Facebook ja Farm Town peli osaako joku neuvoa

• Viestiketjun aloittaja kiitän
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Nostanpa tämän eilisen ketjun kysyäkseni että toimiiko muilla Farm Town nyt? Mulla se oli hävinnyt Facebookista kirjanmerkeistä enkä nyt pääse koko peliin ollenkaan.:O

Dodde
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nostanpa tämän eilisen ketjun kysyäkseni että toimiiko muilla Farm Town nyt? Mulla se oli hävinnyt Facebookista kirjanmerkeistä enkä nyt pääse koko peliin ollenkaan.:O
Saman huomasin minäkin.
Ensin ei päässyt ollenkaan(herjasi ettei löydy) ja sitten hävisi kirjainmerkeistä.

Farmiin hurahtanut
No huh, kun ehdin jo pahasti säikähtää, että lempipelini olisi jotenkin kadonnut. Onneksi täältä löytyi tietoa, että muillakin on sama ongelma. Tulisi nyt pian taas näkyviin...

Mimmu
Mä oon ollu aamusta asti ku kipee kissa ku en oo päässy farmilleni. :( Nyt kirjanmerkki sentään jo löytyy, mut farm towniin ei edelleenkään pääse. Kai siellä on liikaa käyttäjiä kun kaikki koittaa päästä yhtä aikaa korjaamaan satoaan... :( Miten me tultiin toimeen ennen farm townia?! ;D

kävin jossakin foorumilla ja siellä tiedettiin että tauko johtuu facebookin ja farm townin välillä olevan yhteyden kaatumisesta, ilmeisesti liikaa pelaajia serverille, vikaa korjataan.
Suurin lohtu jonka sieltä luin; satojen ei pitäisi pilaantua tällä aikaa
huh huh

Yhteistyössä