Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Jos ne olis hyviä tuttuja niin sitten. Mä en ota kaveriksi tuikituntemattomia enkä muutenkaan semmosia puolituttuja joiden kans suunnilleen sanotaan vain terve kun nähdään.
Sama homma. Minä pidän facebook-profiilini ja kaverilistani tarkoituksella hyvin pienenä; hyväksyn ja pyydän kaverikseni vain sellaisia, joille voisin muutenkin kertoa päivittäisistä tapahtumistani. Tilapäivitykseni ovat välillä hyvinkin henkilökohtaisia, ja sellaisina aion ne myös pitää. Joten ei kiitos kaikille kylänmiehille ja silkkaa uteliaisuuttaan kaverikutsuja lähetteleville. Tuntemattomista nyt puhumattakaan!
Ja ennen kuin joku nyt ehtii veistämään, että itsestään julkistamiaan tietoja pystyy kyllä tapauskohtaisesti säätää, että kuka näkee mitäkin, niin juu, tiedän. Minä vain en halua lähteä siihen.
Mutta se on minun tapani, se toinen ääripäähän ovat he, joilla on satoja kavereita listoilla roikkumassa. Heidän fäsäröintinsä lähtee luultavasti ihan muista tarpeista, ja se heille suotakoon.