EX-KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenet!

Täällähän on roppakaupalla hyviä ultrauutisia. Onnittelut niistä!

Pitäis tässä lähteä shoppailureissulle pikkumiehen kanssa. Ensin kylläkin ruokaostokset paikallisessa Supermarketissa.
Shoppailemassa käyn aina vasta silloin kun on ihan pakko. Se tietääkin aina melkoista rahanmenoa :-) Nytkin pitää ostaa kaikille lapsille keväiset ulkovaatteet, jotain kenkiä&saappaita ja tietysti muitakin kevätvaatteita. Nyt on kovasti harkinnassa, että pitäiskö itselle katsoa jotain äippähousuja. Toisaalta ei vielä viitsisi, kun viikkoja on näin vähän. Mutta tiedän, että töissä en kovin kauaa pärjää enää vanhoissa housuissa. Vielä menee farkutkin ihan hyvin jalkaan, mutta se tilanne muuttuu niin nopsaan. Ja mulla aina alussa kasvanu vatsa nopsasti, vaikka sitten loppumetreillä olenkin ollu pieni.
Ja pitäisi löytää joku reilun kokoinen vaalea puuvillaneuletakki tms., joka toimii vatsanpeittokaapuna :-D

Mutta nyt pitää tosiaan kiitäää. Palaillaan!

Tehis rv 9+2

Huomenta
Ai vitsi kun on ihania kuulumisia täällä. Hymy nousee kasvoille teidän kaikien puoesta. Kun itse tietää ja muistaa saman tunteen niin hyvin.
Mulla kans tuntui ekat liikkeet 16-17 viikoilla, mutta vieläkään eivät päivittäin tunnu. Tai tuntuu korkeintaan kerran ja sit saa mietiä et oliko vaiko eikö ollu =)
viikonlopun aikana on ollut alamaha todella herkkä, en tiedä johtuisiko siitä kun avon kanssa sekstattiin ja olin alla asennossa peppu ylhäällä niin tuntui kohtu/maha heilahtavan ylöspäineli rintoja kohti, ja sitten se olikin jonkin ajan kuluttua kipeä. nyt ei juurikaan enää tunnu kipeältä, mutta jää moiset asennot sitten synnytyksen jälkeen uudelleen kokeiltavaksi... ;) tai sitten ne siteet vaan vähä venähti... tiedä häntä.

Tämän viikon sain töistäkin hieman helpotusta, kun eräs jäi lomalle. sunnuntaina vasta seuraavan kerran rappuja enemmissä määrin =) sitten taas ens viikko katsotaan erikseen et mitenkä saatas käännettyä ja väännettyä mulle sopivaksi.. Johan se lääkärikin voisi pikkuhiljaa sitä lomaa kirjoitella kun ottaa huomioon että pian mennään puolessa välin ja massu kasvaa sitä vauhtia että...
Tehotyttö, palkitsehan itseäsikin jollain, kun kerta shoppailemaan olette menossa =)

Mervi 19+2

Hyvät huomenet minultakin!

Täällähän oli tosiaan aivan upeita ja mahtavia uutisia! Onnittelut Ässälle, Kirpulle ja Hopulle.

Minä odotan ultraa kuin kuuta nousevaa kun minulla on samanlaista epäuskoa tämän raskauden suhteen kuin teillä muillakin. Huomenna on neuvola ja kait sitä voisi pyytää yrittämään edes sydänäänten kuuntelemista. Mulla on noita vatsapeitteitä kertynyt aika mukavasti, joten hyvin epätodennäköistä se on että ne kuuluisivat. Tyttöä odottaessa ne saatiin vilahtamaan dopplerin näytöllä, mutta eivät kuuluneet kuitenkaan. Sekin jo helpotti oloa.

Bellamariia oli huolestunut liikkeiden vähyydestä. Älä huoli, vauveli on vielä niin pieni että se pystyy kaivautumaan jonnekin kohdun uumeniin, jolloin liikkeet eivät tunnu selvinä. Kaikki on varmasti ok!

Mitkäs on maman fiilikset tänään? Mulle meinasi kans iskeä paniikki eilen kun rupesin oikein tutkailemaan oireitani. Tuskailin sit miehelle että ultraankin on pitkä aika, miten jaksan odottaa. Hän yritti rauhoitella että kyllä kaikki on kunnossa ja maltat varmasti odottaa... niinpä. Helpommin sanottu kuin tehty. Yöllä näin sitten vielä unta että yritettiin harrastaa seksiä miehen kanssa ja lopputuloksena oli kauheat kivut ja hirveästi verta. Oli todella todentuntuinen uni ja havahduin hereille. Inhottavan olon se jätti.
Toivottavasti sinulla mama on kaikki okei ja fiilikset edelleen luottavaiset!!

Sämpy oli käynyt täällä pääkaupunkiseudulla shoppaamassa oikein urakalla. Kiva juttu! Meiltä jää tuo väliin kun on esikoisesta kaikki vielä tallessa.
Siitä tulikin mieleen pieni galluppi toista tai kolmatta jne odottaville: meinaatteko ottaa äippäpakkauksen?
Itse ajattelin että ottaisin pakkauksen, riippuen hieman sen tän vuotisesta sisällöstä. 140 eurolla ei kuitenkaan saa oikein juuri mitään ja äippäpakkauksesta jää sitten kivoja muistoja lapsille. Meillä on esimerkiksi tytöllä käytössä miehen äippäpakkauksessa ollut pyyhe.

Mervillä oli hyvät nla-kuulumiset. Hienoa! Ja tiedät sukupuolen, voih. Tulee varmasti jänniä tilanteita koska kaikki tulevat sitä utelemaan. Me tiedettiin viimeksi, mutta ei kerrottu kuin ihan läheisimmille. Muille sanottiin että tiedetään että mikä on arvio sukupuolesta, mutta muille se jää sitten nähtäväksi että kumpi tulee. Suurin osa veikkasi että meille tulee poika ja kun en kieltänyt sitä mitenkään niin olivat aivan varmoja siitä että on poika. Hih, tyttöhän sieltä tuli ja 4D-ultran arvio piti siis paikkansa.

Kertyneistä kiloista vielä vähän marmatusta... nimittäin kävin vaa'alla kotona kun huomenna se on kuitenkin neuvolassa edessä. KÄÄK, sanon minä. Tämä muija on sitten salakavalasti kerryttänyt kiloja tässä syksyn aikana ja painaa tällä hetkellä suunnilleen saman verran kuin mitä painoi viimeisilläni raskaana. APUAAAAA! Nyt meni sitten sokerit ja vaalea leipä pannaan, rasvaisimmat ruuat jätän myös suosiolla väliin. Huoh. Tänään meinasin yrittää pitkän tauon jälkeen käydä jumpassa, saapi nähdä miten sitä jaksaa. Mä en selviä tästä raskaudesta saati sitten synnytyksestä hengissä ellen ala tehdä itselleni jotain.

Mariia kävi moikkaamassa, kivaa. Ihanaa vauva-arkea teille! Neitikin on jo 10 viikkoa vanha. Hui miten se aika meneekin nopsaa.

Onko muuten Maaria jo jäänyt mammikselle? Montaa päivää sulla ei ainakaan enää ole töitä jäljellä. Samoin on Sämpylläkin varmaan jo aamukampa käytössään. =)

Tehikselle ihanaa shoppailupäivää. Samat suunnitelmat on minullakin viikonlopulle. Tosin äippähousuja ei tarvitse hankkia kun olen niissä kulkenut jo useamman viikon... heh.

Aamulla oli tehokas herääminen kun piti heti sängystä hyökätä kylppäriin pesulle ja yrittää pyydystää tuon 1,7 v:n pissa purkkiin kontrollinäytettä varten. Yritin kovasti tehdä alapesun ennen näyttöön ottoa, mutta liekö lämmin vesi sitten avannut hanat ja lennosta piti napata näyte purkkiin. =) Huvittavan näköistä sähellystä joka tyttöä hieman häkellytti. Toivotaan että näyte olisi tarpeeksi puhdas ettei jouduta illalla menemään lääkärikeskukseen uutta näytettä antamaan. Ennen kaikkea toivon ettei siellä näkyisi mitään bakteereja niin voisimme taas lukea tyttelin terveiden kirjoihin. Kiitos muuten kaikille paranemistoivotuksista! Tänään tytteli lähti jo innoissaan hoitotädille, on tainnut olla ikävä leikkikavereita.

Aurinkoista ja kaunista kevätpäivää teille kaikille!

Jazz rv 10+1

Oltiinkin Mervin kanssa samaan aikaan linjoilla. =) Hyvä homma että on helpotusta työkuvioihin tiedossa, ainakin hetkeksi. Toivotaan että saat pian myös pysyvämmän järjestelyn lekurin avulla aikaiseksi.
Tuo sekstaaminen on kyllä mielenkiintoista, varsinkin loppuraskaudesta. Kyllähän se kohtu jo noilla viikoilla on jo aika iso, joten ihan hyvin voi olla kiinnikkeet tms. jotka siellä vähän kipuilevat. Yleensä sitä vissiin suositellaan lusikka-asentoa, kyljellään mies takana. Sitä sitten seuraavaksi kokeilemaan! ;)

No myö nyt on testailtu vähä yhtä sun toista, et sen puoleen ei oo huolta.... jättää vaan suosiolla kaikki väliin mikä vähääkään arveluttaa..tai on ikävää. ettei tarvi kipuilla sen takia. =)

Hei! Jazz. Nyt palas oireet, aivan tajuttoman huono olo, joudun jättämään työt tältäpäivältä kesken, tai arvaavat pian vaivan:) Mulla ultra 22.3. Minä olen yrittänyt ajatella että kävi miten kävi, olen ainakin parhaani tehnyt. vieläkään ei tunnu siltä että vois onnistua:((
Onnea hyvistä ultra kuulumisista Ässä, Kirppu ja Hoppu, meniköhän oikein...
Ei, nyt on lähdettävä kun ei enää pysty edes kirjottamaan... Heiiii

Huoh, shoppailureissu tehty. Olisi mennyt enemmänkin aikaa, mutta poitsu nukahti istualleen ostoskärryissä :-) Täytyy varmaan tehdä vielä uusi reissu ennen töiden alkua.
Monta sataa euroa sain menemään, muttei itselle oikeastaan yhtikäs mitään. Näin se aina menee! Yhden Benettonin trikoopaidan nappasin itsellekin, kun lapsillekin ostin sellaset. Nyt meillä on kaikilla samanlaiset, mutta eri väriset ;-) Eikä tehnyt yhtään mieli sinne äitiysvaateosastolle mennä vielä hiplailemaan. Tuntuis ihan hassulta, kun olen vielä ihan "laiheliini".

Vai meinaa se välillä epäusko iskeä tuon raskauden kanssa? :-)
Täytyy sanoa, että aikas oireettomana tässä itsekin olen, mutta olen ihan luottavaisin mielin. Tämä ei mitenkään eroa aikaisemmista, joita sentään on jo kolme takana. Jotenkin oireettomuudesta huolimatta on sellainen olo, että vahvasti raskaana ollaan. On vaan sellainen raskas olo :-D

Jazz kyseli pakkauksesta. Minä en oikein vielä ole osannut päättää, eikä toisaalta ole vielä kiirekään... Kaikista kolmesta olen ottanut pakkauksen. Kun tosiaan olen laiska shoppailija, niin on kiva, että sitä uutta vaatetta tulee helposti :-) Ja tosiaan sillä rahalla kun ei juurikaan tee mitään. Toisaalta ei kyllä tarvittais esim. neljättä makuupussia. Vaatteitakin alkaa olla kyllä melkoisesti ja ystävät&sukulaiset niitä tuo taas lisää. Että harkinnassa on kyllä, mitä tällä kertaa kantsis tehdä. Jos kuitenkin ottais sen rahan ja hankkis sillä sitten vaikka ne kaksosrattaat.

Vai on se Jazz meinannu vaa'alle pyörtyä :-) Nyt vaan terveellistä ruokavaliota, niin jospa se paino ei hirveästi nousisikaan enää. Kummasti sitä tottuu siihen sokerittomaan ruokavalioonkin, vaikka minä ainakin ensin gynelle syksyllä tokaisin, että et oo tosissas, minäkö sokerittomalle??? :-/

Nyt pitää mennä purkamaan nuo kaikki kassit ja pussit, niin pääsee lapsille kohta esittelemään tuliaisia.

Tehis rv 9+2

Tänään iski tajuntaan, että töitäkään ei ole enää jäljellä kuin vajaa kuukausi! Tänään sain opastaa sijaistani työjuttuihin, tuntuipa kummalliselta! Pakko kai se on kohta alkaa käsittämään, että kyl sieltä joku taitaa olla tulossa ja mammalomalle on jäätävä.

Babylla on jotenkin tosi aktiivinen kausi menossa, potkuja ja muita hiplailuja tuntuu tosi tiheään, varsinkin just kun pitäis koittaa nukkua. Klo 22-24 on melkoista myskettä =) Mutta hyvä niin.

Yhteistyössä