Ex kiristää seksiä lasten tapaamisesta/hoidosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "turha"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"turha"

Vieras
Siis ex on tänki iltaa taas laittanu viestiä, et tekis mieli ja tuu tänne sukkikset päällä :/ tai laita ees kuvia. Kun en vastannu alko laittaa viestiä ettei hoida ( omia ) lapsia huomenna kun mulla on iltavuoro töissä.
Voi vitsi että voi ihminen olla kurjassa tilanteessa. Lapset haluaa tavata isää ja minäki haluun et tapaavat. Ja jos se ei niitä hoida kun oon töissä ni pienin joutuu olemaan pitkiä putkia tarhassa. Mut jotta tapaavat mun pitää suostua vaikka mihin ja se on nöyryyttävää.
Lisäks kerto tänään vielä, et käy mun tietsikan sivuhistorian läpi kun on täällä lasten kanssa. Juu siis tapaa niitä silleen et laittaa ne täällä nukkumaan.
Voi hemmetti :/

No huh huh!
Hommaahan joku muu hoitamaan lapsia ja unohda tuommoinen ex!
Kyllä se on pienempi paha pitää lapset päivähoidossa, kuin viedä itseltä viimeisetkin itsetunnon rippeet. Jos isä ei käsitä asiaa, se on sen murhe. Ja kelläkään ei todellakaan ole oikeutta tutkia sinun tietokonetta ym. Pidä puolesi ja järjestä elämä niin, ettet ole riippuvainen eksästäsi! Voimia sinulle, pärjäät varmasti yksinkin :)

Laita lapses vaan päiväkotiin ja kunnioita itseäsi. Mitäs sitte teet kun joskus tapaat uuden miehen? Mites sitten hoidat kuvios?
Jos jatkat tuota rataa nyt, niin hullummaksihan se vaan lähtee menemään. Voihan lapset tavata isänsä sovittuina ajankohtina. Ei tuollalailla kiristämällä!

Ota tietokoneen johto mukaasi töihin, pääset siitä vaivasta.

Miehelle voit ilmoittaa, että hänen sietäisi hävetä. Sano, että pienet lapset odottavat isää ja on häpeällistä ajatella silloin mitään muuta tai yrittää vonkua "palveluksia", se ei ole aikuisen käytöstä.

Sano suoraan, tarpeeksi selvään, mutta jätä asiattomuudet pois, niin voipi kolahtaa. Laita vaikka viesti, jos et pysty kasvotusten.

Laita lapses vaan päiväkotiin ja kunnioita itseäsi. Mitäs sitte teet kun joskus tapaat uuden miehen? Mites sitten hoidat kuvios?
Jos jatkat tuota rataa nyt, niin hullummaksihan se vaan lähtee menemään. Voihan lapset tavata isänsä sovittuina ajankohtina. Ei tuollalailla kiristämällä!

Kai tässä on sellanen kuvio, että en ikinä voi ketään edes tavata. Ja joo toinen on päiväkodissa, ei vaan tykkää siitä et pitää olla siellä yötä mun vuorojen mukaan. Ja ekaluokkalaiselle ei oo edes mitään hoitoa illalla/yöllä. :( Meillä on sovittu tapaamiset, mut isä ei oo ikinä hakenu lapsia sen luokse sovittuna päivänä. Mun luo tulee niitä katsomaan, mut haluaa aina jäädä yöksi tms. vastapalvelusta.
( Ja enneku joku kertoo, että hanki päivätyö niin juu olen kyllä etsinyt ja hakenu kaikkiin joita vaan on ollu tässä auki viimeisen parin vuoden aikana. )

Miksi hän ei vie /ota lapsia luokseen silloin kun hoitaa heitä työvuorosi aikana. Ei ole mitään järkee päästää exää enää kotiisi tonkimaan ja nauttimaan siellä mistään etuuksista. Ei siitä tollai koskaan pääse eroon!
Millainen tapaamis sopimus teillä on? Sitten kun ne sujuu ok, ilman lisämausteita, niin sittenhän iskä voi noutaa lapsensa itselleen useammin. Sikäli mikäli häntä lapset kiinnostavat, eikä vaan sun kontrolloiminen ja alistaminen.

[QUOTE="popp";22260032]Ota tietokoneen johto mukaasi töihin, pääset siitä vaivasta.

Miehelle voit ilmoittaa, että hänen sietäisi hävetä. Sano, että pienet lapset odottavat isää ja on häpeällistä ajatella silloin mitään muuta tai yrittää vonkua "palveluksia", se ei ole aikuisen käytöstä.

Sano suoraan, tarpeeksi selvään, mutta jätä asiattomuudet pois, niin voipi kolahtaa. Laita vaikka viesti, jos et pysty kasvotusten.[/QUOTE]

Ei sille kyllä kolahda. Oon sanonu ja laittanu viestilläki tosta, et sairasta odottaa seksiä omien lasten tapaamisesta, mut se kääntyy aina siihen että minussa on joku vika. Ja et kun minä otin eron niin isä ei saa olla lasten kanssa. Ja että minä vaan surffaan facebookissa jne. siis aina asian vierestä. Ja juu sivuhistoriasta tietää missä surffaan. Enkä ees missään mikä ei kestäis katselua :(

No tossahan tulikin jo vastauksia. Jepulis joo, eikä hän niitä lapsiaan niin kauan otakkaan, kun päästät luoksesi hänet.
Kurja tyyppi on. Muistelisin, että meidän kaupungissa tkaluokkalaiset saavat vielä yöhoidon tarhasta.

Miksi hän ei vie /ota lapsia luokseen silloin kun hoitaa heitä työvuorosi aikana. Ei ole mitään järkee päästää exää enää kotiisi tonkimaan ja nauttimaan siellä mistään etuuksista. Ei siitä tollai koskaan pääse eroon!
Millainen tapaamis sopimus teillä on? Sitten kun ne sujuu ok, ilman lisämausteita, niin sittenhän iskä voi noutaa lapsensa itselleen useammin. Sikäli mikäli häntä lapset kiinnostavat, eikä vaan sun kontrolloiminen ja alistaminen.

Sellanen tapaamissopimus, että isä hakee lapset itselleen joka maanantai iltapäivällä ja palauttaa illalla klo 19 omaan kotiin. Ja että saa tavata useamminki jos jaksaa. Ja että seuraavassa neuvottelussa (tää tehtii vuosi sitte) sovitaan väljemmistä tapaamisista jos kaikki menee noissa ok. Isä ei oo ikinä hakenu lapsia luokseen - ei yhtään kertaa.

Laita siihen tietokoneeseesi salasana käynnistämisen yhteyteen.
Ja sano exällesi, että jos ei halua olla lastensa kanssa lasten itsensä takia vaan siksi, että sillä varjolla lohkeaa helposti, niin voi sitten olla tapaamatta.
Ei se mitään hyvää vanhemmuutta ole, jos mokoma rotjake on lasten kanssa vain siksi, että saanti on varma.

No tossahan tulikin jo vastauksia. Jepulis joo, eikä hän niitä lapsiaan niin kauan otakkaan, kun päästät luoksesi hänet.
Kurja tyyppi on. Muistelisin, että meidän kaupungissa tkaluokkalaiset saavat vielä yöhoidon tarhasta.

Joo täällä ei saa. 31.7 saakka sinä vuonna kun menee ekalle saa yö/ilta hoitoa. 1.8 pitää pärjätä omillaan, ei oo oikeutta päivähoitoon.
Ei siis oo ollenkaan kiinnostunu hakemaan lapsia luokseen. Varmaan kun pitää ostaa sinne ruokaa jne. helpompaa mun kotona. Eikä siinä mitään muuten, mut toi seksillä kiristäminen on alkanu tuntuu tosi pahalta.
Just tossa laitto illalla viestii et tuu kun tekee mieli tai laita ees kuvia itsestäsi sukkahousuissa. Kun en vastannu ni alko tulla viestii, että selvä hoida itse lapses huomenna.

Tapaamissopimuksestanne päätellen hällä on mielenterveyongelmia vai?
Kannatais ottaa lastenvalvojaan yhteyttä tai sinne missä asioista olette sopineet.
Mä itse sanoisin viranomaisille ihan suoraan kuinka tapaamiset ovat sujuneet ja millä ehdoilla.
Eipä tuo ole lapsillekkaan huväksi, että isä tapaa heitä vaan sun varjollas.

Laita siihen tietokoneeseesi salasana käynnistämisen yhteyteen.
Ja sano exällesi, että jos ei halua olla lastensa kanssa lasten itsensä takia vaan siksi, että sillä varjolla lohkeaa helposti, niin voi sitten olla tapaamatta.
Ei se mitään hyvää vanhemmuutta ole, jos mokoma rotjake on lasten kanssa vain siksi, että saanti on varma.

Joo toi salasana olis kyllä hyvä. Harmittaa vaan tollanen yksityisyyden loukkaaminen. Eikä mun koneella oo mitään salattavaa. Se vaan kuvittelee et facebook on joku seksiseuran etsimispaikka tjtn. lupas kertoo päiväkodissa että mulle tietokone on häntä tärkeämpi ja joo tässä kun näitä lukee kirjoitettuna niin aika outo tilanne taitaa meillä olla.

Tapaamissopimuksestanne päätellen hällä on mielenterveyongelmia vai?
Kannatais ottaa lastenvalvojaan yhteyttä tai sinne missä asioista olette sopineet.
Mä itse sanoisin viranomaisille ihan suoraan kuinka tapaamiset ovat sujuneet ja millä ehdoilla.
Eipä tuo ole lapsillekkaan huväksi, että isä tapaa heitä vaan sun varjollas.

Joo ja sen lisäksi vakava somaattinen sairaus joka lisäsi/pahensi tota mt-puolen ongelmaa. Voi vitsi mikä tilanne.
Viimeeksi alko ihan ihme juttuja siellä lasten valvojalla suoltamaan. Et minä oon ollu vuonna nakki kännissä ja se vaikuttaa lasten hoitoon jne. että ei jaksaisi sellastakaan ihme soopa... Ja siis minä en todellakaan juopottele. Ja hoidan elämäni ihan kunnolla.

Exäx kuvittelee, että ootte vieläkin ari. Sen kannattas hankkia ittelleen elämä.
Mut karista sä se kans kintereiltäs. Jos exäx sen tekee, et ei tapaa sit hetkeen lapsiaa, niin siinä ainakin näät sen rakkauden lapsiinne. Voipi olla, että jonkun ajan kuluttua alkaakin tapaamiset isän ja lasten kanssa sujua. Toivotaan ainakin niin. Jos/kun otat yhteyttä tapaamisista, niin kysäses että onko siellä mitään tietoo koululaisen yksin yöpymisestä ja illoista.
Onko sulla ketään sukulaisia, jokka vois koululaista katsoa kun oot yön tai illan töissä?

Voi ei miten ahdistavalta kuulostaa. Oisko ketään joka vois muksuja kattoa kun olet töissä??
Tosi inhottavaa.. Kerro lastenvalvojalle mikä tilanne, voisko sieltä saada sit apua jotenki..

Sähän voit pyytä lastenvalvojalle itselles ajan, että voit käydä juttelemassa. Tai vaikka soittaa hälle ensin. Tapaamisasiat voidaan sopia myös niin valvojan luona, että vanhemmat käyvät siellä erikseen.

Joo kyllä mulla löytyy joku hoitamaan koululaista aina silloin tällöin. Ainut vaan että niitä iltoja on joka viikko vaihteleva määrä niin tosi hankala velvottaa ketään hoitamaan. Mut pitääpä kysyä siltä lastenvalvojalta mitä tässä tekis. Oon jo perheneuvolaaki ajatellu, et jostaa sais apua. Ja KYLLÄ alkaa olla tosi ahdistava tilanne. Varsinki tollanen tuntikausia jatkuva seksiruinaus alkaa mennä överiksi.

Sähän voit pyytä lastenvalvojalle itselles ajan, että voit käydä juttelemassa. Tai vaikka soittaa hälle ensin. Tapaamisasiat voidaan sopia myös niin valvojan luona, että vanhemmat käyvät siellä erikseen.

Joo varmaan olis helpointa käydä siellä yksin. Tosin sitte jos en oo paikalla ni se kertoo siellä varmaan tuhat ja yksi tarinaa vaikka mistä. Siltä ihan takuulla onnistuu. On jo nimittäin kerran pyyhkässy sinne satuilemaan. Lastenvalvoja kerto, et oli käyny siellä tätä tapaamassa. Mut mulle äijä väitti, et se lastenvalvoja valehtelee ettei oo siellä käyny ollenkaan. Mulle ei ihan sitte auennu mikä oli sen käynnin syy. Mut varmaan mun mustamaalaus vois kuvitella. Apua kun en jaksais millään tätä. Tää ei lopu ikinä. Muutin eron jälkeen toiseen kaupunkiinki 400km matkaa mut tää tuli perässä :/

Kiitos kaikille näkökulmista. Ongelman näkee paremmin kun sitä katsoo ulkopuolelta ja palsta tarjoaa siihen mahdollisuuden kera hyvien (ja joskus vähemmän hyvinen ) neuvojen. Paska tilanne :/ mut kyllä tää tästä.
Kiitos siis kaikille :)

Muutti perässä :-O Joudut varmaan taisteleen nyt oikeuksistas ja vaikeeta tulee ehkä oleen, mutta kyl se sit palkitaan. Seksillä kiristäminenhän on myös rangaistava teko. Laita hälle viesti, että maanatain lastenhoito on järjestynyt muulla tavoin ja puhelin äänettömälle. Ilmoita jossain vaiheessa, että tapaamiset hänen luonaa jatkossa ja seksipalvelut on slut! Otat yhteyttä lastenvalvojaan ja käynnistät asiat sitä kautta ja et kerro exälles valvojasta mitään, tai se ehättää sinne ennen sua kikkaileen jotain.
Luultavasti se keksii myös muita mukavia temppuja. Voi alkaa seikkaileen teitin nurkilla ja tekeen yllärikäyntejä. Mut pysy kylmänä ja laita ovi kii, jos oikeesti haluat siitä eroon.
Kieliihän sekin jo paljon, että hän on teitin perässä sinne muuttanut ja silti ei ota lapsia luokseen, että jotain muita intressejä hänen muutolleen ollut.

Yhteistyössä