J
jenni
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:ne taitaa siks vaihtaa nuorempaan kun ei omanikästä saa![]()
nuoret kun ovat onnessaan ku seukkaavat vanhemman kans.. ?![]()
mun ex on 32 tänä vuonna ja seukkaa 21 vuotiaan kans.. ei siinä aikuisia mmolemmat mut .. no sanoisinko nyt on löytänyt sen joka samalla aaltopituudella![]()
Jotenkin kuulostat katkeralta...
Ai minä![]()
![]()
![]()
saannen nauraa.. voi luoja..
siis minä otin eron miks ihmeessä olisin katkera..?
Se ukko ei osaa hoitaa omia asioita, ei lasten jne.. ei kiinnosta..
ei antanut yli kuukauteen uutta numeroaan jotta voitas sopia lasten tapaamisista.. kakara sanon minä..
Mul on kuule ihan oma mies.. ja ihana onkin..![]()
Kerros muuten miksi sä olet joutunut ottamaan ja tekemään lapsen niin typerälle jätkälle kuin sun eksä on?
No tää kysymys voitais esittää kaikille jotka ovat joskus eronneet ja ylipäätään seurustelleet !!
Yleisellä tasolla, ensihuumassa ei todella monikaan huomaan toisessa niitä ärsyttäviä piirteitä ja sitten kun alkaa arki niin joko ne ärsyttävät piirteet katoavat/niitä oppii sietämään/ne pahenevat.
Ja siinä kohden kun on jo lapsi tuloillaan ja osana perhettä niin se aiemmin miehen jälkien siivous jne saattaa räjäyttää koko paskan niin käsiin ettei siinä ole paljoa enää tehtävissä. Varsinkaan jos ei mies halua ottaa kaikesta huolimatta osaa perhe-elämään.