exän tossunalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Ei olla sovittu viel mitää ns virallisia tapaamisia,eikä kyl mies siihe suostukkaa..
Noh siis meil oli exän kans puhetta jo vko sitte et tullaan tytön kans sinne tänään ( oltiin siel viimeeks keskiviikkona) sanoin sillo et lauantaina olis parempi. Nyt ollaan molemmat tytön kans kipeinä,flunssassa, kävin ite päivystyksessäki mahakivun takia..:/ mies kyl tietää mein olevan kipeinä ko tyttö oli niin tukkonen jo sillo keskiviikkona. Mies lähetti viestin et mein pitää mennä sinne tänään,vastasin et tullaan lauantaina, ehtis vähä parannellakki itteämme. Ei kuulemma käy ja käski viel ottaa vaunutki mukaa?! noh ensinnäkään mun mielest kipeetä vauvaa ei saa viedä ulos:/ ja mun isä kenen kyydillä oltais sinne menos ei suostu tästä samaisesta syystä ottaa vaunuja mukaa ja siitäkö tää exä sit suuttu taas kunnolla. Yöks me sin oltais menos taas,aluks se sano et kai joskus öitäki oltais siellä noh tietty joskus voidaan mut nyt se vaatii meitä yöx joka viikko! ja jos en suostu menee yöks se syyttelee etten anna sen olla isä? :/ asutaan 30km päässä ja kuljen sinne isäni kyydillä ko se käy töissä siellä. Kiva herätä tytön kans jo kuudelta aamulla et ehitään tekee aamutoimet yms.. Mite nua tapaamissopimukset jos mies ei suostu sinne tulemaan?? vauva on 3vkon ikäinen. Ja mite hienovaraisesti voisin sille sanoa et ei enää öitä tai harvemmin?? ettei se taas kilahda ja hauku? tietty käymään voidaan mennä vaiks joka viikko..

sä oot tainnu aiemminkin kirjoitella asiasta tänne.. exäs sai kilarit sillon siitä kun et suostunut muuttamaan sinne 30 kilsan päähän, väitti että estät tapaamisia tms? eikö niin?

Alkuperäinen kirjoittaja bells:
no senkus otat yhteyttä lastenvalvojaan ja annat sille eksäs numeron, nii lastenvalvoja soittaa ja selittää et viralliset tapaamiset on tehtävä
PEEsi!!

ja tossun allahan sinä olet. Mikä pakko teillä on mennä isän luokse, ja vauva vasta NIIN pieni.
en oikeasti ymmärrä sinua. Varmasti lastenvalvojakin ehdottaisi että mies käy esim sinun luona tapaamassa lasta joitakin tunteja viikossa. ei Sinulla ole Mitään velvollisuutta mennä hänen luokseen!!!
Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja hoidat asiat mustaa valkoisella! :)

Eihän sulla ole mitään tapaamisvelvotetta sun ex:ään :o ei se voi vaatia sinua luokseen ikinä eikä minään viikonpäivänä jos sinä et halua ja miksi haluaisit jos se on ex? Soita hyvä ihminen lastenvalvojalle heti maanantaina. Kyllä ne kiukuttelijatki yleensä menee lastenvalvojan tapaamisiin ja yleensä vielä lisäksi käyttäytyy asiallisesti vaikka kuinka kiukuttaisi kun on nääs kyse viranomaisesta. Lisäksi siellä voi tavata lasenvalvojaa eri aikaanki, ei teidän tarvi olla siellä yhtäaikaa vaan asiat voi hoitaa paperilla. Älä ihmessä suostu olemaan tossunalla.

tiiätkö ap..
sua on jo niin monet kerrat täällä neuvottu, mitä sun pitäis tehdä exäsi kanssa. ja kun sä et ota niitä neuvoja kuuleviin korviisikaan. sä et ite näe, millainen teidän suhde on edelleen saati sitä, millainen tuo exäsi on. neuvot ei mene perille, ja tää teidän omituinen kieroutunut suhde sen kun jatkuu. sä oot täysin exäsi pompoteltavissa etkä sä näköjään edes halua siitä eroon.

niin ja miehes ei suostu virallisiin tapaamisiin just siksi, kun se tietää että silloin sä et enää tule sen vauvan mukana ja se joutuis ihan ite ottaa vastuun lapsestaan. ei sitä näköjään kiinnosta lapsensa oikeasti yhtään, mutta se nyt ei oo mikään uutinen tuommoisessa tapauksessa mitä miehes on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
noh miten te tekisitte ton vaunu asian kanssa?

Vaunut olisivat kotona ja siellä kotona oltaisiin myös minä ja vauva.

Ota nyt hei ihan oikeasti yhteyttä siihen lastenvalvojaan.

kai se sit on otettava ja jo heti maanantaina.. pelottaa vaan ton reagointi..:/

Mitkä nämä sinun ja tuon eksän iät olikaan?

oon 18 ja exä 38:D et semmosta...

Jos se pahasti alkaa v****lemaan, niin ainahan voit uhata syytteellä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Tuossa tilanteessa se olisi ihan yhtä tervettä kuin eksäsikin käytös.

Vauvojen tapaamiset yleensä menevät niin, että isä käy aluksi tapaamassa vauvaa äidin luona niin että äiti on läsnä (tai toki äitikin voi käydä isän luona, jos helpompi niin) Etenkin jos imetetään, niin se on jo senkin takia luonnollista että vauva on äitinsä seurassa. Sitten aluksi joitakin tunteja isän kanssa keskenäänkin, yökyläily kenties lähempänä 1vuotta tai sen jälkeen, josta sitten voi pidentää niitä johonkin tyypilliseen tapaamistahtiin, mitä ne nyt yleensäkin ovat.

No sitten ymmärrän sen, että juokset miehen luona aina kun vähän vinkkaa sinnepäin.
Kuuluu nuoruuteen tuollainen käytös.
Miehesi vaikuttaa aika omituiselta ja voi olla, että on nuoremman ottanut siksi, että oman ikäisensä osaavat katsoa jo miehestä, etä kenen päässä viiraa ja jättävät omaan arvoonsa.

Mutta olet 3viikkoisen lapsen äiti.
Sinulla on kotona kaikki tavarat ja lapsella sängyt sun muut.
Et todellakaan lähde 30km päähän raahaamaan vauvaa. Herra saa tulla katsomaan vauvaa kotiisi ja jos se ei herralle käy niin kyllä lastenvalvoja hoitaa valvotut tapaamiset.

Nyt tarkat tapaamisajat paperille ja yritä pärjätä tuon ukkelin kanssa, äläkä mene kuin pässi narunnokassa.

Kumpi teistä halusi erota?
Jos mies lähti, hän ei voi syyttää sinua siitä, että et anna hänen olla isä..

Otat itse yhteyttä siihen lastenvalvojaan, sovitte valvojan kanssa päivän, koska menet häntä tapaamaan ja ilmoitat sen päivän miehellekin. Oma asiansa sitten, tuleeko paikalle. Ellei tule, voit sanoa, että ehkä hän ei edes halua olla isä!
Mitä sinä teet siellä miehen luona, kun mies leikkii vauvan kanssa kotia? Istut ovensuussa ja odotat,, että on kotiin lähdön aika vai siivoat ja passaat miestä ja yöllä lämmität samaa sänkyäkin?
Tulee olo, että se mies hyväksikäyttää sua.
Ihmettelen, etkö ikäistäsi seuraa ole löytänyt, mieshän voisi olla sinun isäsi!

Alkuperäinen kirjoittaja Susanna:
Kumpi teistä halusi erota?
Jos mies lähti, hän ei voi syyttää sinua siitä, että et anna hänen olla isä..

Otat itse yhteyttä siihen lastenvalvojaan, sovitte valvojan kanssa päivän, koska menet häntä tapaamaan ja ilmoitat sen päivän miehellekin. Oma asiansa sitten, tuleeko paikalle. Ellei tule, voit sanoa, että ehkä hän ei edes halua olla isä!
Mitä sinä teet siellä miehen luona, kun mies leikkii vauvan kanssa kotia? Istut ovensuussa ja odotat,, että on kotiin lähdön aika vai siivoat ja passaat miestä ja yöllä lämmität samaa sänkyäkin?
Tulee olo, että se mies hyväksikäyttää sua.
Ihmettelen, etkö ikäistäsi seuraa ole löytänyt, mieshän voisi olla sinun isäsi!

Erottiin pari vkoa ennen ko sain tietää olevani raskaana,mä lähdin koska sai elää varpaillaan koko ajan jne. Noh sillo se kiristi mua palaamaan yhteen muute en antais muka sen olla isä.. jne
Noh kattelen tvtä ja imetän ja vaihdan vaippoja..ja en todellakaan muute sille anna vaiks samas sängys kyl nukutaan sillo,siitäki syntys varmaa sota jos ilmottaisin nukkuvani sohvalla vaavin kans:/ noh ehkä tää on sit vika mun yö siellä ko lauantaina meen, en kyl sitä uskalla sille huomen sanoa:/

Jos se pahasti alkaa v****lemaan, niin ainahan voit uhata syytteellä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Tuossa tilanteessa se olisi ihan yhtä tervettä kuin eksäsikin käytös.

EN SUOSITTELE,LAPSEN KUSTANNUKSELLA LEIKKIMISTÄ!JA MUUTENKIN NIIN VAKAVA SYYTÖS ETTEI KUKAAN TERVEJÄRKINEN TURHANPÄITEN TUOHON ALA.

mitä tapahtuu jos sanot että olette kipeitä ettekä tule? Mitä tapahtuu jos sanot sille että ole hyvä ja petaa erillinen peti vauvalle ja äidille? en yhtään vähättele sinun tilannetta koska jonkinlaista kokemusta tuollaisista sairaista ihmisistä on, mutta kokemuksesta sanon että sinun on pakko nousta vastaan ja sanella omat ehdot! (tietysti sillä tavalla että olet varmasti sitten turvassa jos uhkailee väkivallalla)

Alkuperäinen kirjoittaja ennen sattui ja tapahtui:
mitä tapahtuu jos sanot että olette kipeitä ettekä tule? Mitä tapahtuu jos sanot sille että ole hyvä ja petaa erillinen peti vauvalle ja äidille? en yhtään vähättele sinun tilannetta koska jonkinlaista kokemusta tuollaisista sairaista ihmisistä on, mutta kokemuksesta sanon että sinun on pakko nousta vastaan ja sanella omat ehdot! (tietysti sillä tavalla että olet varmasti sitten turvassa jos uhkailee väkivallalla)

haukut ja paskan puhumiset kenties jopa lyönti...

soitin lastenvalvojalle..ei voida tehdä vielä mitään tapaamis sopimuksii ko isyyttä ei ole vielä vahvistettu ja exä oli saanu ajan vast kesäkuulle..blaah käski mun vaan olla viemättä noin pientä vauvaa sinne:/ v-loppuna pitäis taas mennä,ex käski ottaa vaunut mukaan,eli kai se olettaa et yöks jään..saas nähä mitä haukkuja sieltä vaihteeks tulee ko ilmotan etten jää yöks:(

soitin lastenvalvojalle..ei voida tehdä vielä mitään tapaamis sopimuksii ko isyyttä ei ole vielä vahvistettu ja exä oli saanu ajan vast kesäkuulle..blaah käski mun vaan olla viemättä noin pientä vauvaa sinne:/ v-loppuna pitäis taas mennä,ex käski ottaa vaunut mukaan,eli kai se olettaa et yöks jään..saas nähä mitä haukkuja sieltä vaihteeks tulee ko ilmotan etten jää yöks:(

No tuota kun kerran lastenvalvoja on sinulle antanu ohjeen että et vie vauvaa sinne isälle, niin mikä sulla siinä on niin vaikeeta ymmärtää?? Et vaan mene sinne ja jos haukkuu niin puhelin kiinni.

Ja oon muuten lukenu sun valitusta tuolta suomi24:sta kanssa. Hyviä neuvoja saat ja vaan valitat.

Yhteistyössä