FACEBOOK-käyttäjät: Onko Facebook syrjäyttänyt/syrjäyttämässä sähköpostin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Facebookiton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Facebookiton

Vieras
Kyselen vain, kun tuntuu että nykyään enää harvakseltaan kaverit lähettää sähköpostia, keskustelevat vain Facebookin välityksellä. Ja itse kun en Facebookia käytä (periaatteestakaan...)

Onko teillä Facebookin käyttäjät enää tarvetta sähköposteiluun ollenkaan? Jäänkö nyt ihan ulkopuoliseksi?

Musta Facebookilla kirjoittelu on hankalaa. Ärsyttävää saada ilmoitus meiliin ja mennä sitten Facebookiin lukemaan postit. Sähköpostin koen helpommaksi, erityisesti kun on rajaton kapasiteetti lähettää ja vastaanottaa kuvia. Nopeampaakin.

Oieastaan joo, sähköpostin käyttö on mulla ainakin paljon vähentynyt Facebookissa on paljon näppärämpää vaihtaa kuulumisia. Mesen käyttöön taas Facebook ei ole sillä tavalla vaikuttanu.

Alkuperäinen kirjoittaja sthsrt:
Musta Facebookilla kirjoittelu on hankalaa. Ärsyttävää saada ilmoitus meiliin ja mennä sitten Facebookiin lukemaan postit. Sähköpostin koen helpommaksi, erityisesti kun on rajaton kapasiteetti lähettää ja vastaanottaa kuvia. Nopeampaakin.

Mä ainakin laitoin asetukset niin että joka ikisestä asiasta ei tule ilmoitusta sähköpostiin. Ja yleensä avaankin FB:n ekana kun koneelle menen. Sieltä näkee suunnilleen yhdellä silmäyksellä mitä kaverit touhuaa.

Yhteistyössä