovelluksesta"

Yhteistyössä