Ei kaikkea pidä hyväksyä mitä toinen on tehnyt ""aikaisemmassa elämässään"". MUTTA kaikki mitä on mennyt tekemään, siitä pitää kantaa vastuu ja kertoa toiselle kysyttäessä. Suorastaan halveksin niitä ihmisiä, joilla on ollut suunnilleen sata panoa, mutta jotka kumppanin kysyessä sanovat että niitä on ollut kolme. Panoja saa kyllä olla, mutta niistä on voitava rehellisesti kumppanilleen kertoa jos tämä haluaa tietää. Jos kumppanisi arvomaailmaan ei sata eri yhdenyönjuttua mahdu, ette ole oikeat ihmiset toisillenne. Niin yksinkertaista se on.
JOKAISELLA ON OIKEUS PÄÄTTÄÄ millaisen ihmisen kanssa haluaa olla. Ja voidakseen päättää, PITÄÄ SAADA TIETÄÄ TOTUUS. Jokainen voi elää ihan kuten haluaa, mutta on myös oltava selkärankaa kantaa vastuu teoistaan ja ymmärtää että niillä voi olla seurauksia.
En minäkään haluaisi olla miehen kanssa, joka lesoilisi sillä että on ollut jonkun avioliitossa olevan naisen huoripukki. Vaikka se olisi sitten tapahtunut kuinka ennen minua tahansa... Ja en ymmärrä miksi tällainen mies haluaisi myöskään olla minun kanssani kun en kerran voi hyväksyä häntä sellaisena kuin hän on.
Voi aivan hyvin harrastaa seksiä satojen ihmisten, koirien ja lampaiden kanssa, sen lisäksi pettää kumppaniaan, käydä huorissa, saada herpeksen jne. Mutta pitää muistaa että sellainen rajoittaa myös valikoimaa, josta mahdollisen seuraavan kumppanin voi ottaa.
Mutta eipä alkuperäinenkään järkevästi tehnyt. Tavallaan kyllä antoi exälleen opetuksen, mutta samalla teki itsestään vähintään yhtä alhaisen, joka myös ansaitsisi saada opetuksen, jos vielä löytää itselleen rakkaan naisen.... Pahaa ei kannata kostaa pahalla, on täällä maailmassa tarpeeksi pahaa jo ilman itse kunkin osuutta.