Iltaa pitkästä aikaa täältäkin suunnalta!
Pikku2:lle lämpöisiä ajatuksia, olen kovasti pahoillani. Olen sitä mieltä, että katkeruudella ei voiteta yhtään mitään, niin suloiselta kuin se kosto joskus voikin tuntua. Toivon sinulle ja lapsillesi voimia selvitä tästä niin ehjin nahoin, kuin ylipäänsä mahdollista. Kaikkea hyvää.
Tiuhtilla on ihan huimat viikot jo kasassa, aivan mahtavaa! Onnittelut myöskin jälkikäteen niistä ekoista potkuista, jotka tunsit
Kirpulla vaikuttaa hyvältä, upea juttu. Olet kyllä todellakin helposti raskautuvaa tyyppiä!
Senoran N jo sanoja latelee! Kyllä se "äidin" kuuleminen on niin suloista... Joko saitte pulkan hommattua?
Toivottavasti tosiaan Gian A ei olisi ainakaan kovasti allerginen! Antoisaa neuvolareissua toivotan teille.
Katzulle onnittelut loppusuoralla olevasta vessarempasta! Hienot mitat M:llä.
Jazzille ja Niksulle antoisaa työelämää! Nauttikaahan siitä euromäärästä, joka rapsahtaa säännöllisesti tilille

Ei voi kun nauraa tälle kotihoidon"tuelle"... Ja toivottavasti Jazzin lasten päivähoitokuviot ratkeaa parhain päin.
Kaikille muillekin nimeltä mainitsemattajääneille heippauksia ja terkkuja. Tehis siloitti niin hienosti tämän tien, että nyt oli himpun helpompaa saada jotain kirjoitettua. Useasti kun olen jo jonkun sanan kirjoittanutkin, ja sitten vetänyt takaisin. Käyn lähes joka päivä palstan kuulumiset lukemassa, mutta jokin on pitänyt ääneni painuksissa.. Olen niin ikään samaa mieltä, jota olen aikaisemminkin sanonut olevani, että musta tuntuu, ettei mulla ole enää mitään annettavaa tänne, jos on koskaan ollutkaan. Samoiten en koe saavani tästä enää sitä, mitä joskus sain, mikä nyt onkin ihan ymmärrettävää, koska elämäntilanne on muuttunut sitten alkuaikojen, kiitos sille, kenelle se sitten ikinä kuuluukaan. (Upea lauserakenne muuten, eikö!) SILTI, mielelläni luen edelleenkin kaikkien kuulumisia, enkä varmastikaan tästä vielä toviin pääse kokonaan eroon. Onhan mun päästävä vielä fiilistelemään teen ykkösien aikaan sitä vuoden takaistakin tunnelmaa

(Niistä ykkösistä puheenollen, järjestelyt on jo kovassa vauhdissa!)
En käy nyt ketään varsinaisesti kiittelemään, enkä hyvästelemään. Voipi olla, että olen täällä heti huomenna länkyttämässä aikani kuluksi

Mutta, toivottelen kuitenkin varmuuden vuoksi jo mukavaa joulunalusaikaa kaikille ja onnea tulevalle vuodelle.
Olen saanut täältä hyviä ystäviä, kiitos teille, tiedätte kyllä itse keitä tarkoitan

Pidetään yhteyttä jatkossakin!
Ja loppuun sitten vähän omiakin kuulumisia. Tosiaan teen ykkösiä täällä kohta juhlitaan, kyllä on jo melkein valmiiksi tippa linssissä. Mun vauvasta on tullut niiiin iso poika! On tuokin vaan niin ihana pakkaus, vaikka omaa tahtoa on välillä aivan liikaa, äidin mielestä

Muutamia askeleita ottaa itsenäisesti, vaan onhan se vielä aikamoista vaappumista. Ruoka maistuu todella hyvin,vaikka nyt onkin vähän tuloillaan olevat hampaat taas vaivanneet. Yöt menee hyvin, 20-7.30. Joskus otetaan vähän hörppyä kuuden tienoilla, joskus ihan koko yön nukkuu putkeen. Päiväunetkin on suht säännölliset parisen tuntia puolen päivän ympärillä. Lumesta on tee (ja Tee) nauttinut ihan suunnattomasti, ja sitä täällä on nyt kyllä riittänytkin.
Tässäpä näitä. Oliskohan aika päättää romaani tähän.... Voikaahan hyvin ja lisääntykää
Rakkaudella, Omppu poikineen