Huoh, shoppailureissu tehty. Olisi mennyt enemmänkin aikaa, mutta poitsu nukahti istualleen ostoskärryissä

Täytyy varmaan tehdä vielä uusi reissu ennen töiden alkua.
Monta sataa euroa sain menemään, muttei itselle oikeastaan yhtikäs mitään. Näin se aina menee! Yhden Benettonin trikoopaidan nappasin itsellekin, kun lapsillekin ostin sellaset. Nyt meillä on kaikilla samanlaiset, mutta eri väriset ;-) Eikä tehnyt yhtään mieli sinne äitiysvaateosastolle mennä vielä hiplailemaan. Tuntuis ihan hassulta, kun olen vielä ihan "laiheliini".
Vai meinaa se välillä epäusko iskeä tuon raskauden kanssa?
Täytyy sanoa, että aikas oireettomana tässä itsekin olen, mutta olen ihan luottavaisin mielin. Tämä ei mitenkään eroa aikaisemmista, joita sentään on jo kolme takana. Jotenkin oireettomuudesta huolimatta on sellainen olo, että vahvasti raskaana ollaan. On vaan sellainen raskas olo :-D
Jazz kyseli pakkauksesta. Minä en oikein vielä ole osannut päättää, eikä toisaalta ole vielä kiirekään... Kaikista kolmesta olen ottanut pakkauksen. Kun tosiaan olen laiska shoppailija, niin on kiva, että sitä uutta vaatetta tulee helposti

Ja tosiaan sillä rahalla kun ei juurikaan tee mitään. Toisaalta ei kyllä tarvittais esim. neljättä makuupussia. Vaatteitakin alkaa olla kyllä melkoisesti ja ystävät&sukulaiset niitä tuo taas lisää. Että harkinnassa on kyllä, mitä tällä kertaa kantsis tehdä. Jos kuitenkin ottais sen rahan ja hankkis sillä sitten vaikka ne kaksosrattaat.
Vai on se Jazz meinannu vaa'alle pyörtyä

Nyt vaan terveellistä ruokavaliota, niin jospa se paino ei hirveästi nousisikaan enää. Kummasti sitä tottuu siihen sokerittomaan ruokavalioonkin, vaikka minä ainakin ensin gynelle syksyllä tokaisin, että et oo tosissas, minäkö sokerittomalle??? :-/
Nyt pitää mennä purkamaan nuo kaikki kassit ja pussit, niin pääsee lapsille kohta esittelemään tuliaisia.
Tehis rv 9+2