M
myrkkysumakki
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sama täällä:Minuakin ärsyttää kun kumppanini ei ota kantaa siihen että hänen exänsä pitää esim. samaan baariin satuttaessa tulla "keskustelemaan heidän lastensa asioista". Niistä voi ja varmaan puhuvatkin puhelimitse, ei niitä asioita tarvitse vapaalla vatvoa baarissa. Exä tietää että minua ärsyttää kyseinen käytös suunnattomasti ja silti vain sama peli jatkuu aina vaan. Jos joskus kun suutun tästä exälle, mies ei ota siihen kantaa mitenkään. Joskus on jopa sanonut että varo vaan, exä vetää sua vielä turpaan. Eli on exänsä puolella minun kustannuksellani! Samoin eräs hänen vanha hoitonsa roikkuu jatkuvasti miehen kintereillä ja kun minä olen tästä suuttunut, ei mies ole käskenyt tätä hoitoa jättämään häntä rauhaan vaan minä olen saanut senkin sutturan kanssa tapella. Tuntuu että minun suuttumukseni vain lisää vettä näiden akkojen myllyyn ja ainut kenen ongelma se tuntuu olevan, olen minä.
Se on jännä, miten elämässä asiat kasaantuvat eräille. Jotkut joutuvat pakon edessä jatkuvasti tappelemaan miestensä exien kanssa.
Jotkut eivät koskaan. Mielenkiintoista.