Hiukan menee hermot... (sisältää narinaa ja valitusta)

alastulossa mättää

Tunnettu jäsen
07.10.2009
10 776
1 556
113
Tää on aika pitkä juttu, mut mä koitan tuoda lyhyesti kaikki esille tästä, jos ette ymmärrä nii heitelkää lisäkysymyksiä...

Meil on töissä siis huono ilmapiiri ja kun joku on poissa nii esimies ite ottaa esille aina asian ja puhuu poissaolijoista sillä sävyllä, että kaikki kusettaa, kertoo ihan syyt ja kaikki miks kukakin on pois.. (joo, laitonta ja tehty valitus tästä) Nyt sitte viime keskiviikkona mä vedin auton mettään työmatkalla, kun oli liukasta, olin sen päivän töissä, mut kävin kuitenkin terkkarilla, joka kirjotti saikkua päivän, kun selkä kipuili. Sit perjantaina kävin lääkärillä, kun en pystyny kunnolla käveleen, saati istumaan tai muutakaan, kun kivut oli niin kovat. Kävin töissä viemässä saikkulapun (viikko saikkua). Esimies oli niin mielinkielin ja ymmärtäväinen, että juu hyvä kun parantelet itses yms.

Tänään oli mun työkaveri kysyny sitte esimieheltä, kun meillä on perjantaina "illanistujaiset", että mihis mun nimi sitte laitetaan, niin tää esimies oli todennut hälle: Ei kait se nyt sinne tuu, ku ei se pysty autossa sen vertaa istumaan, et ajais tänne, niin miten se sinne sit pystyis ajamaan..... Kaveri oli vaan todennut, että kait se nyt syömään voi tulla, mut ei kait sitte.

Mä en kyllä ollutkaan menossa, just sen vuoksi, että tiedän mikä haloo siitä nousis ku oon saikulla, mutta tuo vastaus nyt kiukuttaa mua aika valtavasti. Mun toimenkuvaan kuuluu töissä autolla ajelu n. 10km säteellä edes takasin ja maitolaatikoiden (20kg) kantaminen+ kahvitusten ja ruokalaatikoiden kantaminen. Muut toimenkuvat meillä töissä on ihan normaalia keittiötyötä, eli siis nostelua ja kiertoliikettä selälle tulis sielläkin, mikä on ehdottomasti kielletty. Mitä tää mun esimies sitte oikeen kuvittelee, että mä tekisin siellä töissä? Istuskelisin jossain nurkassa ja sit ku selkä särkee tarpeeks niin makoilisin siellä vai?

Alkaa oikeesti mennä maku koko työpaikasta. Kiitos ku sain purkaa tän tänne!

Yhteistyössä