Exän nimi tatskassa! Miesten mielipiteitä myös!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piipukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piipukka

Jäsen
23.07.2007
33
0
6
Kenen puolisolla on exän nimi tatuoituna? Mitä mieltä te muut olette tämmösestä?

Minun miehelläni näet on entisen, lyhyt aikaisen suhteen nimi tatuoituna tohon vasemman rinnan päälle, siis sydämen kohdalle, ja kieltämättä se häiritsee minua ja jotenkin latistaa "tunnelmaa". Aika ajoin kun oikein mietin asiaa se häiritsee ihan sairaasti ja tulen siitä huonolle tuulelle!

Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta ja siitä nyt 5 kuukautta naimisissa. Suhteen alussa sanoin että se häiritsee! Mutta mies sanoi että se on hänen muisto ja ettei se ole minulta pois. Mutta, mutta.. Onhan minullakin muistoni mutta ne on mielessä, ei esillä noin, ja minun silmissänihän tuo tatuointi usein on!!!

Nyt varsinkin on jostain syystä alkanut vaivata enemmän, en tiedä pitäiskö asia unohtaa, mietinkö turhia, mutta hankala se on unohtaa kun se silmissä on! Ja ajattelen millasta niillä oli kun sen nään, ja miksi ei mieskin miettisi tuota naista kun tuon tatuointinsa näkee??? Eli jotain mustasukkaisuuttahan se lienee tämäkin! Mies sanoi silloin että heillä oli mahtavaa, no joo, okei mutta miksi sitä pitää esitellä noin että oli mahtavaa? Sen voi pitää omassa mielessään! Ajattelen jotta oliko niillä mahtavampaa kun meillä nyt? Mutta toisaalta, se suhdehan ei kestänyt ja meidän suhde on tässä ja nyt ja meni minun kanssani naimisiinkin ja on todella ihana mies huomio ja muuta, entinen elämäni näet oli ihan kamalaa, väkivaltainen juopotteleva ukko, ja tämä on toista maata, joten kitisenkö ja mietin ihan turhaan?? Siis nyt en ole hänelle tuosta sanonut, ehkä hän sitten ihmettelee välillä huonoa tuultani, mutta se menee sitten väsymyksen tms. piikkiin!

Mitä siis muut olette mieltä tuosta? Myös mitä mieltä miehet olette jos naisella on, tai teillä itsellänne, suostuisitteko muutamaan sitä? Vaikka se olisi ollut tosi tärkeä?

Tulee mieleen jos ei suostu muuttamaan siis päälle jotain muuta, että se muija ois edelleen tärkeä ja jopa tärkeämpi kuin minä!!!

Mua häiritsisi todella paljon, mutta en tiedä miten saisin mun miestä luopumaan tatskastaan jos sillä tuollainen olisi...
Ainoa mitä vois tehdä, on sanoa miehelle että se tatska häiritsee mutta eipä siinä oikein muuta voi ku toivoa, että mies tatuois siihen päälle jotain muuta :(

Mua häirittis varmaan niin paljon, etten ois sen kans naimisiin ees menny :D :laugh: Mä meinaa oon tämmösten asioiden kans aika ehoton. Existä saa olla kuvia ja kirjotuksia, kunhan ne on piilossa, eikä niitä muistella tai kaihoten katsella. En todellakaan ymmärtäisi, miksei mies voisi tatuoida kuvan päälle jotain muuta tai otattaa sitä kokonaan pois. Luulisi pystyvän, jos uutta naistaan rakastaa eikä ex olisi enää minkään arvoinen.

Mä olen ollu erittäin ehdoton aina miesten kanssa, it is my way or the highway -periaate on ollu dominoivampi kuin joku tossun alla oleva kotirouva -meininki. Itse en voi, enkä halua olla mikään korvike toiselle tai muukaan "kun en sitä toista saanut niin otampa tämän" -nainen. Eli itse en tuohon suostuisi ja minulle se olisi erittäin suuri osoitus siitä, että ex on vielä vahvasti miehen mielessä.

Entä jos juttelisit miehen kanssa rakentavasti tästä, huutamatta ja motkottamatta? Kertoisit kuinka paljon se sinulle merkitsisi, jos hän otattaisi tatskan piiloon tai pois? Luulisi miehen ymmärtävän, voihan siitä ottaa kuvan, jota sitten säilyttää, jos se niin tärkeä on. Mutta luulisi voivan tehdä tuon, jos sinä hänelle niin tärkeä olet, että on naimisiinkin mennyt. Toivottavasti asia ratkeaa, eikä siitä niin suurta pulmaa tulisi :hug:

Toki jos pystyt asian kanssa elämään, niin mikäs siinä =) Mutta onhan tuo kurjaa, jos nuo ajatukset aina jahtaavat sinua silloin kun tatuoinnin näät :(

Kiitos vastauksista! Olen muittenkin mm. ystävieni kanssa asiasta jutellut, ja sanoisinko että kaikkia naisia tuollainen häiritsee, toki voihan joku olla jota ei häiritse, mutta minua kyllä!

Tänä aamuna juttelin sitten ihan asiallisesti mieheni kanssa ja perustelin asiani mielestäni hyvin ja kerroin mitä se merkitsee jne.. Kuinka se tulisi vaivaamaan minua aina, ja että jos se hänellä on eikä halua sitä poistaa niin minä tulkitsen sen että se nainen todella on tärkeämpi ja rakasti sitä enemmän ja edelleen! No, lopulta hän sanoi että hän poistaa sen =) Toivottavasti pian! Mutta sitten minulla on nyt viheliäinen olo kun vaadin tuommoista! Vaikka tiedän että olen tässä asiassa hyvin oikeassa! Ja aion pitää pääni, kun se tulisi olemaan aina miedän välissä tuo toinen nainen! Itsellä kun ei koskaan pieneen mieleenkään olisi juolahtanut tatuoida jonkun äijän nimeä itseen! Kysyinkin häneltä jotta olisiko kiva minussa katsella jonkun muun nimeä, ei kuulemma olisi , mutta että olisi voinut olla ajattelematta asiaa! No juu, siinä tapauksessa itse suostuisin poistamaan sellaisen tatskan! Tämä mies näet on sellainen jonka kanssa haluan elää, ja hän on parasta mitä minulla ikinä on ollu!

Mies kysyi että entä alkaako se sitten vaivata että minä tiedän että siellä alla on se kuitenkin, mutta se on taas sellainen juttu mikä minun pitää hyväksyä, kun se ei enää näy ja juuri meidän avioliiton ja suhteen vuoksi!

Sanoisin että kuitenkin nyt on hyvä mieli :D

Kyllä häiritsisi minuakin ja varmaan jo suhteen alussa olisin sanonut häiritsevän ja luultavasti jo sillon maininnut myös, että jos suhde vakavoituu niin tatsa menee peittoon :D Vituttas nähdä aina toisen naisen nimi miehen rinnassa ja miettiä, miten hauskaa niillä onkaan ollu, yöh.

Hyvä kun suostui peittämään sen Eikös toi tatskan peittäminen oo vähän niinku vanhan suhteen hautaaminen, siellä alla se aina on, mutta ei jatkuvasti aktiivisesti mielessä :)

hienoa että ottaa tattoon pois, kun sinua ymmärrettävästi asia häiritsi. itse olisin varmaan lykännyt exän kuvan yö pöydälle ja lainannut samoja sanoja: "se on muisto, eikä sinulta pois"... :D

Minun nykyisellä on exänsä nimi ja englanniksi teksti "PIIP:n omaisuutta" valtavilla kirjaimilla koko selän poikki. Siihen tehdään peitekuvaa mutta kestää ja kestää, vasta kolmasosa saatu piiloon.
Kyllä häiritsee ja ahdistaa.
Varsinkin kun meidän suhteen alkuaikoina mies ei ottanut koskaan paitaa pois päältää, t-paita oli sängyssäkin. Sitten satuin kerran näkemään sen ja kyllä siitä pieni mekkala nousi. :ashamed: Mutta sitä peitekuvaa odotellessa, kyllä se tästä..

Yhteistyössä