Ä
äippänen
Vieras
Pitää tänne kiukutella kun ei lapsia voi rasittaa eikä oikeestaan ketään muutakaan. Ex:llä alko ongelmia jotka isoin syy eroon. On ihan kiva tyyppi jos vaan kykenee olemaan selvinpäin, no toki kaikki juhlat viettää ei selvänä ja tietty myös isäinpäivän näköjään. Laitoin jo aamusta viestiä et et jos haluaa niin voi tulla vaikka yöksi että saa viettää lasten kanssa isän päivän jo heti aamusta ni alko tossa et ei vielä voi tulla kun kattoo peliä ja kohta että voi kun tuli tota kaljaaki ostettua että ei nyt taidakkaan voida tulla.
Sitte oli ilmeisesti kaljat loppunu ni alkaa laittaa viestii että nyt sitte vois tulla :headwall: fuck *+12434'''***** s*tnaanaa kun sieppaa tollanen paskakasa. Ja sitte vielä syytteli päälle että olen SIIS MINÄ olen pilannu hänen isäinpäivän :headwall: aaaarrrrrggghhhhhhhhhhfdsdffsddsfsfdsf kun ottaa kupolii.
Kiitos kun sain vähän huutaa, lapset nukkuu ni täällä ei voi kiekua.
Sitte oli ilmeisesti kaljat loppunu ni alkaa laittaa viestii että nyt sitte vois tulla :headwall: fuck *+12434'''***** s*tnaanaa kun sieppaa tollanen paskakasa. Ja sitte vielä syytteli päälle että olen SIIS MINÄ olen pilannu hänen isäinpäivän :headwall: aaaarrrrrggghhhhhhhhhhfdsdffsddsfsfdsf kun ottaa kupolii.
Kiitos kun sain vähän huutaa, lapset nukkuu ni täällä ei voi kiekua.