Facebook ja Farm Town peli osaako joku neuvoa

• Viestiketjun aloittaja kiitän
  • Ensimmäinen viesti
Ei toimi ei! :headwall:
Kaikki siivut jo selailtu läpi tän "jos se nyt pelittäis" ajan vuoksi..
Nyt ei enää keksi mitn tekemistä. Mitä jos mä meen nukkuma, ja FT alkaa pelittää, ja mun satoha menee sinä aikana haturalleen? :eek: Mä en kestä. :D
"Hei, olen salsai. Olen Farm Town-addikti".. :LOL:

vieras
En kyllä osaa sanoa missä vika,itellä ainaki toimii.:( Tosin mulla kyllä herjas tuota samaa tässä muutama päivä sitte,silloin oli ihan omassa nettiyhteydessä jotain häikkää,voisko olla siitä kiinni?

Niin juu. Mä saan kyllä kunnon hymiöitä ja kaiken maailman kysymysmerkkejä tehtyä.
Kaveri ei saa, vaikka ollaan samalla levelillä (33).
Ei saa edes jos kökkii mun koneella, omilla tunnuksilla. Et ei pitäis näppiksistä johtua sekään. Kummallista, mutta kiehtovaa. :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Nyt ei enää keksi mitn tekemistä. Mitä jos mä meen nukkuma, ja FT alkaa pelittää, ja mun satoha menee sinä aikana haturalleen? :eek: Mä en kestä. :D
Kuten me kaikki :D

level26
En voi olla addikti, olin kuukauden katkolla :D :LOL: lahjoja kerkes tulla 64 kpl... Ja kun oli niiiiiin kiva kun huomasin uuden muokkaus työkalun (siis että useempi ruutu kerralla) ja uuudet siemenetkin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Kuten me kaikki :D
Addikti ilmoittautuu. Minä en vain saa tarpeeksi naapureita houkuteltua mukaan :headwall:

minä
mulla ja 12 napuria ja ketään en saa enää minäkään houkuteltua mukaan =) Mä oon ihan koukussa siihen peliin...olisin tänään päässy levelille 30.. 150 pistettä puuttuis enää mut ei ni ei..arhg...Hih

28 naapuria. :D
Mut se taiski olla joku muu pokaali-juttu?

Naapureita pääsee kattoo, mut ei lahjoja lähettelemään, eikä pelaamaan. :eek:
Ne kehittelee siellä jotain uutta. Kun isolla osalla alkaa olemaan mukavasti leveleitä. Niin kohta ei oo mitään mitä tavoitella. :snotty:

minä
Farmville kyl toimii...joo mä täs just mietin et mitä tapahtuu kun saa 34 loppuu. Pakkohan niit leveleit on tulla lisää :D vähäkö olis hölmöö jos pei päätyis kokonaan tuohon 34:seen.

Yhteistyössä