Exän käytös ylppäreissä =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23919841]Ettet olis vaan takertujatyyppiä/kynnysmatto? Sellaisia monet miehet ei ota tosissaan ja vaan käyttää hyväkseen.[/QUOTE]

Musta on kyllä tuntunut just tolta, et miehet käyttää mua just hyväkseen. Jollain tasolla...haluavat seuraa petipuuhiin tai sit käyvät syömässä mun luona. Mutta en mä mikään kynnysmatto ole...mitä se edes tarkottaa? Enkä takertujakaan mitenkään...en usko, että se exä voisi edes näitä mun ajatuksia arvata. En antanut sille silloin pari vuotta sitten edes numeroani heti.

En mä ole stalkkeri...Musta on vain niin epäreilua, et se nainen nappasi sen tavallaan multa. :( En usko, et exä (ja kutsun sitä exäksi koska se on vain helppo nimitys sille) tykkää siitä tosissaan tai en tiedä, mut kyllä mun mielestä mä olen paljon paremman näkönenkin se. Olen pitempi ja laihempi ja nuorempi jne. Mutta se syy miksi mä en ole stalkkeri, on se,että on mulla ollut sydämmessä/ajatuksissa tän 2 vuoden aikana muitakin miehiä. Ainakin 3 kappaletta. Ja yhden kanssa jopa nyt tavallaan seurustelen. Tai ollaan sovittu että me seurustellaan. Mutta mun on vaikea aina uskoa siihen. Nytkin se on ollut viikon ryyppyreissulla eikä se ole oikein ottanut muhun sinä aikana yhteyttä, jos mä en ole eka sille textannut/soittanut.

Siis se tapaili sua pari kertaa ja on ollut KAKSI VUOTTA sen uuden kanssa ja silti et usko että tykkää siitä enemmän kuin susta?? Oikeesti päästä jo irti!

[QUOTE="ahdistaa";23919895]Siis se tapaili sua pari kertaa ja on ollut KAKSI VUOTTA sen uuden kanssa ja silti et usko että tykkää siitä enemmän kuin susta?? Oikeesti päästä jo irti![/QUOTE]

Viis kertaa...
(Oli syviä ja kokonaisvaltaisia kohtaamisia :) Viisi ihanaa yötä)

Tuntuu tosi pahalta, et sanot noin =( Mikä mussa on vikana, kun tuntuu että kaikki miehet jättää ja sitten kohta niillä on jo uusi? Miksi mä en löydä sitä miestä, joka valitsisi mut?
Mun toivo on nyt siinä, et niillä menee tosi huonosti sen nykysen kanssa... ja alan liikkua kesällä näteissä ja kevyissä vaatteissa kaupungilla =) Jos vaikka törmättäisiin...

Etkös sinä tuolla aiemmassa ketjussa kertonut saavasi kenet haluat?

Anna exän olla exä. Hän ei olisi valinnut toista, jos hän olisi sinun kanssasi halunnut olla. Näin se menee.

Olet "roikkunut" miehessä kiinni ties kuinka kauan. Pakkomielteeltä vaikuttaa. Se ei ole tervettä. Et anna itsestäsi mitenkään fiksua kuvaa ja se kuva minkä minä saan, tuskin miehiäkään kiinnostaa.

Olet uskomattoman yksinkertainen 31v naiseksi.

Jos vain 5 tapaamista, tuskin kyseessä on ex, vaan mies, joka on halunnut paneskella vaan ja heittää sitten menemään tms.

Viimeksi muokattu:
Kannattaa lopettaa hyvän sään aikana, yleensä näistä provoiluista tulee loppujen lopuks turhan yliampuvia, eikä kukaan enää usko mitään. Täytyyhän tän olla provo, eikö vaan...

Mä en taida lukea enää mitä te tässä ketjussa mulle enää vastaatte. Tulee niin paha mieli :( Miksi ei osata enää kansana puhaltaa yhteen hiileen?

:|
Kuka oikeasti jaksaa luoda profiilin vain siksi, että alkaa elää jotain outoa trollia läpi? Ja ei, en puhu itsestäni. :xmas:

väistämättä mieleen tulee kuva, että jonkun kirjoitukset tässä ketjussa olisivat ihan mielikuvitushahmon lausumia. En puhu sinusta, enkä puhu minusta. Mutta toisaalta tämähän on helppo temmelyskenttä antaa rooliminän vaahdota. Sillä ovatko asiat tosia vai ei, ei ehkä ole tämänkaltaisissa ketjuissa merkitystä. Aina voi miettiä, kuka vedättäkään ketä ja kuka on huvittunein.
Vaikka toisaalta olen irl. törmännyt pariin ihmiseen, joiden elämä vaikuttaa keskityltä nettipalstanvedätysroolilta. Mutta se ei ole ollut sitä.

No terve! 'Ex' ei ole kiinnostunut sinusta. Se on kiinnostunut nykyisestään. Ja taas sun nykyisen kanssa sulla ei ole suhdetta myöskään, sovitko sä itsesi kanssa että teillä on suhde? Jos katoilee eikä itse ota yhteyttä. Ja tollanen kertoo susta paljon että 'ex:n' nykyistä olet pidempi ja kauniimpi jne. Öö joo, esim.mä olen todnäk sua pyörempi mutta luullakseni peittoan sut järjen käytölläni 10-0 Sä kuullostat todella keskenkasvuiselle, ehkä sinulla onkin oikeasti henkinenkasvu jäänyt alemmalle tasolle ja se on ihan tutkittua. Mutta kun mielesi on lapsen tasolla niin et miellä totuutta. Hoidatko sä ne teinin ja taaperon kunnolla? Onko niillä isää vai oletko ne jonkun kanssa vain tehnyt?

Mistä mä sitten miehen löydän ja miten? Kun mun nykynenkin miesystävä on teillä tietämättömillä? Siihenkö mun sit pitäs keskittyä?

Sun ikäsistä puolet porukasta on miehiä, joten mahkuja on maa väärällään. Et voi asua niin pienessä kylässä niin kaukana seuraavasta paikasta, että "valittavana" on kolme serkkupoikaa + Pena ja Make. Kokeile nettiä, jos et jaksa kylillä juosta. Tuskin tuo sun poikaystäväs on parasta mitä saat, paitsi jos haluut ukon joka on jatkuvaan hukassa. Ajattele, että jos tapaat esim. netin kautta 20 tyyppiä niin luultavasti niistä jo löytyy yks hyvä ja tutustumisen arvoinen tyyppi (kunhan kahjut on heti alkuun valkattu pois). Mut älä tuhkaa energiaas toivottomiin tapauksiin...

:O :O

Luulempa sinisulka että tulet loppujenlopuksi pettymään karvaasti!

jotenkin mulla on sellainen pieni aavistus siitä,miksi ylipäänsä mies valitsi toisen. Tosi outoa käytöstä..aiot kävellä kaupungilla minihameessa koko kesän "jos exä sattuis tulemaan vastaan" ?? :/

[QUOTE="ahdistaa";23919930]Okei viisi kertaa. Mietippä kuinka monta ihanaa yötä sillä on ollut tän uuden kanssa KAHDEN VUODEN aikana??[/QUOTE]

no mitä nyt on joku 700 yötä verrattuna hei viiteen LUKSUSYÖHÖN ap:n kanssa. kun se on niin laiha ja viksu ja sillä oli hei hyvä torkkarikin. :x-mas:

Mä en taida lukea enää mitä te tässä ketjussa mulle enää vastaatte. Tulee niin paha mieli :( Miksi ei osata enää kansana puhaltaa yhteen hiileen?

Mun mielestä on moraalisempaa toimintaa avata sun silmiä näkemään totuus kuin silittää myötäkarvaan ja sillä tavalla pönkittää ilmeisen turhia toiveita. Realisti kannattaa olla myös ihmissuhdeasioissa.

• Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
Oli ihan pakko :laugh:

"Käyttäjän tiedot: sinisulka

Kuvaus: Leijona on päättäväinen, elämää sykkivä ja dynaaminen. Hän tuntee oman itsensä paremmin kuin yksikään toinen eläinradan henkilötyypeistä. Sen lisäksi hänen jalkansa ovat tukevasti maanpinnalla. hän on käytännön ihminen. Hänen tasapainoinen mielensä kykenee saamaan paljon aikaan."

Yhteistyössä