Facebokista ja kavereiden kaverilistat (osalla piilossa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelee

Vieras
Siis jonkun kaverin sivulle kun menee niin näkee vain yhteiset kaverit ei kyseisen henkilön koko kaverilistaa. Ja joillain (suurimmalla osalla) on kaverilistat näkyvissä. Onko mut skipattu vai onko se niin että kellekkään ei näy sitä listää jos sen on poistanut näkyvistä.

Mä oon piilottanut kaverilistan ihan siitä syystä kun mun jotkut kaverit, joilla on tapana "keräillä" kavereita, laittoivat kutsuja mun kavereille joita eivät tunne ja aina sain selitellä kuka kukakin on ja pari kaveria jo suuttu tästä. Vaikka kyseisille "kavereiden keräilijöille" mainitsin asiasta, ni ei mennyt perille. Sen lisäksi on niitä kavereita jotka ei halua että tietyt henkilöt, jotka voi olla mun kavereissa, ei löydä heitä ja kunnioitan heidän tahtoa. Eli mun kaverit ei näy muille, ei kellekään, yhteiset kaverit kyllä näkyy.

[QUOTE="hah";24292228]Joo kannattaa menettää yöunensa facebookin takia.
"onkohan se piilottanut ne VAIN minulta", "voi ei, olenko sanonut jotain väärää", "mitä vikaa minussa on"[/QUOTE]

No hei, joillekin Facebook on elämä. ;)

Huomasin muuten mielenkiintoisen ilmiön. Kaveriporukassa on pari jotka eivät enää hengaile porukassa irl, vaan istuvat vapaa-ajalla tietokoneella ja pitävät yhteyttä meihin muihin Facebookin kautta. :D Ehkä kynnys lähteä ja nähdä oikeesti kasvotusten, on noussut. En oo näitä kavereita nähnyt vuosiin, aina peruvat jos sovitaan tapaaminen porukalla, mut Facebookissa sitten juttelevat hyvinkin aktiivisesti. :D

oma sosiaalinen elämä on kuihtunut facebookin myötä, ei ole enää aikaa tapailla eikä kerrota kuulumisia soitellessa/mesessä, ihan vaan kun kaikkihan asiat lukee naamakirjasta... (paitti minä joka en ole sinne liittynyt)

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;24292305:
oma sosiaalinen elämä on kuihtunut facebookin myötä, ei ole enää aikaa tapailla eikä kerrota kuulumisia soitellessa/mesessä, ihan vaan kun kaikkihan asiat lukee naamakirjasta... (paitti minä joka en ole sinne liittynyt)

Niinpä! Ja aika tyypillistä meidän kaveripiirissä on, että jos vaikka puhelimessa tai kasvotusten kyselee kuulumisia, tulee vastaus: "No lue Facebookista, en jaksa selittää" tai hämmästynyt "Täh! Etsä oo lukenu Facebookista?! Mähän kirjotin sinne!". Mulla ei oo aikaa ja energiaa katella kaikkien tiloja ym. siellä. Nään vaan ne jotka sattuu olemaan etusivulla just sillon kun kirjaudun.

[QUOTE="abc";24292330]Miten ne saa piiloon?[/QUOTE]

Asetukset -> yksityisyysasetukset -> yhteydenpito. Sieltä löytyy. En nyt muista ulkoa tarkemmin enkä jaksa kirjautua.

Uusimmat

Yhteistyössä