Menee hermot!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Pojat kaatoi koirien vedet 5 kertaa lattialle ja levitti ne sitte ympäriinsä. Viimesellä kerralla sitte mun hermot petti ja aloin itkemään, ja sitte pojat itki ja huusi, että äiti älä itke. Siinä oli sitte meteliä kerrakseen :/ täs on taas niin stressi kasautunu, ku noita synttäreitä on järjestetty. Suurin stressi tulee kyllä ukon työstä, ku töihin soitetaan 15min ennen ku sielä pitää olla. Mitään ei voi suunnitella, ku ei tiedä koska se lähtee ja tulee. Sitte vielä mieltä kaihertaa tämä vuoden kestäny vauvan yritys. Vois jossain vaiheessa opetella olemaan stressaamatta jokaista asiaa ja antaa kämpän olla kaaoksessa... Tuntuu, että kuljen koko ajan siivoamassa rätti kourassa, enkä pysty puunaamista lopettamaan :| Kai täs on jo pää sekoamassa....

Hellitä vähän. Anna välillä olla se kaaos siellä kämpässä. Tekee ihmeitä, kun ei koko ajan jaksa juosta. Ehkä se tärppäyskin sattuis paremmin, jos sä et stressais niin kovasti. Otahan ihan iisisti vaan. :hug:
Ja voisko ne koirien vedet vaikka välillä nostaa ylös niin etteivät muksut pääse niitä kaatamaan. :)

Juu, nostin kupin ylös. Kuinka nuo jaksaakin koko ajan tehä tuommosta ja ne nyt täyttää 3. Luulis, että jo vähä kuuntelisivat, mutta ku ei. Löytyis ny töitä, niin ei olis vaan tätä kotona pyörimistä.

Kertokaapas ny kuinka mä saan nämä jollainlailla tottelemaan. Kaikkea on koitettu. Jäähyllä ei pysy. Semmoset "käyttäytymistaulut" on käytössä.... Mulla alkaa kyllä keinot loppua. Vaikka pihallakin ollaan yleensä joka päivä pitkälti yli par tuntia, niin se melkeen vaan pahentaa tätä menoa. Illalla nukahtaminen kestää 1,5h, kun auotaan ovea, pissattaa, kakkattaa, on peitto likanen, tyyny likanen ja sitte otetaan pussilakanaa ja tyynynliinaa pois... *huoh*

No meillä oli just toi 3v aika tytön kanssa samanlaista. Se oli suoraan sanottuna yhtä h.elvettiä :whistle: En osannut kuvitella et lapsi voi olla niin kauhea. Teki piruutta, ei totellut mitään, riehui, rellesti, tuntui että koko sen elämänsisältö oli kaikenlainen kiusanteko ja räyhääminen. Olin varma et se kärsii pahoista käytösongelmista ja et mä olen totaalisen epäonnistunut äitinä. Nukkumaan meno oli myös yhtä h.elvettiä kun tyttö pompotti mua edes takas ja lopulta olin itsekin niin piipussa et huudettiin pää punaisena kumpikin.
Sit mä vaan lopetin sen iltaisin passaamisen, alle viikon se tyttö huus siellä sängyssä mut mä vaan aina ilmoitin toisesta huoneesta et ei äiti tule enää, nyt nukutaan. Sitten lopulta uskoi ja iltatoimet alkoi sujua kuin tanssi, voi sitä tunnetta :heart: Mun neuvo on siis se et älä passaa. Ne on 3v jo, ei ne siihen kuole et tulee vähän paha mieli...

Ja se muu ränttälöinti menee omalla ajallaan ohitse. Oot vaan kovana ja kannat sinne jäähylle ja pidät tarvittaessa paikallaan. Myös sanktiona voi ihan hyvin käyttää kivojen juttujen eväystä esim. ulkoa sisälle, ei puistoon tänään jne.

Jos olis niin iso kämppä, että sais molemmille omat huoneet, niin nukahtaminenkin varmaan onnistuis. Nyt ku ne sielä sitte yhessä keksii kaikenlaista. Vuorotellen huutaa jotain. Tosi ihanaa, ku itte on minuutin vessassa, niin on levitetty kaikki cd:t ympäri lattioita ja tyhjennetty kaappeja... Siinä kyllä hymy hyytyy |O

Yhteistyössä