ex mies tukee minua...miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli exäni tukee minua.
olen henkisesti romuna.
hän kuuntelee minua, soittaa n.1h puheluita jutellaakseen kanssani, antaa hyviä neuvoja ja on tukena. sekä välillä myös muistelemme yhteisiä hetkiä, niille nauraen... MUTTA hän seurustelee ja kertoi että, tämä nykyinen on mustasukkainen minusta, mutta silti ei aio lopettaa yhteydenpitoa minuun... olin ihmeissäni hänen kertoessa tekevänsä yhteyden otot salaa....

seurustelustamme on 6kk....minulla on yhä tunteita häntä kohtaan ja sellainen "odottava" olo...jotenkin tuli sellainen olo että hän välittää, kun tekee yhteydenotot nykyisen mielenpahoittamisenkin uhalla...sanoi vielä että, aikoo kertoa että, soitti minulle vaikka tämä nyxä ei pidä minusta ollenkaan (en ole edes koskaan tavannut tätä ihmistä)...

mistähän tässä on kyse???

Erositte ilmeisesti exän alotteesta?

En nyt halua tuottaa pettymystä (varmaan toivot "se tahtoo sut takaisin"-tyylisiä vastauksia), mutta mulle tulee mieleen, että exässäs on vähän pelimiehen vikaa ja pitää sua nyt vähän niin ku "varalla", jos uuden kans jutusta ei tuukaan mitään... :hug: Ottaisin etäisyyttä.

Jospa hän on niin hyvä tyyppi että hän edelleen välittää sinusta ja sinä merkitset hänelle edelleen paljon? En tarkoita romanttisessa mielessä vaan ihan ystävyystasolla.

Ja kyllähän se niin menee, ettei kukaan nyksä voi kieltää yhteydenpitoa yhteenkään ex:ään, sillä ainakin minun elämässäni on mukana vielä useampi ex jollakin tapaa enkä hyväksyisi sitä, jos mies kieltäisi yhteydenpidon heihin. Joskaan en minäkään kiellä miestä pitämästä omiin exiinsä yhteyttä.

Kyllä entiset kumppanit saavat olla tärkeitä, sillä heidän kanssaan on kuitenkin tullut koettua yhtä sun toista. Minä itse ainakin jäin muutaman exän kanssa lämpimiin väleihin ja eräs ex on auttanut minua aikoinaan todella paljon, kun minulla oli vaikeaa johtuen uudesta tapailemastani miehestä joka osoittautuikin aivan sekopäiseksi. Ex hoiti tämän miehen ulos kuvioista.

Ei siihen tarvi sen kummasempaa liittyä kuin että pitää susta ystävänä. Ite oon exäni kanssa tosi hyvissä väleissä kun huomattiin että meidän suhde toimii paremmin ystäväpohjalla eikä seurusteluna.. Älä siis elättele turhia toiveita vaan ala tukeutumaan johonki muuhun jos et itse saa exää seurustelumielessä mielestäsi..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo, kyllä erosimme exän aloitteesta, mutta asiaan liittyi aika paljon vaikeuksia...välimatka mm. ja ero oli hänelle vaikea myöskin...

Siltikin. Niin kauan, kun exä seurustelee pitäisin viileämmät välit. Jos menee poikki uuden kanssa, katsokaa sitten, janottaako vanha suola. Vai onko mies sanonut että olisi valmis eroamaan sun takia?

mies sanoi keskustelevansa nykyisensä kanssa asiasta, mutta tämä nykyinen ei pidä minusta lainkaan, vaikka emme tunne tosiamme...miksi? ex kyllä sanoi että, on valmis toisen takia sitten lopettamaan yhteydenpidon minuun jos hän tätä vaatii suhteen jatkamiseksi MUTTA voidaan silti pitää yhteyttä..hiukan ristiriitaista...

emme ole puhuneet mitään mahdollisista tunteistamme, en ole kertonut että sisälläni kytee vielä liekki...ei hänkään ole puhunut mitään, mutta kun puhumme suhteemme ajoista hän kuullostaa iloiselta ja nauramme yhdessä...

kertaakaan hän ei ole sanonut että, voisi palata yhteen kanssani tai että hänellä olisi tunteita.
Kun itse tapasin yhden miehen ja juttelin tästä exän kanssa hän sanoi; että tyyppi on minulle aivan väärä....kaikista tapaamistani miehistä hän sanoo etteivät ole minun tyyppiäni....tosi asiassa sitten en kykene muiden kanssa suhteeseen, koska tunnen voimakkaasti tätä exääni kohtaan...

ap:
mies sanoi keskustelevansa nykyisensä kanssa asiasta, mutta tämä nykyinen ei pidä minusta lainkaan, vaikka emme tunne tosiamme...miksi?

No siksi, että olet ex, jonka kanssa miehellä on yhteistä menneisyyttä. Tai ehkä hän arvelee, että sulla on tunteita miestä kohtaan (niin ku ilmeisesti onkin)

ap:
ex kyllä sanoi että, on valmis toisen takia sitten lopettamaan yhteydenpidon minuun jos hän tätä vaatii suhteen jatkamiseksi MUTTA voidaan silti pitää yhteyttä..hiukan ristiriitaista...

No mun mielestä tää on just sitä pelimiestouhua. Esittää nyxälleen, ettei teil oo mitään ja sulle lupaa, et yhteydenpito jatkuu niin ku ennenkin. Haluatko oikeasti tuommosen takas??? Vois sit tulevaisuudessa olla niin päin, että tää nyksä oliskin se exä, jolle soitellaan ja lohdutellaa sulta salaa. Tykkäisitkö?! Haluisitko tutustuu paremmin, jos olis noin päin tilanne??

Vanha suola janottaa...
Älä ihmeessä suostu tuollaiseen, eihän teillä ole edes syytä olla yhteyksissä. Paitsi jos oot edelleen rakastunut häneen, niin sit suo mahdollisuus mut tietty hänen pitäs olla sinkku myös :/

mies sanoi keskustelevansa nykyisensä kanssa asiasta, mutta tämä nykyinen ei pidä minusta lainkaan, vaikka emme tunne tosiamme...miksi? ex kyllä sanoi että, on valmis toisen takia sitten lopettamaan yhteydenpidon minuun jos hän tätä vaatii suhteen jatkamiseksi MUTTA voidaan silti pitää yhteyttä..hiukan ristiriitaista...

Ei tossa oo ristiriitaa, se välittää uudestaan niin paljon että on valmis lopettaan tiiviimmät yhteydenpidot sun kaa, mutta voitte vielä kasuaalisti sillon tällön vaihtaa kuulumiset.

Ehkä sä sen mielestä oot ihan jees kaverina, ei muuta.

muutaman kuukauden olimme...hän oli täysin sielunkumppanini...itsekkin niin sanoi mutta muutamat asiat toi mutkia matkaan mm. iso välimatka....

Kuinka hyvin noin lyhyessä ajassa (pari kk) oppii toista tuntemaan? Ei mun mielestä ainakaan niin hyvin, että sielunkumppaniksi vois kutsua. Ja (tää on nyt tylyä, anteeksi) jos olis ollut "tähtiin kirjoitettu" tää juttu, niin välimatka ei olis ollut mikään este. Mulla ja mun ammoisella poikaystävällä oli aikoinaan yli 500km välimatkaa, mutta ei me silti erottu. Nyt on oltu 15 vuotta naimisissa.

Etkä missään nimessä halua meille "avata " tätä teidän tarinaa? Silti kysyt mielipidettä... No, vastaan sit, että mies tukee sua, koska se on niin ihana ja koska teidän "juttu" oli niin monimutkainen. Tämänkö halusit kuulla? :hug:

en jaksa alkaa sepustaa...halusin vaan tietää voiko miehellä olla tunteita minua kohtaan kun moista tekee...en halua kuulla mitään "mitä haluaisin kuulla" vaan haluan kuulla muiden mielipiteitä asiasta...

Yhteistyössä