ex-salarakas vaimo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies

Vieras
Tuli muuten tuosta salarakas keskustelusta mieleen, että kun kuulin naiseni olleen nuoruudessaan varatun miehen ns. salarakas, tai kakkonen, niin tunteeni heilahtelivat oksennuksen, vastenmielisyyden ja inhon välillä tätä naista kohtaan. Lopulta päädyin pettämään häntä ja antamaan hänen maistaa omaa lääkettään pitämällä itse toista naista salarakkaana. Oli nautinnollinen tunne kun viimein jäin kiinni ja ex-naiseni, entinen salarakas ei voinut moralisoida, koska oli itse tehnyt juuri vastaavaa nuorempana. Huora kehtasi vielä aikaisemmin kehua, miten sai ukkomiehestä parhaat puolet, eikä oikeasti loukannut ketään. Taisi ottaa aika kipeää koska ilman mielenterveyslääkkeitä ei meidän erosta selvitty, sitä saa mitä tilaa...

Teit aivan oikein. On naurettavaa olettaa, että aiemmin miestä noin alentavasti kohdellut *uora-ihminen voisi muuttaa tapansa. Hetken on kaikki hyvin jonka jälkeen naaras puukottaa selkään. On parempi antaa sellaisten maistaa omaa lääkettään ennen kuin itse tuhoutuu. Tsemppiä!

Lapset, lapset...

Elämässä sattuu ja tapahtuu. Et ole yhtään ex-vaimoasi parempi ihminen!

En ymmärrä miten sinua, tai ketään, voi oksettaa se mitä vaimo/mies on tehnyt aikaisemmassa ""elämässä"". Kaikkea pitää joskus kokeilla eikä sitä tarvitse todellakaan muiden hyväksyä, mutta joku raja sentään.
Taisi liitossanne olla kyllä jotain muutakin vialla kun noin teit? Eri asia jos kävit vieraissa ""itsesi"" takia, mutta jos teit sen vain ja ainoastaan kostaaksesi vaimollesi jotain mikä ei edes sinulle kuulu, niin ajatusmaailmassasi on jotain pielessä. Tuo on siis vain minun mielipiteeni ja jokaisella olkoon omansa. Huhhuh...

""En ymmärrä miten sinua, tai ketään, voi oksettaa se mitä vaimo/mies on tehnyt aikaisemmassa ""elämässä"". Kaikkea pitää joskus kokeilla eikä sitä tarvitse todellakaan muiden hyväksyä, mutta joku raja sentään. ""

Tämä kuvastaa sinua ja sinun ajatusmaailmaasi. Olet varmaan piittamaton, itsekäs ja kylmä nainen, joka ottaa sen mitä haluaa viisveisaamatta mahdollisesti muille ihmisille aiheutuneista ongelmista. Olet juuri samanlainen itsekäs paskiainen, jota miehet kilvan käyvät panemassa tai pettävät suhteissaan. Sinä voit vain katsoa peiliin ja todeta, että tämä kaikki on sinulle aivan oikein!

Niin, et silti ole sen parempi ihminen kuin exäsikään. Alennuithan itse hänen tasolleen pettämällä ja pitämällä salarakasta... Että ihan turha hurskastella.

No saat olla tuota mieltä muutaman lauseen perusteella jos se sinusta hyvältä tuntuu. Täytyy myöntää että olen aika kyyninen ihminen joissain asioissa. Ja kyllä, otan mitä haluan mutta vain jos siitä ei ole toisille merkittavää haittaa. ""Mikä ei tapa, vahvistaa..."" Koskaan en ole ketään pettänyt enkä ollut pettämisleikissä mukana muuten kuin petettynä osapuolena. Se sattuu niin pirusti ja maailma hajoaa mutta niin sitä vaan täällä sätkitään ja paljon pahempiakin asioita voi -ja on- tapahtunut.

Jos saan sanoa sinustakin muutaman sanan näin ensivaikutelmalta, niin mielestäni olet ihminen jota kiinnostaa ylenpalttisesti muiden elämät. Haluat olla joka asiasta perillä. Olisit halunnut omistaa vaimosi kokonaan, kaikista paras tilanne olisi varmaan ollut että olisit mennyt ""korkkaamattoman"", siveysvyöllä varustetun naisen kanssa naimisiin. Vaimollasi ei olisi mielestäsi varmaan saanut olla mitään elämää ennen sinua.

En siis puolustele mitenkään exäsi tekoja, mutta ihmiset ajautuvat erilaisiin tilanteisiin. Joskus ihan huomaamatta sen kummemmin ajattelematta seurauksia.

Jonain päivänä, ellei jo nyt, vaimosi on varmasti onnellisempi ilman sinua.

Hyvää loppuelämää sinulle ja koita pärjätä kun ""tunteitasi on niin kovasti loukattu""!

En hurskastele, mutta kun kuulin vaimoni menneestä elämästä, joka ei jonkun mukaan pitäisi merkititä nykyajassa enään mitään, niin menetin luottamuksen, kunnioitukseni ja arvostukseni kyseiseen henkilöön. Suhteita saa olla menneisyydessä, mutta ilmaisena huorana oleminen ukkomiehelle ja siitä leveileminen ylittää tajuntani rajat. Miten nainen voi olla noin halpa ja yksinkertainen? Hänen tekonsa oli loukkaus minua kohtaan, koska olin hänen miehensä. En ehkä alunperin ajatellut antaa hänelle opetusta, mutta päätin alkaa elämään omaa elämääni johon kuuluivat muut naiset ja se opetuksin tuli kuin nurkan takaa...

Miettikääpäs alkuperäistä mollaavat naiset: Miten haluttua tavaraa on yhtä (tai useaa) varattua naista salaa nussiskellut mies? Ottaisitteko kumppaniksi?

Mies on helpottanut kiimaisten pikkurouvien seksuaalisia paineita ja tehnyt rouvien aviomiehistä aisankannattajia. Kiinnostaako sellainen tyyppi parisuhteeseen kanssanne? Luuletteko, että saatte pysymään uskollisena?

siis, jos aloitat suhteen esim. 50 v mieheen/naiseen, niin hänen pitäisi olla ollut yhden miehen/naisen ihminen, joka juuri eronnut tai mieluiten jäänyt leskeksi. Sitten hän olisi ""kelpo""?... haloooooooooooooo! Mitä hemmetin siveyden sipuleita/elämättömän elämän eläjiä tämä palsta on täynnä? Rakkaus on se, mikä ihmiset yhdessä pitää eli halu rakastaa toista juuri niin syntisenä, kuin hän onkaan. Voi hyvä ihme tätä ihmisen kivittämistä. Mitenköhän joukkoraiskattu nainen (esim. sodassa) pystyisi jatkamaan elämään, jos kaikki miehet ajattelisivat kuin ap? Onneksi on myös muunlaisia miehiä, jotka osaavat rakastaa sydämellä ja armolla vaikka tietäisivät ihmisen synnit ja kärsimykset.

joka häntä aidosti rakastaa. Ei gikolotkaan loppu elämää yleensä/aina gikoloina pysy vaan muuttuvat/kasvavat ihmisinä kokoajan (niinkuin muutkin ihmiset yleensä) ja jos tulevat esim. uskoon, niin voivat hyvinkin löytää itselleen hyvän elämänkumppanin loppuelämäkseen.

Ei kaikkea pidä hyväksyä mitä toinen on tehnyt ""aikaisemmassa elämässään"". MUTTA kaikki mitä on mennyt tekemään, siitä pitää kantaa vastuu ja kertoa toiselle kysyttäessä. Suorastaan halveksin niitä ihmisiä, joilla on ollut suunnilleen sata panoa, mutta jotka kumppanin kysyessä sanovat että niitä on ollut kolme. Panoja saa kyllä olla, mutta niistä on voitava rehellisesti kumppanilleen kertoa jos tämä haluaa tietää. Jos kumppanisi arvomaailmaan ei sata eri yhdenyönjuttua mahdu, ette ole oikeat ihmiset toisillenne. Niin yksinkertaista se on.

JOKAISELLA ON OIKEUS PÄÄTTÄÄ millaisen ihmisen kanssa haluaa olla. Ja voidakseen päättää, PITÄÄ SAADA TIETÄÄ TOTUUS. Jokainen voi elää ihan kuten haluaa, mutta on myös oltava selkärankaa kantaa vastuu teoistaan ja ymmärtää että niillä voi olla seurauksia.

En minäkään haluaisi olla miehen kanssa, joka lesoilisi sillä että on ollut jonkun avioliitossa olevan naisen huoripukki. Vaikka se olisi sitten tapahtunut kuinka ennen minua tahansa... Ja en ymmärrä miksi tällainen mies haluaisi myöskään olla minun kanssani kun en kerran voi hyväksyä häntä sellaisena kuin hän on.

Voi aivan hyvin harrastaa seksiä satojen ihmisten, koirien ja lampaiden kanssa, sen lisäksi pettää kumppaniaan, käydä huorissa, saada herpeksen jne. Mutta pitää muistaa että sellainen rajoittaa myös valikoimaa, josta mahdollisen seuraavan kumppanin voi ottaa.

Mutta eipä alkuperäinenkään järkevästi tehnyt. Tavallaan kyllä antoi exälleen opetuksen, mutta samalla teki itsestään vähintään yhtä alhaisen, joka myös ansaitsisi saada opetuksen, jos vielä löytää itselleen rakkaan naisen.... Pahaa ei kannata kostaa pahalla, on täällä maailmassa tarpeeksi pahaa jo ilman itse kunkin osuutta.

En hyväksy parisuhteessa pettämistä, en ole itse pettänyt enkä sellaista suunnittele tekeväni. Mutta mikäli siis ymmärsin tekstisi oikein, vaimosi on entisessä elämässään ollut jonkun salarakas? Ei seurustellessaan sinun kanssasi tai ilmeisesti kenenkään muunkaan? Hän ei ""salarakkaana"" ollessaan pettänyt sinua, vaikkakin sen sijaan ukkomies, jonka salarakas hän oli, petti vaimoaan.

Itse kerroit hankkineesi salarakkaan teidän avoiliittonne aikana eli petit vaimoasi toisen naisen kanssa. Kai nyt tunnet myös itseäsi kohtaan vähintäänkin ""oksennusta, vastenmielisyyttä ja inhoa""?! Sinun tekosihan oli pahempi, sillä itse olit parisuhteessa ja näin petit vaimoasi.

Huh huh sanon minä! Kyllä teidän avioliitossanne oli varmasti paljon muutakin vialla kuin vain joku vaimosi nuoruudessaan tekemä asia, joka ei koskettanut sinua millään tavalla... Tuskin kukaan, jolla on suhde kunnossa ja rakkaus kukoistaa, nimitä vaimoaan huoraksi.

Kyllä se asia on niinkuin sanoin. Miettikää itse jos tapaisitte ihanan miehen, menisitte naimisiin miehen kanssa ja hän olisi mitä loistavin aviomies. Sitten mies kertoisi miten on ollut linnassa lapsen hyväksikäytöstä, mutta että se olisi mennyttä ja kaikki on kärsitty ja unohdettu. Nukkuisitteko yönne hyvin?

Naiseni sai maksaa vanhoista synneistä. Kuten aikaisemmin sanoin, en aluksi tarkoittanut kostaa kostoksi, mutta siitä tuli sellainen kun minulla oli suhde toiseen naiseen. Ei meidän suhteessa mitään vikaa ollut, vaimoni vain osoittautui täysin moraalittomaksi henkilöksi ja itsekkääksi, joka ei ansainnut minua. Päätin suhteen likipitäen tuohon enkä ole kadunnut sitä. Minulla nyt uusi perhe, hän masennuksesta toipuva säälittävä tapaus. Hyvä jos tunnistan kun vastaan kävelee, mennyt niin huonoon kuntoon. Olisi kannattanut miettiä miten elämässään toimii...

Yhteistyössä