E
Epeli ejk
Vieras
Heipä hei ystäväiset! Täällä ollaan vielä yhtenä kappaleena, taitaa olla 38+6 tänään. Välillä supistelee ja kerran yöllä ajattelin jo että alanko kellottamaan, mutta sitten nukahdin taas ja tilanne ohi. Vauva on laskeutunut ja kiinnittynyt mallikkaasti, kohdunsuukin lyhentynyt niin kuin pitääkin. Lääkäri totesi ettei varmaankaan mene ainakaan paljoa yliajallle. Itsellä vaan meinaa välillä loppua usko - onko minuun unohdettu ohjelmoida se synnytyksen käynnistyminen
No, päivä kerrallaan niinkuin tähänkin asti on pitänyt mennä. Onneksi vointi on edelleen ihan hyvä, mieli vaan malttamaton!
Sori kun oon aina niin huono kommentoimaan teidän toisten juttuja. Kyllä teidän kaikkien tilanteet on enemmän tai vähemmän selvillä ja olen hengessä tiiviisti mukana. Välillä käyn lukemassa haavelijoiden puolella Kermejen juttuja tippa silmässä. Matka sieltä tänne odotuksen loppumetreille tuntuu kuitenkin niin hirmu lyhyeltä ja toisaalta ihan mahdottoman pitkältä.
Ohoh menipä herkäksi
) Aurinkoista talvipäivää ja hyviä vointeja kaikille!
Sori kun oon aina niin huono kommentoimaan teidän toisten juttuja. Kyllä teidän kaikkien tilanteet on enemmän tai vähemmän selvillä ja olen hengessä tiiviisti mukana. Välillä käyn lukemassa haavelijoiden puolella Kermejen juttuja tippa silmässä. Matka sieltä tänne odotuksen loppumetreille tuntuu kuitenkin niin hirmu lyhyeltä ja toisaalta ihan mahdottoman pitkältä.
Ohoh menipä herkäksi