Exän uudet tyttöystävät ja lapsen viikkovierailut.......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedä sit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asia on juuri niinkuin sanoit,asia ei sinulle kuulu.Eron jälkeen exät on vapaita olemaan toisten kanssa jos haluavat.
Niin se munkin exä kitisi lastensuojeluun että kun mulla on täällä mies ja lapset on kotona (exällä itellään uusi suhde ollut vuosia)
Sossusta kysyttiin onko lapset valittanee,eivät ole.Tykkäävätkö lapset siitä miehestä,tykkäävät.
Sanoivat että mikä sitten on ongelma.Mulla on ollu tuo mies yli kaksi vuotta,exän mukaan lapset kärsii kun mun miehet vaihtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen41v:
Alkuperäinen kirjoittaja tiedä sit:
toinen tai kolmas nainen x:llä menossa, ja nyt tämä viimeisin on vissiin siellä yökylässä silloinkin kun laps on isällänsä.

Lapsella ei siis ole käsitystä noista aikaisemmista seurustelusuhteista. Eli tämä nyt on ensimmäinen, joka on oikein yökylässäkin samaan aikaan lapsen kanssa.

Niin, jossain vaiheessahan tuokin tulee eteen, että lapsi ja isän uusi puoliso ovat yhtäaikaa paikalla, jopa yönkin.

vaikuttaa siltä että lapsella ei ole mistään minkäänlaista käsitystä, enkä ole lapselta juuri tämän takia kysellyt tai udellut mitään, enkä rupeiskaan lasta ristikuulustelemaan aikuisten asioista.

Mä olen miettinyt tätä asiaa jo valmiiksi ja itseni tuntien tulen olemaan hiukan katkera kun exällä alkaa jossain vaiheessa uusi/uudet pyöriä kuvioissa ja tyttö on hänen luona hoidossa.
Toisaalta toivon,että mies löytäiskin jonkun,jonkun jonka kanssa sais elämänsä raiteilleen,mut silti pieni osa sanoo et se tulee vaan kirpasee itseä vielä..outoa vaikka olenkin erosta tällä hetkellä onnellinen.

Yhteistyössä