Facebook ja Farm Town peli osaako joku neuvoa

• Viestiketjun aloittaja kiitän
  • Ensimmäinen viesti
tyhmäkö?
osaako joku kertoa miten chattaillessa farmtownissa saa kysymysmerkin ja kaksoispisteen? olen ihmetellyt sitä jo jonkin aikaa ku näppäimistä tulee vääriä merkkejä, mutta jotkut kuitenkin käyttää kysymysmerkkiä... tosi tyhmä olo kun ei tajua :D

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmäkö?:
osaako joku kertoa miten chattaillessa farmtownissa saa kysymysmerkin ja kaksoispisteen? olen ihmetellyt sitä jo jonkin aikaa ku näppäimistä tulee vääriä merkkejä, mutta jotkut kuitenkin käyttää kysymysmerkkiä... tosi tyhmä olo kun ei tajua :D
Ei saa mun mielestäni. Johtunee siitä, että skandinäppäimistössä ne on eri paikassa kuin siinä "oletusnäppäimistössä", jota Farm Townissa käytetään. Jos olis amerikkalainen näppis, niin sit pitäis onnistua.

Korjatkoon joku, jos on keksinyt jonkin keinon kiertää toi.

vieras
Kyllä se siellä on ihan alusta asti:O Onpa outoa. Näkyykö sulla kuitenkin siellä alhaalla se työkalupakki,viikate ja se lahjapaketti mihin vastaanotetut lahjat menevät? Ja se varasto mihin korjattu sato menee. Torillahan se satokin myydään.:O

level26
Toimiikos nyt kenelläkään?? Just päivällä aktivoin itseni kuukauden tauon jälkeen, tein vattuviljelmät ja muut, nyt ei sitte enää pelitä..Harmi vaan kun nuo vatut oli 4h juttuja :(

level26
Juu..oon ladannu uusiks, mut tulee vaan Osoitetta ei löytyny Palvelinta osoitteessa l1.slashkey.com ei löytynyt.
Ja vatut kypsyy 2 tunnissa..en vaan tosiaan ole kuukauteen pelannut ja just kun innostuin uusista siemenistä ja muista niin pukkaa erroria:(

Yhteistyössä