Ex-vaimon nyxä otti yhteyttä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitähän tekisi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt olet reilu ja pelastat miehen kärsimyksiltä. Minä ainakin käräyttäisin heti, koska muutenhan se joutuu kokemaan saman paskan mitä sinä koit. Jos et uskalla nimelläsi tai suoraan kertoa niin avaa vaikka joku sähköposti tyyliin qwrweweqw@hotmail.com ja kerro siellä että Jorma panee jormallaan sun muijaas. Mun mielestä teet todella hyvän palveluksen ja ainakin itse arvostaisin tuota todella, koska kenenkään ei tarvitse uhrata aikaa tuollaiseen ihmiseen, ei miheen eikä naiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja mitähän tekisi?:
Ex-vaimon nyxä otti yhteyttä kysyäkseen hieman kumppaninsa taustoista.

Erottiin ex-vaimon kanssa muka "sovussa". Ero johtui exän liiallisesta seksuaalisesta aktiivisuudesta useisiin vieraisiin miehiin. Virallisesti "kasvoimme erillemme", niin selitimme tutuille. Minusta tuli kai jonkinlainen bachelor, mutta exä lensi korkealla ja välillä matalallakin kovaa. Asettui sitten parisuhteeseen erään valitsemansa miehen kanssa.

Nyt tämä uusiokumppani lähetti minulle sähköpostiviestin, että tiedänkö minä mitään jostain Jarmosta? Totta vitussa minä tämän Jarmon tiedän! Sen kanssahan exä kävi salaa useat risteilyt ja "seminaarimatkat". Jarmo oli pääsyyllinen eroomme!

Nyt tämä Jarmo on usein soitellut kuulemma exälle ja kahvillakin ovat käyneet, ihan ystävinä. Kumppanin nyxää ihmetyttää tämä ihme Jarmo. Kuulemma on ihan hyvä kaveri vain, joka auttoi joskus exää, kun hänellä oli vaikeaa.

Kerronko ex-vaimon uudelle kumppanille totuuden Jarmosta vai pidänkö turpani kiinni?

Kannattaisi ehkä selvittää muutama asia, ennen kuin käy selvittämään kaikenlaisille kyselijöille yhtään mitään.
  • Onko tämä kysyjä oikeasti se, kuka sanoo olevansa ja onko hänellä ylipäätään mitään oikeuksia saada vastauksia?
    Mikä hänen motivaationsa on kysellä ja tärkein kaikista, mitä hän aikoo vastauksen jälkeen tehdä?
    Mistä hän on saanut yhteystiedot, joista näitä tietoja kysyy, vai onko mahdollisesti Jarmolla samantapainen kysely edessään?
    Onko vielä muita, joilta kysellään jotain vastaavia tai muita asioita?
    Kuuluuko tämä selvitysvastuu tästä, tai mistään muustakaan asiasta ylipäätään sille, jolta kysytään?
    Mitä motivoi vastaamaan moiseen kyselyyn?
    Onko varmaa, että mahdolliset vastaukset ovat muutakin kuin entisten, sen hetkisten tilanteiden, perusteella tehtyjä havaintoja/oletuksia/pelkkiä arvailuja?
    Jos mahdollisten vastausten perusteella rikotaan ihmistuhteita tai vahingoitetaan jotain, onko vastaaminen sen arvoista?

Minä en itse lähtisi missään tapauksessa selvittämään yhtään kenellekään entisen suhteeni yksityiskohtia, sen verran haluaisin kunnioittaa sitä tunnetta, joka oli joskus yhdistävänä tekijänä ja myös toisen oikeutta omiin asioihinsa suhteen päätyttyä.

Vaikka olenkin nainen kannatan tasa arvoa . Olis siis reilua kertoa nykyiselle että teidän eroonne jamppa ja muut vaikuttivat. Jos se on totuus. Mies ei lähestyisi miestä jos takana ei olisi tosi vahvoja epäilyjä.
Ketään ei ole syytä pitää pellenä.. ei liian yli seksuaalistekaan...

Tuntuvat olevan samanlaisia tämä "nyxä" ja "mitähän tekisi". Eikö teissä asu minkäänlaista pientä miestä siellä jossain, jotta osaisitte selvittää asiat nokitusten? Exän nyxän pitäisi olla mies ja kysyä asiaa suoraan -ei missään tapauksessa exältä. Ap taasen ei ole minkäänlaisessa tilivelvollisuusvastuussa exänsä nyxälle ja voisikin tuon utelupostin lähettää eteenpäin exälleen. Hänhän se paremmin asiat tietää.

Kaikkiaan mietiskelen, jotta kyllä meitä on joka lähtöön. Exä tuntuu olevan, jos ap:n kanta on fakta, aikamoinen tuuliviiri ja kumppaninsa melkoisia tossukoita. Niitä Aino merkkisiä -ei Reino.

Alkuperäinen kirjoittaja don't shoot...:
Viestinviejä ammutaan aina, joten pysy erossa exän ja tämän nyxän asioista. Voit vastata ystävällisesti ettet halua sotkeutua heidän asioihinsa mitenkään ja voisiko nyxä lopettaa meilailun.

Kysymys onkin siitä, että nykyinen mies itse kysyi asiaa entiseltä mieheltä. Ja kuten joku jo totesi, mies ei kysy, jos kyseessä ei olisi suuri hätä.

Ja jos entisen kanssa suhde meni nurin pettämisen vuoksi, niin miksei rehellistä vastausta voi antaa kun kerran kysytään.

Ei kukaan pyydä ruotimaan yksityiskohtia. Kertoo vain syyn, miksi erottiin. Sillä siisti.

Kummallista salamyhkäistä ja kaksinaismoraalin omaavaa porukkaa. Tyyliin 'en puutu, vaikka sokeakin näkee'. Mikä teitä vaivaa? Jos kysytään apua, niin silloin asiaan pitää puuttua. Ei kysymys ole mistään vahingonilosta, vaan siitä, että annetaan vastaus kysymykseen.

Joskus ne kuitenkin tulee ilmi ja sitten susta tulee exä ihan yxkaks jos siellä on luurankoja kaapissa. Mulla on aina ollut tapana kertoa kaikki paska kerralla niin eipä tule myöhmmin ilmi, no pari neekereissäkäyntiä jätin kertomatta, koska sen jälkeen ei kelpaa enää kuin neekereille ja turkkilaisille ja mustalaisille, mutta muuten olen abortit yms kertonut ja ihan ok suhteessa olen. Minä ainakin vastaisin kysymykseen jos sitä kerran suoraan kysytään, ei siinä mitään sen kummempaa. Vastauksen saatuaan mies joutuu sitten tekemään ihan omat johtopätöksens kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ex-nyx-nainen:
Jos minun nykyinen kumppanini alkaisi kaivella minusta tietoa selkäni takana exiltäni, niin hänestäkin tulisi exä alle nanosekunnissa!

Jos minun nykyinen kumppanini alkaisi kaivella minusta tietoa selkäni takana exiltäni, niin hänestäkin tulisi exä alle nanosekunnissa!

Tasan kaks vaihtoehtoa:

-Käyttäydyt jotenkin peittelevän epänormaalisti, että kumppanisi kiinnostuu menneisyydestäsi, kuten jokainen täysjärkinen tekee.
-Kumppani on mieleltään epätasapinoinen, luottamus itseen ja kumppaniin, eli sinuun ei ole kohdallaan.

No, jos kyseessä olisi pettävä luuska, jolla olisi äijiä joka sormelle, niin ehkä se nykyinen mies olisi vaan tyytyväinen, että pääsisi sinusta eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja oletteko sokeita?:
Alkuperäinen kirjoittaja don't shoot...:
Viestinviejä ammutaan aina, joten pysy erossa exän ja tämän nyxän asioista. Voit vastata ystävällisesti ettet halua sotkeutua heidän asioihinsa mitenkään ja voisiko nyxä lopettaa meilailun.

Kysymys onkin siitä, että nykyinen mies itse kysyi asiaa entiseltä mieheltä. Ja kuten joku jo totesi, mies ei kysy, jos kyseessä ei olisi suuri hätä.

Ja jos entisen kanssa suhde meni nurin pettämisen vuoksi, niin miksei rehellistä vastausta voi antaa kun kerran kysytään.

Ei kukaan pyydä ruotimaan yksityiskohtia. Kertoo vain syyn, miksi erottiin. Sillä siisti.

Kummallista salamyhkäistä ja kaksinaismoraalin omaavaa porukkaa. Tyyliin 'en puutu, vaikka sokeakin näkee'. Mikä teitä vaivaa? Jos kysytään apua, niin silloin asiaan pitää puuttua. Ei kysymys ole mistään vahingonilosta, vaan siitä, että annetaan vastaus kysymykseen.

Kuka sen oikeasti tietää, mikä noin monen ihmisen sopassa on se 'rehellinen', kun jokaisella on varmasti oma näkemyksensä asiasta. Kuka ylipäätään voi tietää, miten rehellisillä asioilla kyselijä on? Onko hän rehellisesti kertonut kaivelevansa kumppaninsa taustoja entisiltä puolisoilta? Tai tässä tapauksessa tiedetään yhdestä entisestä, mutta kuka tietää, onko hän ainoa.

Eroon voi olla useampiakin syitä, mutta helpointa kai on osoittaa sormella yhtä ihmistä ja yhtä tapahtumaa, eikä miettiä sen enempää, mikä suhteessa meni pieleen.

No kylläpä se siinä melkein olisi, homman loppu.

On se nyt käsittämätöntä, ettei muka voi "sekaantua" kun kerran suoraan kysytään. Esimerkkinä, joku kysyy kadulla tietä ja tämän palstan mukaan siihen sitten kuuluu vastata; "jaa´a, kun en viitsi sekaantua, mitäs jos ensin eksyt ja löydät sitten ihan itse viikkojen päästä perille..."

Vastauksessani tekisin selväksi etten tule puhumaan mitään exäni yksityiselämään liittyvistä asioista oli siellä jarmoja tai ei.

Sitten kehottaisin herraa mietiskelemään heidän parisuhdettaan, omaa suhtautumistaan siihen (onko l uottamusta vai ei), ja keskustelemaan siitä kumppaninsa kanssa.

Selän takana asioiden selvittely ei ainakaan paranna välejä, vaikka jarmoja ei olisi olemassakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mitähän tekisi?:
Ex-vaimon nyxä otti yhteyttä kysyäkseen hieman kumppaninsa taustoista.

Erottiin ex-vaimon kanssa muka "sovussa". Ero johtui exän liiallisesta seksuaalisesta aktiivisuudesta useisiin vieraisiin miehiin. Virallisesti "kasvoimme erillemme", niin selitimme tutuille. Minusta tuli kai jonkinlainen bachelor, mutta exä lensi korkealla ja välillä matalallakin kovaa. Asettui sitten parisuhteeseen erään valitsemansa miehen kanssa.

Nyt tämä uusiokumppani lähetti minulle sähköpostiviestin, että tiedänkö minä mitään jostain Jarmosta? Totta vitussa minä tämän Jarmon tiedän! Sen kanssahan exä kävi salaa useat risteilyt ja "seminaarimatkat". Jarmo oli pääsyyllinen eroomme!

Nyt tämä Jarmo on usein soitellut kuulemma exälle ja kahvillakin ovat käyneet, ihan ystävinä. Kumppanin nyxää ihmetyttää tämä ihme Jarmo. Kuulemma on ihan hyvä kaveri vain, joka auttoi joskus exää, kun hänellä oli vaikeaa.

Kerronko ex-vaimon uudelle kumppanille totuuden Jarmosta vai pidänkö turpani kiinni?

Eikö se oo jätkän asia kysyä akaltaan KUKA ON JARMO. Et sinäkään sitä tyyppiä tunne. Etkä varmaan ole nähnyt niitä petipuuhissakaan.

Sano että Jarmolla on palomies, sillä on siis kylän suurin kypärä ja letku letkeä + että osaa vielä käyttää niitä paljon paremmin kuin sinä tai nyxä!

Totuus voi olla tuskallinen myöntää mutta se ei pala tulessakaan sanotaan kirjassakin.

Alkuperäinen kirjoittaja jormajarmo:
Eikö se oo jätkän asia kysyä akaltaan KUKA ON JARMO. Et sinäkään sitä tyyppiä tunne. Etkä varmaan ole nähnyt niitä petipuuhissakaan.

Niinhän sä luulet, niinhän sä luulet.....[Kyyneleet silmissä]

Onneksi Suomessa riittää näitä kiimaisia pikkurouvia. Ilman heitä olisin jäänyt ilman piparia useasti. Luojalle kiitos heistä ja siitä. että he ovat uusiutuva luonnonvara.

Ikävää vain, että että ovat valmiit uhraamaan elämänsä, perheensä ja huushollinsa irtokikkelin ja kauniiden sanojen hurmiossa ;(((

Mutta onneksi on meitäkin jotka ollaan tajuttu jättää Jarmot Jormat tanassa kalliolle ajallaan.

Mitä te nyt jeesustelette exien ja nyxien nyhveröydestä? On olemassa munahaukkoja eikä siinä paljon kumppanin parisuhdetaitoja katsota kun vaan alkaa mieli maistella uusia makuja. Ihan samallalailla kun on olemassa miehiä jotka tykkää liottaa lierojaan useammissa matopurkeissa ja haluta silti pitää sen vakisuhteenkin tajuamatta omaa epäreiluuttaan.

Neuvoja en osaa antaa. Omaan silmääni se kysyjälle annettu neuvo pitää silmät auki vaikuttaa korrekteimmalta mutta en ole mikään oikeuden tuomari.

Pahoitteluni kaikille jotka ovat saaneet sydämeen säröjä kohtaamisista Jarmojen tai Jarmottarien kanssa. Maailma ei ole reilu vaikka sen soisi olevan.

Heh, aika mainio termi tuo JARMO:n "kiimainen pikkurouva". Aika moni Elli tuntuu olevan sellainen: kymmenen-kahdenkymmenen vuoden liiton jälkeen menopaussiaan ja kuumia aaltojaan kauhulla odottava perheenemäntä: "Tässäkö tämä elämä olikin? Miksei mulle annettu mitään. Epistä!"

Silloin on aika tehdä jotain. Tartuttava, vaikka hetkellisesti, Jarmoon ja sen Jormaan. "Carpe Diem! Anna palaa, tyttö, olet sen ansainnut!", kehoittavat naistenlehdet ja netin keskustelupalstat. Pakkohan niitä on uskoa.

Seuraukset vain hirvittävät...

Alkuperäinen kirjoittaja *JARMO*:
Onneksi Suomessa riittää näitä kiimaisia pikkurouvia. Ilman heitä olisin jäänyt ilman piparia useasti. Luojalle kiitos heistä ja siitä. että he ovat uusiutuva luonnonvara.

Ikävää vain, että että ovat valmiit uhraamaan elämänsä, perheensä ja huushollinsa irtokikkelin ja kauniiden sanojen hurmiossa ;(((

Pakko että saa huomiota ja ruokintaa huonolle itsetunnollemme!

Alkuperäinen kirjoittaja jarmon salaystävä:
Alkuperäinen kirjoittaja *JARMO*:

Pakko että saa huomiota ja ruokintaa huonolle itsetunnollemme!

Ei, vaan NAUTINTOA! Huonolla itsetunnolla ei miehiä edes saa...

Alkuperäinen kirjoittaja Mies juoruakkana??:
Kunnon mies ei juorua. Haloo. Sitä tekevät vain pahimmat juoruakat. AKAT, tajua jo.

No helposti herää ajatus, että miehet eivät edes kuluttaisi aikaa palstalla, jonka nimi on ELLIT, mutta niin vain on totuus tarua ihmeellisempää. Osa on roikkunut mukana vuosikausia...

En sekaantuisi asiaan. Miksei ihmiset hoida parisuhdeasioitaan kahden kesken?
Mun mielestä nyxä on täydellisen avuton tossu jos ei vaimoltaan kysele vaan lähtee exän puheille. Kuka exä edes välttämättä haluaa tietää entisensä elämästä yhtään mitään? En minä ainakaan. Jos mun exän nyxä tulis kyseleen jotain, toivottaisin hänet suoraan helvettiin kysymyksineen. Ei vois vähempää kiinnostaa.

Yhteistyössä