Exä kalvaa suhdetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiekanjyvänen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sama täällä:
Minuakin ärsyttää kun kumppanini ei ota kantaa siihen että hänen exänsä pitää esim. samaan baariin satuttaessa tulla "keskustelemaan heidän lastensa asioista". Niistä voi ja varmaan puhuvatkin puhelimitse, ei niitä asioita tarvitse vapaalla vatvoa baarissa. Exä tietää että minua ärsyttää kyseinen käytös suunnattomasti ja silti vain sama peli jatkuu aina vaan. Jos joskus kun suutun tästä exälle, mies ei ota siihen kantaa mitenkään. Joskus on jopa sanonut että varo vaan, exä vetää sua vielä turpaan. Eli on exänsä puolella minun kustannuksellani! Samoin eräs hänen vanha hoitonsa roikkuu jatkuvasti miehen kintereillä ja kun minä olen tästä suuttunut, ei mies ole käskenyt tätä hoitoa jättämään häntä rauhaan vaan minä olen saanut senkin sutturan kanssa tapella. Tuntuu että minun suuttumukseni vain lisää vettä näiden akkojen myllyyn ja ainut kenen ongelma se tuntuu olevan, olen minä.

Se on jännä, miten elämässä asiat kasaantuvat eräille. Jotkut joutuvat pakon edessä jatkuvasti tappelemaan miestensä exien kanssa.

Jotkut eivät koskaan. Mielenkiintoista.

Jospa joidenkin nyxät nyt vain ovat niin haluttuja ihmisiä, että exiä on pakko vähän potkia loitommalle. Toisilla taas nykyisen kumppanin exät ovat vain hyvillään, kun joku muu otti riesakseen.

Mielenkiintoista.

Alkuperäinen kirjoittaja hunajakärpänen:
Jospa joidenkin nyxät nyt vain ovat niin haluttuja ihmisiä, että exiä on pakko vähän potkia loitommalle. Toisilla taas nykyisen kumppanin exät ovat vain hyvillään, kun joku muu otti riesakseen.

Mielenkiintoista.

Ja se vasta onkin mielenkiintoista, että nämä ovat niin haluttuja exiensäkin taholta, vaikka heidän omat nyxänsä joutuvat valittelemaan heidän kamaluuttaan, tunteettomuuttaan, riippuvuuttaan existään, epäitsenäisyyttään, tossuuttaan jne ihan keskustelupalstoillakin.

Mielenkiintoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Sama täällä:
Minuakin ärsyttää kun kumppanini ei ota kantaa siihen että hänen exänsä pitää esim. samaan baariin satuttaessa tulla "keskustelemaan heidän lastensa asioista". Niistä voi ja varmaan puhuvatkin puhelimitse, ei niitä asioita tarvitse vapaalla vatvoa baarissa. Exä tietää että minua ärsyttää kyseinen käytös suunnattomasti ja silti vain sama peli jatkuu aina vaan. Jos joskus kun suutun tästä exälle, mies ei ota siihen kantaa mitenkään. Joskus on jopa sanonut että varo vaan, exä vetää sua vielä turpaan. Eli on exänsä puolella minun kustannuksellani! Samoin eräs hänen vanha hoitonsa roikkuu jatkuvasti miehen kintereillä ja kun minä olen tästä suuttunut, ei mies ole käskenyt tätä hoitoa jättämään häntä rauhaan vaan minä olen saanut senkin sutturan kanssa tapella. Tuntuu että minun suuttumukseni vain lisää vettä näiden akkojen myllyyn ja ainut kenen ongelma se tuntuu olevan, olen minä.

Lemppaa noin simppeli hemmo ja rupea ihan huvin vuoksi perassa roikkuvaksi eksaksi itse! Sitten saat miehelta laatuaikaa ja saat vuorostasi kiusata seuraavaa naista.

Ilmeisesti kaikille ei ole avautunut millaiseen toimintaan ex kykenee eron jälkeen ja varsinkin , jos on tullut jätetyksi. Siis hän voi olla täysi terroristi, eikös Ruotsissa käynyt joku saksalainen nainen tappamassa lapsia ja melkein äidinkin.

Vaikka ei olisi kysymys fyysisestä väkivallasta, niin ex voi kyllä kiusallaan sekoittaa toisen elämää ja siihen on monia mahdollisuuksia. Kyllä nainen tietää miten nainen voi juonitella; sitä asiaa on aivan turha kaunistella.

Voihan kysymys olla lasten asioista ja se vaatii yhteydenottoja, muut yhteydenpidot ovat kyllä kiusantekoa, varsinkin, jos tiedetään, että niistä ei välitetä.

Kokeilepa EWWK asennetta parisen kuukautta, ehkä lakkaa kiusanteko, opit ainakin olemaan välittämättä... Minä en tunne minkäänlaista kiinnostusta kumppaniin, jonka eksiä pitää ITSE potkiskella loitommalle. Valitsiko se mies sinut ihan itse, vai ottiko sinut vain kun olit siinä tarjolla?? Siis minusta pidetään kiinni ja jos ei osoita että kiinnostaa ja haluaa ja VALITSEE minut, niin eipä tainnut sitten niin oleellisen tärkeää ollakaan, että se olin juuri MINÄ siinä vierellä ja kumppanina.

Arvosta nyt itseäsi hyvä nainen, miksi miestä rassaisi, että naiset hänestä tappelevat? Miksi sinun pitäisi tapella? Minä jättäisi lapasen exälaumansa armoille ja saisin tilalle taatusti jotain parempaa.

Yhteistyössä