exän vaimon kanssa synnärillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaveri

Vieras
sattuipa kaverille tällasta, että oli synnyttämässä ja kun tuli huoneeseen osastolle, huomasi olevansa huonekaverina ex-miehensä vaimolle.
miten suhtautuisit tämmösessä tilanteessa? Tokihan siihen vaikuttaa millaset välit on exään ym. mut kiinnostas tietää mitä ajattelette...

No samassa tilanteessa siinä on molemmat: väsyneenä, alapää ommeltuna ja vauva vieressä. Miten siihen pitäisi suhtautua?? Minulle ei todennäköisesti olisi hittoakaan merkitystä oli se vierustoveri sitten exän vaimo, enon kummin kaima tai täysin ventovieras, on vaan mukavaa että on toinen samassa tilanteessa oleva juttukaveriksi.

:D no mullehan on käyny just näin. Ex-avokkini nykyinen avokki oli huonetoverini, (terveisiä vaan) joka oli minulle tuiki tuntematon, enkä ollut tietoinen exäni elämästä eromme jälkeen.
Eikä siinä tilanteessa mitään ihmeellistä ollut. :) Tokihan se vähän huvitti :D

Ei uskoisi mitä kaikkea voi sattua.. Kenenkään ei ole pakko uskoa, en siitä pahastu, mutta tämä on totta:
Kaveri meni sairaalaan neljä vuotta sitten, synnyttämään toista lastaan. Siellä hän tapasi itseään lähes kymmenen vuotta nuoremman naisen, myös synnyttämässä. Samassa huoneessa asuvina tietysti paljon juttelivat keskenään, myös miehistään ja entisistä suhteistaan.
Kun oli jonkin aikaa juteltu, kävipä ilmi, että tämän ystävän aviomies oli pettänyt vaimoaan tämän toisen naisen kanssa, naisen ollessa synnyttämässä ensimmäistä vauvaa. Kyseessä oli ollut nk. yhden yön juttu, mies oli sepittänyt jonkun tekosyyn, miksei päässyt synnytykseen mukaan. Ei ollut koskaan kertonut asiasta, ja nyt oli suunnattoman rakastunut ja odotti vaimoa ja vauvaa esikoisen kanssa laitokselta kotiin.
Kaveri suivaantui niin, että heti kotiin päästyään muutti omaan asuntoonsa ja haki avioeron. Mies oli täysin shokissa puoli vuotta, ei ollut ikinä uskonut, että voisi enää noin pitkän ajan jälkeen "kärytä" yhdenillan jutustaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2004 klo 09:54 Suzu kirjoitti:
Ei uskoisi mitä kaikkea voi sattua.. Kenenkään ei ole pakko uskoa, en siitä pahastu, mutta tämä on totta:
Kaveri meni sairaalaan neljä vuotta sitten, synnyttämään toista lastaan. Siellä hän tapasi itseään lähes kymmenen vuotta nuoremman naisen, myös synnyttämässä. Samassa huoneessa asuvina tietysti paljon juttelivat keskenään, myös miehistään ja entisistä suhteistaan.
Kun oli jonkin aikaa juteltu, kävipä ilmi, että tämän ystävän aviomies oli pettänyt vaimoaan tämän toisen naisen kanssa, naisen ollessa synnyttämässä ensimmäistä vauvaa. Kyseessä oli ollut nk. yhden yön juttu, mies oli sepittänyt jonkun tekosyyn, miksei päässyt synnytykseen mukaan. Ei ollut koskaan kertonut asiasta, ja nyt oli suunnattoman rakastunut ja odotti vaimoa ja vauvaa esikoisen kanssa laitokselta kotiin.
Kaveri suivaantui niin, että heti kotiin päästyään muutti omaan asuntoonsa ja haki avioeron. Mies oli täysin shokissa puoli vuotta, ei ollut ikinä uskonut, että voisi enää noin pitkän ajan jälkeen "kärytä" yhdenillan jutustaan.
Jestas! :o :(

no jos tää akka olis vieny multa miehen ja sit olis synnyttäny rakastamalleni miehelle kakaran niin olisin saattanu sanoa sille jotain pikkusen tylyä :ashamed: olis kerrassaan ällöttävää nähdä nainen joka on ollut mua muka parempi; miehen mielestä. mut emmä kyllä alkais sellasen ukon perään ruikuttamaan. Toisaalta jos mulla olis nykyinen mieheni oikein ihana ja olisin päässy exän yli niin sitten ihan uteliaisuuttani tiirailisin ja kuuntelisin sen puheluita yms:

Mä olisin iloistakin iloisempi kun näkisi tuttuja.. exä on joskus sanonutkin että kaiken olen sinusta nähnyt, paitsi synnyttämässä ei olla vielä käyty.. tuollaseen tilanteeseen vois sitten todeta että tää taitaa olla lähimpänä sitä miten me enää synnytykseen asti päästään ;) .. Voisin kyllä kuvitella tilanteen (paitsi etten varmaan enää koskaan synnytä) kun mun mies ja exä vertailis vauvoja yhtä suurella innolla kuin kesäfestareilla sitä kummalla oli paremmat aurinkolasit :) Molemmat rakkaita höpsöjä..

Yhteistyössä